8 Reacties

9 maanden geleden

Net bij de kruitvat (zomer) 1+1 gratis aangeschaft. Maat 86-98

9 maanden geleden

Ze hebben er echt geen last van als een slaapzak groot is. Zou de maat groter nemen, kan je er hopelijk ook lang mee doen.

9 maanden geleden

tot mijn verbazing hebben ze bij terstal hele leuke slaapzakken en die zijn op het moment in de aanbieding ook nog.

9 maanden geleden

bij Prenatal lopen de maten net anders, daar hebben ze 80/86/92

9 maanden geleden

Zo lang ze er met haar hoofd niet door kan is het prima toch? Hier ook lang een ‘te lange’ slaapzak gehad. Ideaal, gaat ie lekker lang mee

9 maanden geleden

Reactie op Doperwt

Ze hebben er echt geen last van als een slaapzak groot is. Zou de maat gro ...
Oh oké super! Dankje!

9 maanden geleden

Wij hebben gekozen voor 4 seizoenen slaapzak. Onze kleine moest van elke maat een zomer en winter slaapzak en vaak ook 2 i.v.m. het wassen. Dus dat werd een duur grapje. Wij hebben de 4-seizoenen slaapzak van lodger (89 euro) en puckababy (129 euro). Ja het kost even heel veel geld maar uiteindelijk zijn we voordeliger uit. Hij doet er tot 2,5 jaar mee dus dat scheelt ons 2 jaar lang slaapzakjes kopen. Dat is ook nog eens duurzamer. En dan hoef je niet meer te dubben over de maat. Wil je goedkoper dan hebben ze van Jolein, Meyco en Prenatal ook goedkopere 4 seizoenen slaapzakjes. Daar heb ik alleen geen ervaring mee. Ik zou die van Lodger trouwens adviseren, daar kan je ook mee in de autostoel 😀

9 maanden geleden

Ter stal, geweldige slaapzakken niet duur en vaak goede deals. De 90 cm past prima hier als je de mouwen omslaat