47 Reacties
9 maanden geleden
Volgens mij zie ik een licht 2e streepje? Dan ben je gewoon zwanger!
9 maanden geleden
Reactie op Mkv2603
Jaa in echt is die roze! Maar ik snap het niet vandaag verschillende testen ...
Hmm anders nog een paar dagen wachten? Ik had bij mn laatste zwangerschap elke keer van die lullige streepjes en dat is nu een heerlijke kereltje van 10 maanden 👌🏼
9 maanden geleden
Hmm anders nog een paar dagen wachten? Ik had bij mn laatste zwangerschap e ...
Aahhh heeerlijk! Jaaa we wachten het af streepje is wel roze en loopt wel door ook alleen zie je niet goed op de foto! Pakte net een test van vanmiddag was nu ook een streep dus ik ben benieuwd🥰
9 maanden geleden
Reactie op Mkv2603
Aahhh heeerlijk! Jaaa we wachten het af streepje is wel roze en loopt wel d ...
Spannend! Laat je het hier ook weten als je een positieve test hebt!!
9 maanden geleden
Reactie op Mkv2603
Nou ik had die positieve test.. en verlies nu bloed dus ik snap er niks mee ...
Oneeee ik duim voor je! En het hoeft niet meteen slecht te zijn toch?
9 maanden geleden
Ik moest de foto even opzoeken maar ik heb wel eens vals positief getest met de kruidvat jaren geleden. Daarna gelukkig nooit meer gehad.
9 maanden geleden
Reactie op Jojootjeje
Ik moest de foto even opzoeken maar ik heb wel eens vals positief getest me ...
Had jij toen ook vroeg getest? Want ik lees dus dat testen niet kunnen reageren zonder hcg.. dus ik ging eigenlijk uit van een miskraam! Die van jou waren ook echt duidelijk zeg bizar
9 maanden geleden
Reactie op Mkv2603
Had jij toen ook vroeg getest? Want ik lees dus dat testen niet kunnen reag ...
Het is 4 jaar geleden maar blijf het nog steeds een raadsel vinden. Ik had geloof ik 2 dagen voor nod getest en werd precies ongesteld op de juiste dag. Heb miskramen gehad met 7,8 en 12 weken en een goede zwangerschap met een prachtig zoontje als resultaat maar dit nog nooit gehad. Dan waren er altijd andere testen ook positief en liep het mooi op.
9 maanden geleden
Reactie op Jojootjeje
Het is 4 jaar geleden maar blijf het nog steeds een raadsel vinden. Ik had ...
Jaaa precies.. herkenbaar.. ik had die positieve test en indd dag dat ik ongesteld moest worden roze bloed ik ga er vanuit dat mis is en test nog een x als het is gestopt en dan geloof ik het wel. Word alleen maar gestoord van die rare testen 😂 was wel blij eigenlijk met dat streepje maar nu ondertussen ook niet meer. Wel super fijn dat je een mooi zoontje nu hebt heerlijk van genieten ♥️ doen wij ook van onze mannetjes!
9 maanden geleden
Reactie op Mkv2603
Jaaa precies.. herkenbaar.. ik had die positieve test en indd dag dat ik on ...
Maar ik snap dat je er helemaal gek van word, liever duidelijkheid. Ik vond het toen ook helemaal ruk. Word je even blij gemaakt met een dooie mus. Helemaal omdat ik toen nog met lege handen stond. Vind sindsdien die testen ook niet helemaal meer te vertrouwen ofzo altijd nog een ander merk voor de zekerheid. Dank je wel❤️ jij ook genieten van je zoontjes!!
9 maanden geleden
Reactie op Jojootjeje
Maar ik snap dat je er helemaal gek van word, liever duidelijkheid. Ik vond ...
Klopt! En ondanks dat bloedverlies toch iets van hoop maar ergens ook niet.. als dit bij mij ook indd vals positief is dan hoef ik ze denk ik ook niet meer 🙈 Jaa indd je staat dan met niks en helemaal blij snap je punt! Ik had het nu niet verwacht ook dus helemaal in schock stress aan me vriend te vertellen😂 eindstand dit! Ik laat het weten als ik meer weet🍀 dankjewel!!
9 maanden geleden
Reactie op Mkv2603
Klopt! En ondanks dat bloedverlies toch iets van hoop maar ergens ook niet. ...
Ja snap ik, heel vervelend die onzekerheid. Hoop uiteraard dat het gewoon goed zit en de test gewoon positief is en blijft🍀 Ja laat maar even weten. Ben benieuwd. Rustig aan iig!!