1159 Reacties
één jaar geleden
Help! Me 3 weken 6 dagen oude baby wil niet slapen 😴 hij is lekker in bad geweest en gewaden gegeten en krijgt 23.30 ze laaste fles alleen elke keer als ik hem neerleg word ie wakker ik ben rade loos op mij slapen is namelijk ook niet elke keer een optie
één jaar geleden
Help! Me 3 weken 6 dagen oude baby wil niet slapen 😴 hij is lekker in bad ...
Heeft hij krampjes ? Dat hij zichzelf samentrekt en dan wakker wordt of slaapt hij helemaal niet ? Hier ook kleintje die steeds wakker wordt door krampjes.. enige wat helpt is als hij op mij ligt en een speentje heeft. Of heeft de baby misschien een regeldag?
één jaar geleden
Heeft hij krampjes ? Dat hij zichzelf samentrekt en dan wakker wordt of sla ...
Ik denk een beetje van alles.. hij heeft inderdaad krampjes en daar gebruik ik infacol voor en een warm badje… speentje en inderdaad bij mij of me partner.. hopelijk gaat het snel over. Hij word en steeds wakker en slaapt soms overdag maar 4 uur in totaal en is dan al wellicht vanaf 12 uur middag wakker avond slaapt ie wel goed en de na het ook komt om de 3/4 uur hopelijk word dit ook nog langer
één jaar geleden
Ik denk een beetje van alles.. hij heeft inderdaad krampjes en daar gebruik ...
İk ken het.. ik dacht dat infacol hielp maar bij mij helpt het echt niet merk ik nu. Dat is wel erg lang wakker, misschien kun je andere voeding proberen? Kan zijn dat hij reflux heeft of niet goed tegen lactose kan, misschien kun je dit bespreken met cjb. Bij mij helpt het als ik een speentje geef en echt diep laat slapen duurt ongeveer 10/15 minuten en daarna neerleg dan slaapt hij wel aan een stuk door!
Succes, you got this 💙
één jaar geleden
İk ken het.. ik dacht dat infacol hielp maar bij mij helpt het echt niet me ...
Bedankt voor je advies! Die 10/15 minuten wist ik nog niet ik heb die zeker proberen. Ik wou eigenlijk cinababy halen maar daar zit alcohol in.. ik ga reflux en de rest bespreken met cb dank je wel en fijne avond 🩵
één jaar geleden
Help! Me 3 weken 6 dagen oude baby wil niet slapen 😴 hij is lekker in bad ...
Draagdoek al geprobeerd? Baby’s van die leeftijd vinden het vaak ook niet prettig om neergelegd te worden, ze hebben nog veel geborgenheid nodig. Onze dochter (19-05) wordt ook wakker bij neerleggen en slaapt snachts op ons. Het wordt echt beter! Vanaf een week of 6 a 8 kun je langzaamaan beginnen met een slaapje in een bedje. Tot die tijd maakt het niet uit waar ze slapen, als ze maar slapen en als het maar veilig is. Succes!
één jaar geleden
Ik heb verschillende cc’s afgekolfde melk in de vriezer staan. Nu heb ik ook kleine hoeveelheden cc’s (30 bijv). Kan ik deze mengen met een ander zakje afgekolfde melk (bijv 50cc ingevroren)? Ik kom er niet echt uit via internet. Aangezien hij meer cc drinkt blijven die zakjes uiteindelijk volop over.
één jaar geleden
Reactie op Emmmmaaaa123
Ik heb verschillende cc’s afgekolfde melk in de vriezer staan. Nu heb ik oo ...
Naar mijn weten kan het gewoon, als je maar niet net afgekolfde melk doet bij koude melk, het moet allebei afgekoeld zijn en dan pas bij elkaar gevoegd worden.
één jaar geleden
Naar mijn weten kan het gewoon, als je maar niet net afgekolfde melk doet b ...
Ja en volgens mij is het 6 maanden houdbaar ofzo, dus als je het voor die tijd geeft is er geen probleem.
één jaar geleden
Weet iemand wat de ‘normale’ norm van aantal poepluiers is voor een baby va ...
Voor de volgende keer: Consultatiebureau gaf aan dat elke dag het beste is. Een keer niet of een keer een paar dagen niet is niet erg, maar zoals bij ons 2x per week was echt te weinig. Dan heb je misschien een beetje een richtlijn 😊 fijn dat ie gepoept heeft uiteindelijk! Ik ben ook elke keer weer blij als ze een poepluier heeft want t blijft n struggle hier dus ik snap je 😂
één jaar geleden
Reactie op Gina - 28 07 2021
Ja en volgens mij is het 6 maanden houdbaar ofzo, dus als je het voor die t ...
Klopt, 6 maanden id vriezer en 4 dagen in de koelkast.
één jaar geleden
Reactie op -Elvira
Voor de volgende keer: Consultatiebureau gaf aan dat elke dag het beste is. ...
Dankjewel! İk heb morgen ook een afspraak bij de consultatiebureau dus zal dit zeker aangeven. İk denk dat de kleine een allergie heeft voor koeienmelk, al lang last van krampjes en poept echt een aantal dagen niet en dan weer wel.. 🫨
één jaar geleden
Ik ben ook alle winkels af geweest. Uiteindelijk iets gevonden bij een tweedehands kinderkledingwinkel. Daar hadden ze een heel mandje met zonnehoedjes in het kleinste maatje (<3 maanden). Anders misschien online?
één jaar geleden
Reactie op Manny87
Flessen uitkoken op vakantie… hoe doen jullie dit? Sterilisator mee?
Volgens mij kan je dit gewoon in een pan met kokend water en azijn doen.
één jaar geleden
Vraagje voor de mensen die flesvoeding geven, hoe doen jullie het in de nacht met de flesvoeding? Dan bedoel ik, de schoonmaak van het flesje en het opwarmen van de voeding. İk maak namelijk na elke voeding de fles schoon, niet alleen spoelen, gaan jullie hiervoor naar beneden? of gebruiken jullie een andere fles? en het opwarmen, ook naar beneden of hebben jullie een flesverwarmer zo ja welke ? İs best wel een struggle in de nacht elke x naar beneden en boven.. 🥴