496 Reacties

één jaar geleden

Vanavond de eerste echo mogen meemaken. 8 weken en een kloppend hartje 🥰 Wat bijzonder en spannend!

één jaar geleden

Reactie op mgabriellav

Hoi allemaal! Ik heb vandaag mn eerste echo gehad, waar ik dacht ongeveer ...
Oh wat spannend zeg 😮😍 Houd je ons op de hoogte alles is vast helemaal goed hoor de volgende keer 😍🍀

één jaar geleden

Ik had de termijn echo! Vorige keer een week achteruit gezet na een heel onduidelijke echo, vond ik erg verwarrend. Kindje was lastig te vinden, wel duidelijk hartje, maar lag gewoon verstopt. En nu.... super duidelijke echo, lag er heel mooi voor. Lag lekker te bewegen 🥰 echt al een heel klein mini mensje. En, helemaal mooi: we zijn weer een week vooruit gezet 🎉 Hoor nu officieel wel weer bij de april groep haha

één jaar geleden

Vandaag een echo gehad. 10 weken en 3 dagen. Onze mini wilde zichzelf niet goed laten zien om zichzelf te laten meten en daarom schakelde de verloskundige plotseling over naar een 3D echo! He-le-maal in de wolken. ❤️

één jaar geleden

Termijn echo gehad. Onze 2 ukkies doen het goed. Uitgerekend voor 7 mei.

één jaar geleden

Morgen eindelijk onze termijn echo kijk er ontzettend naar uit! 4 weken geleden voor het laatst gezien. Eerste keer morgen voor mijn man!🥰

één jaar geleden

Hier ook morgen de termijnecho van ons 2e kindje! Zo spannend, maar ook zoveel zin in. Samen met m’n man, kan hij eindelijk alles meemaken (1e kindje is van 2020 en vanwege strenge maatregelen mocht hij de termijnecho niet mee). Ben zo benieuwd wat ze voor uitgerekende datum zullen geven, want dat was met de vorige echo nog een beetje lastig te zeggen. 🥰

één jaar geleden

Termijn echo gehad en weer voor uit gezet. Uitgerekende datum staat nu op 6 mei 🥰

één jaar geleden

Vandaag een pretecho gehad met 9+3 weken en alles was gelukkig goed. Mijn slapeloze nacht was dus voor niks.. 😅 Al zoveel beweging en groei gezien. Zo bijzonder! 🥰 volgende week de termijnecho..

één jaar geleden

Termijnecho was goed, zo fijn om te zien! Datum nu 5-5-2023 🥰

één jaar geleden

Wij morgen morgen ook weer na 3,5 weken termijn echo . Ben zo benieuwd naar ons 4 de wondertje . 😊

één jaar geleden

Vandaag de echo gehad 11+5. Bijna een week vooruit gezet na de eerste echo rond de 7 weken 🥰 Wat was de kleine toch lekker aan het bewegen, zo leuk om te zien😍

één jaar geleden

11 weken , met zwaaiende handjes. Zo blij.

één jaar geleden

💙💗 11+6

één jaar geleden

11+5 alles ziet er goed uit. Was zo heftig aan het bewegen dat gynaecoloog het amper op beeld kreeg. Dat beloofd ghihi

één jaar geleden

Ze hadden verkeerd geteld, en te vroeg de termijn echo ingepland. Dus nu mag ik volgende week nog een keer 😆 nu 9+5 geschat. Baby wilde alleen met de rug naar ons toe liggen 🤷‍♀️😂 wel flink aan het 'kwispelen' met de 4 pootjes.

één jaar geleden

11+1 weken, net als zijn grote zus steeds het handje voor het gezichtje

één jaar geleden

Reactie op Tenery

11+1 weken, net als zijn grote zus steeds het handje voor het gezichtje
Mooie echo! En even benieuwd: hoe weet je zo vroeg al wat het geslacht is?

één jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Mooie echo! En even benieuwd: hoe weet je zo vroeg al wat het geslacht is?
Dat kan je nog niet weten , ik noem de baby ook hij of hem maar weet niet of het zo is heb ik eigenlijk bij me andere 3 ook gedaan . Misschien heeft tenery dat ook 🤭🤷🏽‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Mooie echo! En even benieuwd: hoe weet je zo vroeg al wat het geslacht is?
Haha niet, het is een gevoel😅