1010 Reacties

één jaar geleden

Leuk topic dit! - Mijn uitgerekende datum is 24 mei! - Morgen precies 9 weken zwanger - Vrijwel geen klachten! Niet moe & niet misselijk! - Vandaag merkte ik dat mijn broek wel echt strak zit. Vraag me af of dat al door de zwangerschap komt of door meer snoepen. Wel zoete cravings namelijk. - Mijn eerste zwangerschap, heb het wel op werk al verteld, aan familie en aan goede vrienden - Heb twee keer een echo gehad al met kloppend hartje. Dat was zo bijzonder 😍 - Nipt ga ik doen en mijn volgende echo is over ca 2,5 week! En jij/jullie? -

één jaar geleden

Super leuk! Ik ben voor nu 19 mei uitgerekend. Ben nu dus 9 weken zwanger. Aankomende donderdag heb ik een extra echo staan. Dus daar heb ik veel zin in! Ik ben al super misselijk vanaf week 5 en heb daar gelukkig emesafene voor wat redelijk helpt. Maar mijn hoop is er dat de misselijkheid snel verdwijnt. Ik pas mijn broeken al weken niet meer. Maar dat komt meer omdat ik echt een mega opgeblazen gevoel heb en mijn buik dus ook boller is. Het is trouwens mijn derde. Ik heb al een zoontje van 3 en een dochter van 1 jaar.

één jaar geleden

Ik ben rond 21 mei uitgerekend. Volgende week termijnecho, dan weten we de uitgerekende datum previes. Ben zo benieuwd! Dit wordt ons 2e kindje. Merk al dat de misselijkheid wat minder wordt. Wel wat meer moe nu. Had op het begin heel erg last van mn darmen, maar dat is ook al een stuk minder! En mn haar is echt al voller en mn wimpers langer 🥰 jammer dat dat niet altijd zo kan blijven haha

één jaar geleden

Tot nu toe voor 22 mei uitgerekend. 💗💙 Onze zoon bijna 2 weet dat die grote broer wordt. Opa oma oom en tante weten het ook. Nipt zullen wij waarschijnlijk niet doen.

één jaar geleden

Leuk! 20 mei uitgerekendvan de eerste. Vaste datum ivm ICSI traject. Wel volgende week een "termijnecho" om baby te kijken :-), maar de datum passen ze niet aan. Naast slechter slapen ook eigenlijk geen noemenswaardige klachten. Erg blij mee. Ben een beetje naar zwangerschapskleding op zoek via Vinted, maar ik vind het best lastig. Vooral een goede broek vinden... Welke winkels zijn leuk om fysiek te shoppen voor zwangerschapskleding?

één jaar geleden

Goedemorgen, Wat leuk dit topic! Mijn naam is Mila en ik ben 27 jaar. Momenteel in verwachting van ons 1e kindje. 🥰 13 oktober de eerste echo gehad en toen was ik 8 weken. Ik heb nog geen "uitgerekende datum gehad" maar verwacht rond 20 mei+_ Hoe gaat alles met jullie? 🤗😀

één jaar geleden

Goedemorgen! Voor alsnog uitgerekend op 19 mei, heb over 1,5 week de termijn echo. Ons zoontje is nog geen 2 en krijgt er niks van mee. Onze ouders en mijn werkgever weten het al, samen met 2 vriendinnen. Verder wil ik het nog even voor onszelf houden. Misselijkheid lijkt heel langzaam wat minder te worden, maar word nu juist weer meer moe. Wij doen geen nipt, omdat wij direct voor een vlokkentest mogen gaan vanwege de aandoening van ons zoontje. Die gaat komende maandag plaats vinden 😰

één jaar geleden

Leuk! Ik ben 17 mei uitgerekend van ons 2e kindje. Onze eerste wordt bijna 1. De kindjes zullen straks ongeveer 1 jaar en 7 maanden gaan schelen 😊 Net als bij mijn eerste zwangerschap alleen moe. Verder helemaal niet misselijk ofzo. Allebei onze kinderen via een ICSI traject.

één jaar geleden

Hey allemaal Ik ben 17 mei uitgerekend! Net 10 weken! Ik voel me sinds deze week ZOVEEL beter! Amai! Gelukkig! Want ik was echt zo moe en misselijk... Was niet fijn! Maar nu dus alles toppie! 😊

één jaar geleden

Hi allemaal! Mijn uitgerekende datum staat nu op 18 mei, morgen alweer 10 weken dus 🥰 ik heb maandag mijn 1e termijnecho en ga volgende week ook de nipt test doen. Het wordt ons eerste kindje :) Ik voel me met vlagen futloos/misselijk en op andere dagen helemaal prima. Het is bij mij ook beter aan het worden merk ik, zo fijn!alleen constant extreme honger, denk dat dat ook de reden is dat mijn broeken wat strakker zitten ;)

één jaar geleden

Hiii😊 Ik ben 24 mei uitgerekend van ons eerste kindje! We weten dit precies ivm ICSI traject. Vandaag 9 weken zwanger.🤰Termijnecho met 11 weken. Ik ben met vlagen misselijk, vooral aan het einde van de middag. Verder ontzettend moe en weinig eetlust. Mijn buik begint al iets op te zetten, vooral 's avonds duidelijker. Heb nu 2 favoriete broeken die ik afwissel omdat ze het fijnst zitten!🤗 Om ons heen is iedereen al op de hoogte van de zwangerschap! We twijfelen nog wat over de nipt test, zoals het er nu voor staat waarschijnlijk niet.

één jaar geleden

Reactie op Tweedekindje

Super leuk! Ik ben voor nu 19 mei uitgerekend. Ben nu dus 9 weken zwanger. ...
Lieverd ben je dan niet verder? Ik ben namelijk 24 mei uitgerekend en ben vandaag ook 9 weken zwanger

één jaar geleden

Hey lieverds, Ik ben 24 mei uitgerekend, vandaag 9 weekjes! Dmv icsi zwanger geworden dus datum staat vast! Voel me nu sinds 3 dagen super! Daarvoor veel misselijk en enorm moe geweest! Ik roep het niet te hard maar hopelijk komt dat niet terug! Het is ons eerste kindje. Buikje is er al 🤰🏼 We hebben gezegd dat we de nipt test niet willen doen maar toch zit er ergens ver wel een twijfel bij mij maar ik zou het toch niet weg laten halen wat de uitslag ook zou zijn! 💗💙

één jaar geleden

Wat leuk om te lezen allemaal! 🥰 Ik ben Ilse, 30 jaar, zwanger van ons 2e kindje. De eerste is 20 maanden oud. Ik ben rond 18 mei uitgerekend, maandag termijnecho. Heb een lange cyclus (40+ dagen) en mijn eerste echo was met 6+2, dus zeer benieuwd naar de termijnecho en best wel gespannen. Net als de vorige keer amper klachten, begin al wel een opgezette buik te krijgen. Uiteraard dankbaar dat ik zwanger ben, maar moet weer even wennen aan wat ik niet mag eten en drinken. Missen jullie dat ook al?

één jaar geleden

Reactie op angelad

Hey lieverds, Ik ben 24 mei uitgerekend, vandaag 9 weekjes! Dmv icsi zwang ...
Fijn dat het goed gaat😍 bij de eerste hebben wij ook geen NIPT test gedaan vanwege dezelfde redenen en tijdens de medische echo's zien ze ook veel. Nu bij de 2e willen we het wel doen. Het is geen schadelijke test en als de uitslag minder goed zou zijn, dan kun je je gezin er wel op voorbereiden.

één jaar geleden

Reactie op Ielzen

Fijn dat het goed gaat😍 bij de eerste hebben wij ook geen NIPT test gedaan ...
De 13 en 20 weken echo willen we sowieso. 🥰 Ik denk als ik al een kindje zou hebben dat ik het dan wel zou doen, een van de grote redenen nu is dat ik echt een paniek raker ben en ben bang dat ik dan de rest van de zwangerschap veel stress zal ervaren wat ook niet goed is. Maar daarom ook de twijfel vanuit mij omdat ik wel graag voorbereid zou willen zijn!

één jaar geleden

Reactie op Ielzen

Wat leuk om te lezen allemaal! 🥰 Ik ben Ilse, 30 jaar, zwanger van ons 2e ...
Vooral eten mis ik, uit eten deed ik me vorige zwangerschap amper. Alles wat ik lekker vind mag ik niet. Ik drink normaal amper en heb er uiteraard vooral zin in als ik zwanger ben 🤣 Vorige keer na me bevalling heb ik er nog een jaar niet aan drank moeten denken, typisch.

één jaar geleden

Reactie op angelad

De 13 en 20 weken echo willen we sowieso. 🥰 Ik denk als ik al een kindje z ...
Van iemand met een gehandicapt kind, ik had het echt graag geweten voor de bevalling. Het heeft me kraam periode echt verpest en me gigantisch van me wolk afgesmeten. Je moet het uiteraard altijd zelf weten. Snap wel dat het ergens lastig is.

één jaar geleden

Hi! Na een paar onzekere dagen ivm een hele lichte test afgelopen zaterdag/zondag (stom ik weet het geen testen meer doen!🤦🏼‍♀️) gister een afspraak gehad bij de verloskundige. Het was een 9 weken afspraak dus voornamelijk info over nipt e.d. Maar heb toch gevraagd om een echo! Gelukkig was alles goed. Nog steeds een goed kloppend hartje. En in plaats van de “blop” die we zagen bij de eerste echo (rond de 6 weken) zagen we nu echt al een heel mensje ❤️ Volgens eigen berekening was ik 9+6 weken maar de meting gister kwam uit op 9+2 weken. Dus geen 17 mei due date maar 21 mei! 🥰 Vanaf begin zeg ik we krijgen een tweeling (dit is niet zo haha) maar nu misschien wel qua sterrenbeeld 🤣🤣

één jaar geleden

Hoii🙋‍♀️ ik ben vandaag 9+2 weken zwanger van een tweeling. Ben op 22 mei 40 weken zwanger, maar dat gaan we nooit redden natuurlijk. -Klachten worden al wel wat minder, wordt alleen wel beroerd als ik niet op tijd eet. Ik heb ook continu honger dus dat is een beetje lastig😆 -Hebben 2 echo's gehad en vrijdag ga ik bloedprikken voor de nipt. We mogen eerder ivm slechte uitslag de vorige zwangerschap. -Broeken beginnen al aardig strak te zitten -Wij hebben beide gescheiden ouders, de helft is al op de hoogte. Mijn manager op het werk is ook op de hoogte. Dat vond ik wel belangrijk ivm zwaar werk in de zorg en merk dat het toch wel pittig is die tweelingzwangerschap