496 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Luckyme89

Hoy dames, ik hoop dat hier ook ruimte is voor echo's waaruit slecht nieuws ...
Hoi Luckyme89, wat naar om te horen! Misschien helpt t je iets om je te vertellen dat ik dit precies 2,5 jaar geleden heb meegemaakt. Ik heb met 7 en 8 weken bloedingen gehad én een kloppend hartje gezien maar de grootte klopte niet met de termijn. Zo lastig om het hartje te zien kloppen, wetende dat t gaat stoppen...ik ben daarna op vakantie gegaan en t daar allemaal over me heen laten komen. Maar loslaten is moeilijk. Veel sterkte.

één jaar geleden

Net de eerste echo gehad,wat was dit bijzonder zeg! Dit wordt ons eerste kindje ❤️ kleine frummel gezien, met een mooi kloppend hartje. Ik ben nu 7 weken en drie dagen. Uitgerekende datum 5-5-2023 👶🏼 Echt een bevestiging dat ik daadwerkelijk zwanger ben. Heb namelijk bijna tot geen kwaaltjes, dat maakte me onzeker. Maar de foto’s liegen niet 🥰🥰

één jaar geleden

Als het goed is is mijn uitgerekende datum 24 mei. Dit krijg ik volgende week woensdag bij de termijn echo te horen. Wel had ik dit weekend een bloeding waardoor ik gisteren al een echo heb gehad. Ik schrok er een beetje van omdat ik alleen een zwart rondje zag en helemaal niets van een vruchtje maar blijkbaar is dat normaal, zijn er meerdere die zo'n echo hebben gehad? Ik word er persoonlijk een beetje onzeker van en kijk heel erg uit naar volgende week🍀Ik zal de echo ook toevoegen.

één jaar geleden

Hoi mijn naam is Mirjam, net 40 en moeder van 2 dochter van 16 en 12 jaar, 1 geboren na IUI en 1 geboren na IVF. Ik ben nu spontaan zwanger geraakt na 2 maanden gestopt te zijn met de pil, voor ons echt een wondertje gezien ons verleden maar het kan dus toch.Het is zo welkom. Ik ben nu 4 weken en 3 dagen dus nog pril maar voel me echt zwanger. Wij hebben onze eerste echo pas met 8 weken en 4 dagen, ik zie dat sommige het veel eerder hebben, waarom zit daar zo’n verschil in? Ik wens iedereen een voorspoedige zwangerschap en hoop Hier vaker te schrijven. Mijn uitreken datum is 27-5

één jaar geleden

8 weken 🥹❤️

één jaar geleden

Reactie op Stephaniegv89

Als het goed is is mijn uitgerekende datum 24 mei. Dit krijg ik volgende we ...
Ik Heb ook zo’n echo gehad toen ik 5 weken was . Dan zie je inderdaad nog niet veel . Volgende week ben ik 8,4 weken en dan nogmaals kijken Zoo spannend

één jaar geleden

Reactie op Lolena1994

Net de eerste echo gehad,wat was dit bijzonder zeg! Dit wordt ons eerste ki ...
Wat leuk ! Wees blij dat je niet echt veel last heb . Dit is ons vierde en ben echt misselijk hij de andere 3 nooit gehad 😅😢 dus is best wel irritant eigenlijk omdat ik me nog nooit zo heb gevoeld zijn zwangerschappen .

één jaar geleden

Hoihoi, Ik ben Ilona, 42 jaar en ben nu naar eigen berekening 6 weken zwanger... heb 28 juni en 8 augustus miskramen gehad en hoop dat deze wel wil blijven zitten... over 2 weken, 3 oktober, hebben we de echo... hoop dat we dan met goed nieuws naar huis kunnen!

één jaar geleden

Reactie op Keshia1

Ik Heb ook zo’n echo gehad toen ik 5 weken was . Dan zie je inderdaad nog n ...
Dankjewel dat stelt me wel wat gerust. Ohh leuk, dat moet een mooie echo worden, geniet ervan!

één jaar geleden

Vandaag de echo gehad, 7 weken + 1 dag. Hartje klopte ❤️😍

één jaar geleden

Reactie op Luckyme89

Hoy dames, ik hoop dat hier ook ruimte is voor echo's waaruit slecht nieuws ...
Wat een verdrietig bericht. Heel veel sterkte!

één jaar geleden

Reactie op Bovanwd

17 mei uitgerekend volgens berekening en 4 oktober de eerste echo! Wat gaat ...
Ik ook de eerste echo op 4 oktober. Vind het zo spannend. Is het voor jou ook je eerste kind of niet?

één jaar geleden

Reactie op Luckyme89

Hoy dames, ik hoop dat hier ook ruimte is voor echo's waaruit slecht nieuws ...
Oh wat akelig! Ik schrik er ook een beetje van aangezien wij vandaag een echo hadden met 7+6 weken maar we een weekje zijn terug gezet ongeveer. Dus krap 7 weken nu. Hartje klopte keurig dus volgens onze verloskundige kan het gewoon dat het later is ingenesteld. (Heb dit bij mn oudste dochter ook gehad) Is er voor jou dan misschien ook nog hoop? Of heb je ook al bloed verlies? Overigens is er bij ons geen sprake van een te groot dooierzakje en klopte het hartje netjes voor de termijn van 7 weken. Misschien maakt dat het verschil. Hoe dan ook; heel veel sterkte!!

één jaar geleden

Reactie op Kat1992

Ik ook de eerste echo op 4 oktober. Vind het zo spannend. Is het voor jou o ...
Heel spannend! Ja voor ons is het ook eerste kindje! ❤️❤️

één jaar geleden

Reactie op Bovanwd

Heel spannend! Ja voor ons is het ook eerste kindje! ❤️❤️
Wat leuk!! Ga voor jullie duimen dat het er allemaal mooi uitziet. Ik voel me verder goed eigenlijk helemaal nergens last van nog. En jij?

één jaar geleden

Reactie op Kat1992

Wat leuk!! Ga voor jullie duimen dat het er allemaal mooi uitziet. Ik voel ...
En ik voor jullie! Ik heb soms dat ik in de avond enorm misselijk ben (gister bijvoorbeeld). En ik kan niet echt tegen dingen met suiker. Sinds vandaag heb ik wat steekjes en krampen in mijn buik. Maakt me enorm onzeker maar hoor/lees van alle kanten dat dit normaal is 🙊

één jaar geleden

Reactie op Karenvd

Sind vanochtend heb ik steeds rechtsonderaan wat steken, niets heel extreem ...
Had ik ook erg bij de eerste! Alles was helemaal goed, scheen het oprekken van de baarmoeder te zijn. Maar als je je echt zorgen maakt un je altijd vk bellen

één jaar geleden

Reactie op Luckyme89

Hoy dames, ik hoop dat hier ook ruimte is voor echo's waaruit slecht nieuws ...
Heel veel sterkte🍀❤🙏🏼

één jaar geleden

Vandaag eerste echo. Nog heel pril, maar mocht toch al eens komen aangezien ik voor 3 weken op reis vertrek. 5 weken en 6 dagen, exact zoals ik dacht. Wist perfect wanneer ik bevrucht ben en eisprong heb gehad dus komt helemaal overeen met wat ik vermoedde. Nog geen hartje gehoord dus, net ietsje te vroeg, maar mini doet het perfect zoals het hoort. Uitgerekend 16/5/23 ❤️ heb vrijwel continu zeurende pijn, vooral links, en soms gaat dat echt naar krampen. Blijkt dat ik nog “naweeën” heb van een zeer heftige eisprong. Er zit ook wat vocht rond mijn eierstokken. Ik voel m’n eisprong altijd heel fel. Buscopan nemen en kersenpitkussen kunnen soelaas brengen. Maar alles dus prima op schema 💕

één jaar geleden

Reactie op Jansss

Oh wat akelig! Ik schrik er ook een beetje van aangezien wij vandaag een ec ...
Hoy! Fijn voor jullie dat je een mooi kloppend hartje hebt gehoord 😊 ik begrijp helemaal dat mijn bericht je misschien even in de war brengt. Ik ben vandaag in principe trouwens ook 7+6. Als de VK niets heeft gezien wat verontrustend is, zou ik er gewoon van uit gaan dat het goed is hoor. Zeker als je inderdaad niet heel zeker bent van je ovulatie of innesteling, kan het best zijn dat je gewoon ietsje korter zwanger bent dan je dacht en dan is dat terugzetten helemaal oke. Het probleem in mijn geval is dat ik wel echt heel zeker ben van mijn termijn. Ik weet door ovu-testen wanneer mijn eisprong was en ik testte al 8 dagen daarna licht positief. Als ik effectief slechts 6 weken zwanger zou zijn, had ik al positief getest wanneer de bevruchting net zou moeten gebeurd zijn. Ik heb nog geen druppel bloedverlies gehad, en heb zeker zwangerschapssymptomen (wel minder dan in mijn eerste zwangerschap) maar de gyn is er wel echt zeker van dat het niet goedkomt. Ikzelf helaas ondertussen ook, na veel opzoekwerk van vergelijkbare verhalen e.d. Ik wens jullie in elk geval een mooie zwangerschap en een wolk van een baby toe 😊 voor mij komt het, hopelijk, later nog wel.