496 Reacties

2 jaar geleden

Bij hoeveel weken krijg je je eerste echo?

2 jaar geleden

Bij hoeveel weken krijg je je eerste echo?
Met de 8 a 9 weken

2 jaar geleden

Vandaag echo gehad heb er 3 dagen bij gekregen dus precies 8 weken vandaag en een kloppend hartje

2 jaar geleden

Reactie op whitneyxo

Vandaag echo gehad zag er goed uit heeft iemand ook een vroege echo gehad?? ...
5 weken..

2 jaar geleden

Bij hoeveel weken krijg je je eerste echo?
Ik heb met 5 en 7,4 gekregen

2 jaar geleden

Bij hoeveel weken krijg je je eerste echo?
Ik krijg mijn echo met 7 weken en 6 dagen. Is allemaal heel verschillend en het ligt eraan of iemand een medisch verleden heeft of bijvoorbeeld eerder een miskraam heeft gehad…daarnaast ligt het ook zeker aan de wel of geen drukte bij Verloskundige

2 jaar geleden

Onze eerste echo van ons 3e kindje😍zo blij er klopte een hartje en onze baby bewoog ook! Ben nu ongeveer 9 weken

2 jaar geleden

Wij hebben 11 oktober onze eerste echo. Waren bezig met zwanger worden maar alsnog een enorme verrassing 🥰❤️

2 jaar geleden

Reactie op k1m

Wij hebben 11 oktober onze eerste echo. Waren bezig met zwanger worden maar ...
Gefeliciteerd wij 12 oktober

2 jaar geleden

30 sept eerste echo 🧐

2 jaar geleden

Hoi mijn naam is Mirjam, net 40 en moeder van 2 dochter van 16 en 12 jaar, ...
Hoi Mirjam, ik denk dat daar verschillende redenen voor zijn. Mijn echo is 7 weken + 5, want ik vroeg of het nog net in mijn vakantie kom. Daar hebben ze met het plannen rekening mee gehouden. Anders zou het ook met 8 weken+ iets zijn geweest. Het zal dus misschien ook per verloskundigepraktijk een beetje verschillen of ze met 7/8 weken de eerste echo doen, denk ik zo. Ik zie ook dat er echo’s eerder plaatsvinden als er reden is tot zorg , als iemand via een bepaald traject zwanger is geraakt of als de vorige zwangerschap in een miskraam is geëindigd en ze graag meer controles doen. Misschien zijn er ook forumleden die zelf een hele vroege echo hebben gevraagd? Ik weet niet of dat ook een optie is?

2 jaar geleden

Hoi mijn naam is Mirjam, net 40 en moeder van 2 dochter van 16 en 12 jaar, ...
Hoi Mirjam, Ik heb mijn echo met 7 week gehad omdat wij via IVF zwanger zijn geworden. En binnen een traject is het normaal dat je bij 7 week een echo hebt in het ziekenhuis.

2 jaar geleden

Reactie op Marjan

Hoi Mirjam, Ik heb mijn echo met 7 week gehad omdat wij via IVF zwanger z ...
Ik via ISCI en ook eerst via ziekenhuis een echo. Daarna mag ik dichterbij een verloskundige praktijk terecht

2 jaar geleden

Reactie op Marjan

Hoi Mirjam, Ik heb mijn echo met 7 week gehad omdat wij via IVF zwanger z ...
Bedankt voor je reactie Mijn eerste 2 zijn ook door ivf en idd toen vroege echo’ s. nu wonder boven wonder spontaan zwanger na 12 jaar en dan is 8 weken lang wachten, maar goed het schiet al op🥰toch bedankt voor je antwoord

2 jaar geleden

Bedankt voor je reactie Mijn eerste 2 zijn ook door ivf en idd toen vroege ...
Ja ik snap dat de tijd dan als een slak voorbij gaat. Blijf leuke dingen plannen voor wat afleiding dit heeft mij ook geholpen🤩

2 jaar geleden

Eerste echt gehad. Voor wat ik heb uitgerekend 8 weken 2 dagen. Kloppend hartje doet wat hij moet doen. Ook nog even gehoord. Het word nu wel heeeeel echt echt. Ik ben blij.

2 jaar geleden

Bij hoeveel weken krijg je je eerste echo?
Ik bij 6+1 weken (geen hartje) en 7+3 weken (wel hartje) Volgende gepland op 9+1 weken :)

2 jaar geleden

Reactie op EmmaCo

Hier 6+4 weken zwanger… 27 september de eerste echo… we kunnen niet wachten ...
Ja hier hetzelfde! Ik was zo ontzettend misselijk bij mijn vorige zwangerschap. En nu helemaal niks. Ben zo ontzettend ongerust, ik kan er niet van slapen. Ik heb namelijk al een keer miskraam gehad en toen voelde ik ook niks. Mijn echo is 1 oktober ....

2 jaar geleden

Reactie op Luckyme89

Hoy dames, ik hoop dat hier ook ruimte is voor echo's waaruit slecht nieuws ...
Heel veel sterkte @luckyme89 ik voel met je mee

2 jaar geleden

Wij hadden pas 4 oktober onze eerste echo. Maar ik kan echt niet langer meer wachten …vandaag de VK gebeld om te vragen of we toch eerder mogen en we kunnen toch aankomende donderdag terecht…zoooo fijn 🥰🥰🥰 volgens eigen berekening ben ik dan 7+1 weken maar kan natuurlijk ook teruggezet worden dus maar hopen op een kloppend hartje ❤️