1159 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Juni-20
Nog meer baby’s die in de nacht enkel op de borst willen slapen? Onze docht ...
Ja onze meid bleek verborgen reflux te hebben 🥺 in overleg met huisarts begonnen met verdikken. Was erg bang voor verstopping dus wij verdikken met iets meet dan een mespuntje en sindsdien is het goed! Ik hou haar na de voeding nog wel een tijdje omhoog.
één jaar geleden
Reactie op Gemma Glitter
Een plas luier kan prima ff blijven zitten, een poep luier kan bijten in de ...
Had dr uiteindelijk nog verschoond. Het klonk echt alsof ze dr hele luier vol had gepoept, maar t was alleen maar een nat scheetje 🙈 echt zo raar dat dat soms zo anders klinkt
één jaar geleden
Reactie op Rizzerd
Kan het kwaad om de luier snachts niet, of wat minder vaak te verschonen? O ...
Ik vind 5 uur voor een plasluier ook wel echt de max. Indd zodra ik ontlasting hoor verschoon ik haar ook om uitslag tegen te gaan.
één jaar geleden
Reactie op Rizzerd
Wij verwisselen de luier voor het voeden, juist om te voorkomen dat ze net slaapt we haar weer wakker moeten maken. Werkt voor ons super. Als ze nog meer wil drinken, geeft ze dat toch wel aan. Misschien werkt dat voor jullie ook! Als ze dan lekker 5 uurtjes ofzo doorslapen, zit je ook niet met dit ‘probleem’
één jaar geleden
Reactie op Rizzerd
Dat is niet erg. Ik sla ook wel eens een luier over. Straks zullen ze immers de hele nacht geen schone luier meer krijgen, omdat ze gaan doorslapen (hopelijk dan 🙈 bij nr 1 duurde dat 1,5 jaar). Poepluiers doen we wel altijd om rode billetjes te voorkomen.
één jaar geleden
Reactie op Rizzerd
Ik verschoon snachts om de voeding. Ik doe de nachten alleen en anders wordt het me te veel. Poep uiteraard wel gwn direct.
Ze komt tussen de 2 en de 3 uur voor een voeding. Een enkele keer langer, dan doe ik het wel direct na de eerste voeding. Is de tweede voeding langer, dan zit er soms wel lang tussen, maar gebeurt zelden.
Ze heeft geen gevoelige huid en reageert eigenlijk niet met ongemak op een volle luier.
één jaar geleden
Reactie op MCF
Wij verwisselen de luier voor het voeden, juist om te voorkomen dat ze net ...
Nou, ze dronk gister dus al half slapend. Ze lag bij mij en zocht in haar slaap naar mn tepel 🙈
Maar iets later werd ze toch echt wakker, omdat ik even bij dr grote zus moest kijken, dus toen maar meteen verschoond.
De luier die ze aan had, had ik bij dr vorige voeding idd aan gedaan voor de voeding, maar ze liet er dus 5 uur tussen...
één jaar geleden
Reactie op Rizzerd
Nou, ze dronk gister dus al half slapend. Ze lag bij mij en zocht in haar s ...
Heeft iemand trouwens nog een tip om de voedingen wat te schuiven? Ze kán er dus 5 uur tussen laten, maar het moment dat ze dat is niet ideaal. Gister bijvoorbeeld had ze om 20.00 gegeten en kwam toen pas om 01.00. Ik heb liever dat ze dan bijv om 23.00 nog een voeding heeft en er dán 5 uur tussen laat...
Heeft het dan zin om haar zelf om 23.00 wakker te maken? Heb namelijk het idee dat dat er niet per se voor zorgt dat ze er dan daarna ook 5 uur tussen laat.
één jaar geleden
Reactie op Rizzerd
Plasluiers doe ik in de nacht een beetje om en om. Maar uiteindelijk ga ik niet verschonen hoor. Die luiers nemen zoveel op dat ze voor haar droog aanvoelen. Ze kunnen nu alleen nog niet heel de nacht aan.
één jaar geleden
Reactie op Rizzerd
Heeft iemand trouwens nog een tip om de voedingen wat te schuiven? Ze kán e ...
Hier werkte het niet. Krijgt hier 20:00 fles en komt zelf dan pas rond 3:00 uur. Zou dit heel graag willen opschuiven maar tot nu toe was het resultaat alleen meer flessen ipv dat de tijden verschoven dus heb me er bij neergelegd en ga op tijd naar bed. Komt vast een keer goed 😅
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op Rizzerd
Heeft iemand trouwens nog een tip om de voedingen wat te schuiven? Ze kán e ...
Ik zou het wel proberen en dan een paar dagen volhouden om nieuw ritme erin te krijgen.
Bij onze middelste hebben we het niet gedaan en hij kwam daardoor nog heel erg lang voor nachtvoeding. Kan toeval zijn natuurlijk, maar misschien ook doordat zijn ritme niet goed was doordat we dat 23 uur flesje niet gaven.
één jaar geleden
Reactie op MamavanRenK
Ik zou het wel proberen en dan een paar dagen volhouden om nieuw ritme erin ...
Mn dochtertje sliep pas door toen ze 1,5 was ofzo idd... weet alleen niet meer of zij ook dit schema had toen ze baby was.
Maar ik kan het idd wel een paar dagen proberen, kan op zich geen kwaad.
één jaar geleden
Reactie op Meisjespapa
Heeft jullie kleintje ook al 839x de hik gehad na een flesje
Misschien wel vaker... 😅
Ook als ik hem 20 minuten of langer rechtop heb gehouden 🤷🏼♀️
één jaar geleden
Heeft iemand tips voor eczeem bij babys van 6 weken? Mijn zoontje heeft heel erg last van eczeem op zijn gezichtje, armen, lichaam en vind het super zielig. Ook berg.
Mochten jullie goede zalfjes/tips hebben hoor ik het graag, hij zelf lijkt er niet veel last van te hebben maar vind het gewoon zielig 😩