7 Reacties

9 maanden geleden

hebben nog niet eerder gekampeerd met ons zoontje, maar gaan deze zomer ook kamperen. Wij zijn zelf van plan een camping bedje mee te nemen en ga voor de zekerheid kruiken meenemen.

9 maanden geleden

Wij gaan komende zomer ook voor het eerst met de baby kamperen, dus ik lees graag mee voor tips!

9 maanden geleden

Ja, niet doen. Moet er niet aan denken 😂

9 maanden geleden

wat het meest praktisch is met waar slapen weet ik niet, maar ik zou ook iets van een wollen deken of onderlegger mee nemen om onder de slsapzak te leggen om de kou van de grond wat te isoleren. En de gevriesdroogde maaltijden moet denk ik kunnen, mits er niet te veel zout in zit?

9 maanden geleden

Beetje van de grond leggen of idd een goede onderlegger, want het kan best fris worden in de nacht. Ik zou vooraf wel even oefenen met de maaltijden, zodat je een beetje kan inschatten of het wat wordt. Wel superleuk zeg! Wij zijn inmiddels overgegaan op een kleine caravan (ivm seizoensplek), maar hoop dit op termijn ook weer zo te doen.

9 maanden geleden

Toen onze oudste 1 was hadden wij een campingbedje mee. Op die manier lag hij van de grond.

9 maanden geleden

Hi, wij hebben nooit gevriesdroogde maaltijden. Maar zolang deze niet teveel zout bevatten, dan kan ze zeker mee eten. Wel van tevoren thuis even een keer testen, of ze die maaltijd wel wil eten. Qua slapen, als ze gewend is op een matje te liggen, zou ik dat zeker doen. Als ze thuis in een ledikant ligt, dan zou ik een campingbedje meenemen. Dit omdat ze meestal gewend zijn om de ‘randen’ op te zoeken als ze een ledikant gewend zijn en op een matje dan al snel ernaast liggen. 🙈 Onder het matje en ook onder een campingbedje zo’n deken met folie die de kou van de grond tegen houdt. Daarover heen leggen wij zelf altijd nog een wollen deken. Thermo ondergoed of extra wollen laagjes voor als het ‘s nachts erg koud wordt. Wij hebben zelf altijd een kacheltje en kruiken mee, om evt de slaapruimte / matjes voor te verwarmen. Leuk hoor! Veel plezier