1159 Reacties
vor einem Jahr
Volgende week wordt het 25/26 graden, heeeerlijk! Wat trekken jullie de kleine aan (lagen) ?
vor einem Jahr
Reactie op Emmmmaaaa123
Volgende week wordt het 25/26 graden, heeeerlijk! Wat trekken jullie de kle ...
Heb hier een baby die het snel warm lijkt te hebben.
Dus dat zal wel een korte mouwen romper + lange broek worden. Waar evt die broek nog verwisseld kan worden voor een korte als ze het echt warm krijgt.
vor einem Jahr
Hier een baby van 2 weken, hoelang duren de dutjes bij jullie? Hier vaak 1,5 uur en dan is hij wakker. Proberen jullie hem dan weer in slaap te krijgen of eruit en ‘rekken’ tot de volgende voeding? Hier is het elke ochtend en namiddag een beetje een gedoe.
vor einem Jahr
Reactie op Zonnetje93
Hier een baby van 2 weken, hoelang duren de dutjes bij jullie? Hier vaak 1, ...
Ik persoonlijk zou dan eerst proberen om terug in slaap te krijgen. Als dat echt niet lukt, je bent 2u na de vorige voeding en de baby geeft hongersignalen terug eten geven. Maar heb hier ooit ook al wel eens wat sneller terug eten gegeven omdat ze zo hongerig leek.
vor einem Jahr
Reactie op Emmmmaaaa123
Goede vraag! Ik zou denk eerst voor lange mouw romper gaat met broek en als dat toch te warm blijkt korte mouwen. Ik heb alleen amper broeken, vooral kruippakjes 🙈 ik heb ook als kraamcadeau een kleedje gekregen zonder mouwen, geen idee of ik dat zo aan zou kunnen doen.
vor einem Jahr
Reactie op Emmmmaaaa123
Ik doe haar een korte mouwen romper aan en in het begin een broekje eroverheen, maar die zal op de piek wel uitgaan.
Gisteren lag ze lekker bij mij te slapen en toen was heel dr hoofd al nat van het zweet dus ze heeft het snel warm 😂
vor einem Jahr
Reactie op Meisjespapa
Baby van 4 dagen oud, is vanaf 19.30 onrustig. Huilen, krampjes, voeten st ...
Ken je dunstan babytaal? Eh,eh is vaak boertje
vor einem Jahr
Reactie op Emmmmaaaa123
Ik hou altijd aan wat je zelf aan doet + 1 laag. Buiten doen we draagdoek dus dat is dan je +1 laag
vor einem Jahr
Heeft iemand ervaring met babypuistjes ? İk zie dit de laatste tijd heel erg op zijn gezicht maar het is ook gewoon rode plekken niet perse met witte punt.. kan het een allergie voor de voeding zijn? Begin me wel zorgen te maken.
vor einem Jahr
Hoi dames,
Ik heb laatste paar dagen gemerkt dat onze kleine meid vaak weer de fles te gulzig drinkt, (Dr Brown fles speen 1) als wij geen pauzes inlassen dan kan ze zo binnen 10 min klaar zijn, af en toe een boertje, soms niet.
Ze verslikt zichzelf ook af en toe en soms hoor je haar ook echt het gulzig weg slikken, en je ziet af en toe ook de voeding gewoon langs haar mondje gaan. Soms heeft ze na de fles ook intens de hik en dan hoor je gewoon dat de voeding iets naar boven komt.
Wij geven haar pauzes tijdens de fles en ze neemt zelf ook wel rust pauzes tussen de fles.
We hebben een weekje terug de P speen geprobeert van Dr Brown, daar viel ze toen van in slaap, maar toen moesten we haar ook nog wekken voor het eten en was ze al bij t begin van het drinken niet erg wakker.
Ik denk dat ik de P speen weer ga proberen. Is het gek om van 1 speen terug te gaan naar de P speen? Ze is nu 3 weken.
Heb ook het idee dat ze soms dus niet verzadigd genoeg is omdat ze te snel drinkt en dat gevoel van verzadiging er dus nog niet is.
Ook heeft ze trouwens soms dat ze wel rustig drinkt en het is niet dat ze altijd onrustig is na de fles maar af en toe echt wel, boertjes die dan niet willen komen of de hik.
Ik ga het sowieso weer ff proberen met de P speen want ja, waarom niet maar iemand ervaringen hiermee?
vor einem Jahr
Reactie op Doperwt
Zo is het hier ook, consultatiebureau zei gewoon baby acne.
Heb ook een afspraak binnenkort maar begon me wel zorgen te maken 🫠
vor einem Jahr
Reactie op Muntdrop
Hoi dames,
Ik heb laatste paar dagen gemerkt dat onze kleine meid vaak wee ...
Bij mij drinkt de kleine ook heel gulzig, wat ik heb geprobeerd is de houding nemen alsof hij een tepel neemt. Dus borstvoedinghouding, met zijn hoofd naar de zijkant, ik merk dat hij zo veel meer pauzes houdt en veel rustiger drinkt. Wat je ook kunt proberen om de eerste trek te nemen met de speen, dan trekken ze gulziger aan de speen en wanneer je de fles geeft nemen ze ‘m rustiger aan. De eerste wat ik schreef doe ik nog steeds, hij drinkt veel rustiger en het duurt nu bij mij ook minimaal 20 minuten tot hij klaar is met de fles.
Hoop dat je er wat aan hebt en succes!! 😊
vor einem Jahr
Weet iemand wat de ‘normale’ norm van aantal poepluiers is voor een baby van 4 weken die flesvoeding drinkt ( soms bv )? Hier al een aantal dagen geen poepluier gezien, wel veel scheetjes..
vor einem Jahr
Weet iemand wat de ‘normale’ norm van aantal poepluiers is voor een baby va ...
Hai! Mijn zoontje is nu 3 weken 6 dagen en heeft gister niet gepoept en vandaag weer voor het eerst! Het kan zijn dat er kraampjes zijn en het er dan niet uitkomt dit hadden wij
vor einem Jahr
Hai! Mijn zoontje is nu 3 weken 6 dagen en heeft gister niet gepoept en van ...
Hiii,
dankjewel voor je reactie, precies nadat ik de vraag had gesteld heeft de kleine gepoept 😂😂. Had nooit gedacht zo blij te zijn dat ik een poepluier moest schoonmaken.
vor einem Jahr
Reactie op Chan11
Mijn dochtertje poept meestal ook maar 1 keer per 2/3 dagen al vanaf 1,5 we ...
Dit was ook echt dag 4 dus begon me zorgen te maken maar gelukkig goed gekomen 😊