10 Reacties

6 maanden geleden

Mijn dochtertje is van eind april. Ik geef nog steeds volledig borstvoeding en ben toevallig een paar weken geleden voor het eerst ongesteld geworden. Bij mijn zoontje (ook volledig borstvoeding) was ik na 2 maanden al weer ongesteld.... Lijkt dus heel erg te verschillen😅 herken het testen en dergelijke dat had ik namelijk ook... Je kan altijd naar de huisarts gaan om je menstruatie eventueel te laten op wekken als je zou willen, als ik het goed heb

6 maanden geleden

Bij mij kwam de menstruatie pas 4 weken na ik was gestopt met borstvoeding! (11 maanden gevoed). Ik zou het vooral nog even de tijd geven, ook afhankelijk van hoe regelmatig je cyclus was voor je zwangerschap

6 maanden geleden

Bij m’n dochter werd ik het na 6 maanden, 13 maanden bv gegeven. Nu ook nog niks! Geef nog steeds bv. Las op internet dat het dan gemiddeld wel 14 maanden duurt dus het zal wel kloppen 😄

6 maanden geleden

Bij een vriendin van mij kwam het pas op gang na stoppen met BV bij 15 maanden ofzo. Het zal per persoon na elke zwangerschap kunnen verschillen lijkt me. Als je je zorgen maakt of een kinderwens hebt nog kan je natuurlijk altijd langs de huisarts

6 maanden geleden

Ik werd ook pas weer ongesteld nadat ik na 10 maanden stopte met borstvoeding. Tussen de 1e en 2e menstruatie zat 60 dagen. Je lichaam moet weer even op gang komen.

6 maanden geleden

Hier ook.. eerste keer ook na 8 maanden weer ongesteld, tot 14 maanden bv gegeven. Nu is jongste 12,5 maand en nog niks. Moet wel zeggen dat ik bij de oudste nog maar op 2 voedingen zat + nachtvoedingen. Nu zijn het er overdag nog zo’n 4 + nachtvoedingen. Dus mogelijk heeft dat er mee te maken? 😊

6 maanden geleden

Ook nog niet.. zoontje net 1 en nog 3 voedingen per dag.

6 maanden geleden

Hier ook nog niet. Mijn 4e is net 1 jaar en nog geen menstruatie te bekennen. Geef nog borstvoeding op verzoek en hij tankt vaak ‘s nachts bij 😉 ik heb gelezen dat het juist met de nachtvoedingen (en lang aangelegd blijven liggen zoals die van mij door samen slapen) langer kan duren. Bij de oudere kinderen duurde het niet zo lang als nu maar deze is dan ook wel echt een bv-fan😉

6 maanden geleden

Reactie op Alaysa12

Mijn dochtertje is van eind april. Ik geef nog steeds volledig borstvoeding ...
Oo echt ja? Dat wist ik niet. Het is niet zozeer dat ik nu ongesteld wil worden, maar meer het feit dat ik het nog niet ben, vind ik bijzonder.

6 maanden geleden

Reactie op Weareone

Hier ook nog niet. Mijn 4e is net 1 jaar en nog geen menstruatie te bekenne ...
Nou dat is toevallig, vandaag ineens na 1 jaar en 6 dagen 🤷🏻‍♀️