7 Reacties

5 maanden geleden

Ik zou zeggen go with the flow Ik ben net zo overal druk om maken etc. Maar als je weg bent zijn de kinderen heel anders Misschien slapen ze dan wel in de auto

5 maanden geleden

Jep, go with the flow. Onze jongste slaapt ook niet goed in de kinderwagen maar als ze moe genoeg is dan valt ze echt wel in slaap. Stuk minder slaap dan normaal natuurlijk, maar dat overleeft ze echt wel een keertje.

5 maanden geleden

Jep, go with the flow. Onze jongste slaapt ook niet goed in de kinderwage ...
Oeps te vroeg op enter. En onze oudste is net 2 en slaapt normaal ook nog wel, maar is ook al wel oud genoeg dat hij prima een dutje kan skippen af en toe. Gewoon wat eerder naar bed vanavond. En als je per de dutjes in bed wil doen dan doe je ze toch tegelijkertijd 🤷🏻‍♀️

5 maanden geleden

Ja met uitjes en dus sporadische dingen probeer ik slapen los te laten. Dat heb je grote kans dat ze het ochtend slaapje over slaat, maar dat gaat hier best prima.

5 maanden geleden

En misschien kan je oudste inderdaad soms wel eens het middag dutje overslaan of iig stuk korter.

5 maanden geleden

De jongste in de ochtend kort laten slapen (Max half uurtje), dan in de middag tegelijk naar bed

5 maanden geleden

Bedankt allemaal! We gaan het maar proberen los te laten dan 😇 of idd als we echt wat gaan doen slaapjes inkorten van een van de twee (of allebei)