1159 Reacties

één jaar geleden

Reactie op MamavanRenK

Ik heb het gedaan tot de verpakking op was. Daarna niet meer apart gewassen ...
Gebruik je ook gewoon wasverzachter?

één jaar geleden

Reactie op Chan11

Nee ik gebruik nooit wasverzachter

één jaar geleden

Reactie op Chan11

Als je wasverzachter wilt gebruiken, heb je bij AH eigenmerk ook 0% wasverzachter.

één jaar geleden

Hoi, Sinds eergisteren is mijn kindje (9wk) soms nogal wild tijdens een flesvoeding. Hij hapt wel nog goed naar de fles en drinkt ook, alleen hij beweegt zijn hoofd ineens heel veel van links naar rechts. Iemand een idee wat dit kan zijn en wat ik evt anders zou kunnen doen?

één jaar geleden

Reactie op Sab12345

Hoi, Sinds eergisteren is mijn kindje (9wk) soms nogal wild tijdens een fl ...
Hier ook, dochter 11 weken die ineens wild is tijdens drinken. Al een grotere speen geprobeerd maar leek ze toch meer last van haar buikje te krijgen, toen weer terug naar een kleinere speen en ze drinkt iets rustiger nu. Ik denk dat het komt omdat ze wat meer gaan zien en wat bewuster zijn van de omgeving dus alles willen bekijken. Ik hoop dat het een fase is🤣

één jaar geleden

Komen jullie kindjes ook nog in de nacht voor een fles of slapen ze al door? Lees van zo veel meiden op dit forum dat hun babytjes al doorslapen tot de ochtend, maakt mij helemaal onzeker. (Hoezo lukt dat mijn dochter niet... 🥲) De laatste nachten zijn hier weer zo rommelig met weinig slaap 😮‍💨

één jaar geleden

Reactie op Mini-20

Komen jullie kindjes ook nog in de nacht voor een fles of slapen ze al door ...
Mijn kindje slaapt ook niet door hoor! Ik geef borstvoeding en heb een hele hongerige baby die om de 2,5 a 3 uur komt, wordt leuk als ik weer moet werken 🤣

één jaar geleden

Reactie op Mini-20

Hier nog steeds zo'n 2x per nacht. Nu ziek en komt zelfs elke anderhalf uur 😭😅 hoop voor iedereen dat dit snel weer achter de rug is. Maar goed, paar keer per nacht voor een voeding komen is niet gek. Kindjes die door slapen zijn toch bijzonderder, ook al lijkt dat soms andersom het geval.

één jaar geleden

Reactie op Sab12345

Hoi, Sinds eergisteren is mijn kindje (9wk) soms nogal wild tijdens een fl ...
Pakt jouw baby een speen? Als mijn kind zo onrustig dronk, gaf ik even een speen zodat ze weer even rustig werd. Daarna gaf ik weer een flesje

één jaar geleden

Hoi! Heeft iemand een goede tip merk voor warme pyjamaatjes met handschoentje eraan vast?!

één jaar geleden

Reactie op Muntdrop

Hier ook, dochter 11 weken die ineens wild is tijdens drinken. Al een grote ...
Ik had wel al een kleinere speen gebruikt, maar dat ging niet snel genoeg voor meneer 😂. Ik kan nog even een grotere proberen idd. Dat is ook zo idd, hij heeft het alleen ook met de avondfles die hij krijgt in een donker kamertje dus dat vond ik weer zo vreemd haha. Fijn dat het bij jou iets rustiger weer is geworden. Haha ja alles is een fase zeggen ze toch 🤞🏼😂

één jaar geleden

Reactie op BabyRH

Pakt jouw baby een speen? Als mijn kind zo onrustig dronk, gaf ik even een ...
Ja die pakt ze. Dat is ook nog wel iets wat we kunnen proberen. Dankjewel voor de tip!

één jaar geleden

Reactie op Mini-20

Mijn kindje kwam tot gisternacht meestal 1x per nacht. Dit was vanaf het begin al dus mochten daarmee sowieso al echt in onze handjes knijpen. Hij had ‘s nachts best last van krampjes. Vooral veel kreunen en persen, niet per se huilen. Sinds gistermiddag geef ik druppeltjes tegen darmkrampjes en meneer slaapt nog steeds! Het is nu 06.39 en hij kreeg gisteravond om 22.00 uur een laatste fles 🥰. Misschien is het toeval maar ik heb iig heerlijk geslapen vannacht 🫢.

één jaar geleden

Reactie op Mini-20

Hier ook gewoon minstens 2 x in de nacht. Mijn oudste sliep met 6 weken door en met 4 maanden was dit weer voorbij en sliep hij pas met 2.5 jaar weer door. Dus het zegt helemaal niets als je kindje nu wel of niet doorslaapt.

één jaar geleden

Reactie op MamavanRenK

Hier ook gewoon minstens 2 x in de nacht. Mijn oudste sliep met 6 weken doo ...
Nee tuurlijk zegt het niets.. Maar het lijkt mij zo lekker een keer een goede nacht🙈

één jaar geleden

Reactie op MamavanRenK

Hier ook gewoon minstens 2 x in de nacht. Mijn oudste sliep met 6 weken doo ...
Hier ben ik dus ook bang voor, mijn dochter slaapt ookal vanaf 6 weken door en ik hoop zo dat dit niet veranderd als ze 4 maanden wordt..🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Ze is zaterdag 3 maanden.

één jaar geleden

Reactie op Mini-20

Hier ook nog iedere 2 a 3 uur en dan een eventuele poepactie niet meegerekend. Dat is echt heel normaal en maak je vooral niet druk. Onze dochter deed dit tot ca 9 maanden. Wel vermoeiend met werk, maar dat hoort er nu eenmaal bij en het is tijdelijk! Nu slaapt zij bijna altijd door (sinds ca 1,5 jaar) en kan ze vertellen wat er is. Daardoor is het ineens een stuk gemakkelijker.

één jaar geleden

Mijn kleine slaapt al vanaf half 3.. moet ik hem wakker maken? Hij slaapt nu al 2 uur en 40 minuten

één jaar geleden

Mijn kleine slaapt al vanaf half 3.. moet ik hem wakker maken? Hij slaapt n ...
Hoezo wil je hem wakker maken 😳? Lekker laten slapen! Als hij honger heeft komt hij vanzelf ❤️.

één jaar geleden

Reactie op dimple

Hoezo wil je hem wakker maken 😳? Lekker laten slapen! Als hij honger heeft ...
Haha ik lees altijd dat ze smiddags niet mega lang mogen slapen. Dus ik twijfelde. Ben allang blij dat hij een keer zo lang slaapt 😂