8 Reacties
8 maanden geleden
Klinkt als typisch oorontsteking, neerleggen doet zeer aan de oren fles geven ook door het slikken, zou morgen ff naar de HA gaan oorontsteking kan ook zonder koorts namelijk
8 maanden geleden
Reactie op Wallflower
Klinkt als typisch oorontsteking, neerleggen doet zeer aan de oren fles gev ...
Ooh dank je wel. Ik was 2 weken geleden ook al naar huisartsenpost gegaan toen geen keel of oorontsteking misschien nu wel. Ik zal morgen HA bellen
8 maanden geleden
Het zou idd oorontsteking kunnen zijn. Het is verder van alles wat denk ik. Huilen als je wegloopt is verlatingsangst. Huilen als hij zijn zin niet krijgt is het feit dat hij nu gaat realiseren dat hij zijn zin niet krijgt 😂 dat is echt rot maar het hoort bij de ontwikkeling.
Verkouden zijn maakt ze ook soms wat huileriger dan normaal.
In de box vindt hij misschien gewoon niet leuk omdat hij wil zitten en staan maar dat nog niet kan en hij daardoor gefrustreerd is. Lastig als hij meer wil dan hij kan.
Het is soms frustrerend als je niet exact weet wat het is, maar het wordt echt beter, uiteindelijk
8 maanden geleden
Deze leeftijd was bij onze oudste ook een ramp. Ze frustreerde zichzelf, ze wou meer dan dat ze kon/aankon
8 maanden geleden
Ik denk dat het ook wel een beetje door de leeftijd komt. Ze krijgen steeds meer een eigen wil. Mijn dochtertje gaat ook huilen als ik haar ga verschonen of in de box wil leggen, puur omdat ze er geen zin in heeft 😅 Vaak helpt afleiding wel. Aankleden ging altijd soepel maar nu lijkt het wel alsof ik een krokodil probeer aan te kleden 🤣
8 maanden geleden
Denk dat het er een beetje bij hoort bij deze leeftijd🫠.
Hier ook vaker/ sneller piepen. Als ik uit het zicht verdwijn, huilen (zelfs als papa ernaast zit🙈). Tijdens het spelen sneller piepen dat het niet (meer) goed is.
Zou wel in sprong 7 zitten ook. Ik weet dat het een fase is, deze fase mag toch wel snel voorbij gaan van mij!
Kan me dat van de oudste niet herinneren dat die dat ook had, haha.