47 Reacties

9 maanden geleden

Die is dan weer heel duidelijk negatief 😭
Ja stuk lichter dan die vorige indd maar wel streepje wat erop staat. Maargoed het is zoals het is!

VRIEND

9 maanden geleden

Die is dan weer heel duidelijk negatief 😭
Er staat heel duidelijk een streepje op ook…

9 maanden geleden

Reactie op fibm8

Er staat heel duidelijk een streepje op ook…
Jaa die in de reacties staat ook een streepje op indd maar wel stukje lichter maar hijs zo bij getrokken okal zat er wat bloed bij echt vaag allemaal🫣

9 maanden geleden

Reactie op Mkv2603

Dit was hem gisteren
Oh die is inderdaad stuk licht😔

9 maanden geleden

Ik moet een beetje lachen. Dit topic is er al enkele dagen en zie steeds foto’s van hetzelfde merk test….🤔 ik zou zeggen koop een andere, betrouwbaarder.💪🏼

9 maanden geleden

Ik moet een beetje lachen. Dit topic is er al enkele dagen en zie steeds fo ...
Waarom lachen 🤷‍♀️ wat voor merk zou jij adviseren.

9 maanden geleden

Ik had zelf online van die goedkope staafjes gekocht, clean blue is erg betrouwbaar of even afwachten. Nou (figuurlijk) lachen, omdat ik zelf niet dagen zoudimdammen van wel of niet zwanger.. had allang een ander merk gekocht, omdat ik het zou willen weten. Ik hoop dat je snel zekerheid hebt. Succes!

9 maanden geleden

Ik moet een beetje lachen. Dit topic is er al enkele dagen en zie steeds fo ...
Wat een lelijke opmerking. We horen. Elkaar te steunen he?

9 maanden geleden

Ik had zelf online van die goedkope staafjes gekocht, clean blue is erg bet ...
Nouja weet niet of je de rest ook had gelezen ik had iets bloedverlies, vandaar gewoon nog Kruidvat getest en ook omdat ik die nog heb liggen. Clearblue zijn indd ook fijn!

9 maanden geleden

Cb

8 maanden geleden

Reactie op Mkv2603

Cb
Volgens mij is dat negatief..? Voor als je hoopte dat het wel positief zou zijn geweest, echt niet leuk dan dit voor jou/jullie. 😕

8 maanden geleden

Volgens mij is dat negatief..? Voor als je hoopte dat het wel positief zou ...
ik zie wel een licht streepje hoor

8 maanden geleden

Reactie op annewan

ik zie wel een licht streepje hoor
Ja toch 🤷‍♀️ we zullen het zien is het mis is het mis dan kunnen we er toch niets meer aan doen

8 maanden geleden

Reactie op Mkv2603

Ja toch 🤷‍♀️ we zullen het zien is het mis is het mis dan kunnen we er toc ...
Oja nu zie ik het beter, nou spannend hoor

8 maanden geleden

Oja nu zie ik het beter, nou spannend hoor
Jaa die andere was wel wazig indd! Jaa vind ook wel spannend ook nog niet blij ofzo hoor eerst maar paar goede positieve 😅

8 maanden geleden

Volgens mij is dat negatief..? Voor als je hoopte dat het wel positief zou ...
Inhoud verwijderd door Sem - tegen gedragsregels

8 maanden geleden

Reactie op annewan

Inhoud verwijderd door Sem - tegen gedragsregels
Waarom deze onnodige opmerking? In het geval van CB kan zo’n dun pennenstreepje helaas zeker negatief zijn. Maar laten we elkaar vooral niet veroordelen om wat we wel of niet zie

8 maanden geleden

beetje raar om mijn reactie te verwijderen. allemaal kattig mensen hier en dan word de mijne verwijderd. zeer triest!

8 maanden geleden

Dit was mijn test. Een of andere test ook uit de apotheek in Tunesië. En dit vage streepje is mn zoontje van 10 maanden. Ik hoop nog steeds voor je! 🤞🤞

8 maanden geleden

Dit was mijn test. Een of andere test ook uit de apotheek in Tunesië. En di ...
Super lief je berichtje! Ik weet het ondertussen niet zo goed ik had bij mijn zoontje op de cb plus ook zo’n pennestreepje.. maar ze worden pas na afleestijd positief de afgelopen week😅 maar door die Kruidvat en cb hoop ik het wel maar krijg r ondertussen hard hoofd in! Wel leuk getest te hebben in Tunesië hahah!