496 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Cirche

Na 3,5 dagen veel bloedverlies met kleine stolseltjes op 5+2 weken, eigenli ...
Wat fijn ❤️gefeliciteerd

één jaar geleden

Reactie op Cirche

Na 3,5 dagen veel bloedverlies met kleine stolseltjes op 5+2 weken, eigenli ...
Gefeliciteerd !!! ❤️❤️

één jaar geleden

Hallo, ik ben momenteel een 6 weken in verwachting. De afgelopen dagen heb ik wat bruinverlies gehad. Heeft iemand hier ook problemen mee. We zijn momenteel 2 jaar bezig om opnieuw zwanger te worden, nu is het eindelijk weer zover. Maar ik heb enorm schrik gekregen en nu zeker met dat bruinverlies.

één jaar geleden

8 weken en 4 dagen, alles zag er hartstikke mooi uit en het hartje klopt prachtig!

één jaar geleden

Gisteren de eerste echo!

één jaar geleden

Zojuist de eerste echo gehad. Ze kon het niet exact meten maar ze schat rond de 6,5 / 7 weken. Eigen berekening was 7+1 week 🥰🥰🥰 we hebben een kloppend hartje dus dat is echt een hele grote opluchting ❤️

één jaar geleden

Vanavond eerste echo gehad en paar dagen vooruit gezet. Geschat op 8.1 weken. Terwijl vanaf nod gerekend ik 7.4 zou zijn. Over 3 weken termijn echo en die datum houden we dan aan zei ze. We hebben een usb meegekregen met de echo's en hart filmpje ❤️ en paar geprinte echo's. Zo blij met het stevige stabiele kloppende hartje

één jaar geleden

8+4🥰🥰 ik had echt niet verwacht dat je het zo duidelijk zou kunnen zien, maar ben nu al zo verliefd op dit kleine mensje! Kloppend hartje en groeit mooi!

één jaar geleden

Ik heb straks om half 5 me 2de echo ik hoooop dat ik nu wel kloppend hartje heb en dat er een embryo is gegroeid 😍😍

één jaar geleden

Eerste echo, 6 weken precies. hartje klopt!!! ❤️

één jaar geleden

Reactie op Wajomanza

8+4🥰🥰 ik had echt niet verwacht dat je het zo duidelijk zou kunnen zien, ...
Wauw!! Wat een prachtige foto😍

één jaar geleden

🥰 9 weken

één jaar geleden

Niet heel duidelijk te zien, maar gister echo gehad en 8+6 😊 het hartje klopte goed & over 2,5 weken de termijn echo!

één jaar geleden

Reactie op fredkroket123

Ze zeggen dat je bij een meisje misselijker kan zijn dan bij een jongetje o ...
Ik was bij mn zoontje stront ziek, kon niks binnen houden, en bij mn 2 dochters niks aan het handje! Niet misselijk niks!😋 dus denk dat het een fabel is 😉

één jaar geleden

Eerste echo woensdag gehad. Een klein knipperend hartje gezien. Ook meteen een cyste van ruim 10 cm. ( gelukkig buiten de baarmoeder) dinsdag naar het ziekenhuis. Ik knijp m enorm.

één jaar geleden

Reactie op Stephaniegv89

Als het goed is is mijn uitgerekende datum 24 mei. Dit krijg ik volgende we ...
Ik heb gisteren een echo gehad met 5+4 vanwege een traject in het ziekenhuis wegens PCOS. Ze kon een zwangerschap zien, alles zag er goed uit. Alleen het vruchtzakje was leeg. Of er zit niks meer in, of het was echt nog te vroeg… Dus hier ook erg onzeker

één jaar geleden

Reactie op Wajomanza

8+4🥰🥰 ik had echt niet verwacht dat je het zo duidelijk zou kunnen zien, ...
Wat mooi. Ik heb mijn eerste echo aanstaande donderdag en dan ben ik 8+5. Nog heel spannend. Maar als ik dit allemaal zie, kan ik echt niet meer wachten❤️❤️❤️

één jaar geleden

Ik had vorige week mijn eerste echo, dat al bij 6 weken en 2 dagen. Vanwege een vorige miskraam. Wat bijzonder het hartje klopte al! Nu is de volgende echo eind oktober. 😊

één jaar geleden

Wij hebben aanstaande vrijdag de eerste echo, ik zou dan 7+1 zijn. Vind het zo spannend! In april heb ik een miskraam gehad..met 6 weken nog een kloppend hartje gezien en 2 weken later toch bloedverlies, het hartje bleek toen gestopt 🥺

één jaar geleden

Hi dames ! Ik heb net vanwege een kleine bloeding een echo gehad .. alles zag er goed uit alleen lijk ik minder ver dan verwacht, de vk gaat uit van 5 weken. Volgende week woensdag een nieuwe echo en dan gaan we zien of het hummeltje daadwerkelijk gegroeid is! Pff spannend ! Komt deze echo een beetje overeen met een echo van 5 weken voor jullie ? Liefssss