496 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Tenery

Haha niet, het is een gevoel😅
Ben benieuwd dan of je gevoel klopt! Ik heb echt geen idee 🙈

één jaar geleden

Gisteren weer een echo gehad met 9+3. Volgende week kort spieken en week daarop termijn echo. 1,5 week later alweer de 13 weken echo. Veel echo’s komende tijd 🫣

één jaar geleden

Vandaag echo gehad en toch weer vooruit gezet nu 11+4 🥰 hadden op basis van de eerste echo nu precies 10 weken geweest anders. ook kregen we mooi wat beweging te zien 🤩

één jaar geleden

🥰 vanmiddag mocht ik eindelijk na een week uitstel wegens Corona weer de kleine gup zien, zo geruststellend dat alles erop en aan zit en baby lekker druk aan het bewegen was 😍 nu 10+4 🥰

één jaar geleden

Jeej vandaag onze eerste echo, een kloppend hartje gezien 🥰 en precies zo ver als ik zelf dacht: 7,2/7,3.. 3/4 juni uitgerekend, weet niet zo goed welke geboorteclub beter is voor me gezien ik een geplande keizersnede zal krijgen met 39 weken.. en dat zou dan rond 27/28 mei zijn.

één jaar geleden

Jeej vandaag onze eerste echo, een kloppend hartje gezien 🥰 en precies zo ...
Wat fijn! Dan gewoon lekker hierblijven

één jaar geleden

Vanmiddag termijn echo zo leuk om te zien goed kloppertje hartje helaas sliep kleine frummel die geen beweging gezien . Over 2 weken 13 weken echo zo zin in . 🥰

één jaar geleden

11+3

één jaar geleden

11+2 en 3 dagen vooruit gezet 🥰

één jaar geleden

Zometeen de 2e echoo, ben zo zenuwachtig. Hoop dat alles nog goed is🤞

één jaar geleden

Reactie op Bellino

Zometeen de 2e echoo, ben zo zenuwachtig. Hoop dat alles nog goed is🤞
Ik ga voor je duimen, komt vast allemaal goed.. je gevoel is heel herkenbaar.. 🍀❤️

één jaar geleden

Ik ga voor je duimen, komt vast allemaal goed.. je gevoel is heel herkenbaa ...
Dankje wel! Ja het gaat vaker goed als fout natuurlijk, alleen heb al keer ma gehad dus blijft eng die 2e echo. Gelukkig om 10 uur al de afspraak dus hoef niet heel lang te wachten

één jaar geleden

Ik krijg 28okt me 1e echo van mijn 1e kleintje😊.

één jaar geleden

Reactie op Bellino

Dankje wel! Ja het gaat vaker goed als fout natuurlijk, alleen heb al keer ...
Oh gelukkig al bijna, laat het even weten straks! Ja ook ik ben bekend met een ma… maar dan was m’n eerste echo met ruim 8 weken niet goed… en keer vroege mk met 6/7 weken.. als ik een eerste goede echo heb gehad, zoals gisteren, groeit het vertrouwen.. maar let maar op, ook ik ben over 3 weken weer stront zenuwachtig voor de 2e echo… als dat dan goed is.. en de 13 weken echo ook… wordt t allemaal wel wat zekerder

één jaar geleden

Oh gelukkig al bijna, laat het even weten straks! Ja ook ik ben bekend met ...
De echo was helemaal goed! Zo blij! Ja dat onzekere gevoel blijft bij elke echo inderdaad. Wanneer heb jij weer een echo?

één jaar geleden

Reactie op Bellino

Zometeen de 2e echoo, ben zo zenuwachtig. Hoop dat alles nog goed is🤞
Veel succes, ik ook, om 4 uur mijn 2e echo met 8 weken 🥰

één jaar geleden

Reactie op Bellino

De echo was helemaal goed! Zo blij! Ja dat onzekere gevoel blijft bij elke ...
Ik pas over 3 weekjes.. hang een beetje tussen de uitgerekend mei en uitgerekend juni groep in… uitgerekend begin juni maar zal een keizersnede eind mei worden

één jaar geleden

Net termijn echo gehad, alles was goed. Wat denken jullie voor geslacht? Gokje?🤪

één jaar geleden

Reactie op Mara1991

Net termijn echo gehad, alles was goed. Wat denken jullie voor geslacht? Go ...
Ik gok meisje😊🙈.

één jaar geleden

Ik gok meisje😊🙈.
Grappig! Iedereen zegt dat dus, terwijl ik echt een gevoel vanaf het begin heb dat het een jongen is. Ben echt in de war nu😂 waar baseer je meisje op?