1159 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Fawnna

Is het mogelijk dat een baby een soort van trauma oploopt van de vaccinatie ...
Beetje extreem om het meteen een trauma te noemen. Misschien herinnert je kindje het zich maar ik gok dat het toeval is. Als het wel is omdat ze zich de prik herinnert dan juist belangrijk dat je haar gerust stelt als je weer met haar daar bent dat er niks ergs gebeurd op het consultatiebureau

één jaar geleden

Reactie op Mamsiemoesie

Wij gebruiken glazen flesjes. Hier kolf ik in en bewaar ik in de koelkast o ...
De meeste babyflessen zijn van borosilicaatglas. Dat is extra sterk en valt volgens mij niet zomaar kapot hoor.

één jaar geleden

Mn baby slaapt nu al 3 uur, sinds 11.30 (het is nu 14.30). Tussendoor is ze wel wakker geweest voor een voeding, maar viel aan de borst weer in slaap. Ze is 15 weken. Is het normaal dat een slaapje overdag zo lang is? (Hiervoor deed ze altijd hazenslaapjes, dus ben ff kwijt wat normaal is 🙈)

één jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Mn baby slaapt nu al 3 uur, sinds 11.30 (het is nu 14.30). Tussendoor is ze ...
Onze dochter heeft vanmorgen ook ruim 3 uur op de opvang geslapen. Ze hebben haar niet wakker gemaakt. Kreeg hierdoor pas om 12 uur drinken ipv half 11. Denk niet dat ze dat doen als het niet vaker gebeurd. Vooral van genieten!

één jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Gisteren mijn zoon ook, van 9 tot 12:30 ongeveer geslapen. Als ze voor derest alert is lijkt me niks aan de hand, ze zijn ook zo hard aan het groeien dus kunnen de slaap goes gebruiken lijkt me 🤷🏽‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Ja hoor, sommige dagen slapen ze gewoon wat meer 😀

één jaar geleden

Oké relaxt 😁 dan is het goed haha

één jaar geleden

Reactie op MamavanRenK

Onze dochter heeft vanmorgen ook ruim 3 uur op de opvang geslapen. Ze hebbe ...
Geniet er ook wel van, maar vind het altijd jammer dat ik het niet op voorhand weet. De dingen die ik had kunnen doen in deze 3 uur 🤣 (nu bijna 4 uur btw)

één jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Geniet er ook wel van, maar vind het altijd jammer dat ik het niet op voorh ...
Haha ja dat is wel herkenbaar en als je nu iets wil gaan doen, dan wordt ze wakker haha

één jaar geleden

Reactie op MamavanRenK

Haha ja dat is wel herkenbaar en als je nu iets wil gaan doen, dan wordt ze ...
Haha jep, ze is wakker nu 😁

één jaar geleden

Ons mannetje is echt een slaapkopje en slaapt nu ook door sinds paar nachten. Maken jullie over dag jullie kleintje wakker voor wakker momenten ? Als hij wakker is dan is hij gewoon lekker alert, vrolijk, begint al te spelen, brabbelen Hij is 3 maanden.

één jaar geleden

Ons mannetje is echt een slaapkopje en slaapt nu ook door sinds paar nachte ...
Haha lees nu dat er hier meer slaapkopjes zijn 😅

één jaar geleden

Hoi, welke plooi buggy zouden jullie aanraden voor baby vanaf 4 maanden? Ik was aan het denken de Buggy Liteway4 van Chicco omdat er bij staat dat deze vanaf de geboorte kan... Omdat je hem volledig plat kan doen... Iemand tips?

één jaar geleden

Ik maak ze nooit wakker, bij de oudste ook nooit gedaan en zij sliep nog meer. Zij was als ze wakker was ook heel actief en alert, dus zal dr slaap nodig hebben gehad denk ik dan. En de baby nu heeft nog wat slaap in te halen denk ik 🤣

één jaar geleden

Ik maak mijn dochter alleen wakker als het tijd is voor haar flesje, anders laat ik haar lekker slapen

één jaar geleden

Onze dochter heeft vandaag al 5 x gespuugd, 1 x geel (denk gal). Ze heeft geen verhoging, maar houdt geen bv binnen. Sinds 12 je geen plasluier. Verder wel af en toe gewoon lachen. Afwachten of? Wat vinden jullie?

één jaar geleden

Reactie op MamavanRenK

Onze dochter heeft vandaag al 5 x gespuugd, 1 x geel (denk gal). Ze heeft g ...
Babies kunnen heel snel uitdrogen, ik zou in dit geval even overleggen met de HAP, zie thuisarts : https://www.thuisarts.nl/overgeven/mijn-kind-geeft-over#:~:text=Bel%20je%20huisarts%20als%20je,of%20anders%20reageert%20dan%20normaal.

één jaar geleden

Reactie op MamavanRenK

Ik zou gewoon de huisartsenpost bellen voor de zekerheid. Zeker als het om babies gaat, zijn ze super behulpzaam is mijn ervaring. Liever een keer teveel bellen dan te weinig.

één jaar geleden

Reactie op MamavanRenK

Als ze sinds 12u geen plasluier heeft gehad zou ik voor de zekerheid wel even contact opnemen! Hoe is haar fontanel? Kan je haar huidplooi op haar hand vastpakken en zakt ie dan meteen terug? Is ze wel ook alert of slaapt ze veel?

één jaar geleden

Reactie op MamavanRenK

Ik zou ook even overleggen. Voor de avond is toch fijner vind ik persoonlijk.