4 Reacties
9 maanden geleden
Wij hebben exact hetzelfde. Laatste uurtje is taai 😂 in dat laatste uurtje doe ik meestal het badje, juist wat eerder en uitgebreider omdat ze dat superleuk vindt. Of we gaan expres in dat uurtje even naar de winkel, rondje wandelen, trommelen met pollepels op pannen, van alles behalve de dingen waar ze overdag al mee gespeeld heeft want daar is ze wel klaar mee dan. Soms zet ik ook wel eens Nijntje op want vooral de liedjes zijn superleuk en daar kijkt ze dan eventjes enthousiast naar. scheelt toch weer 10 minuten 😂
Maar ook wel eens gewoon met haar op de bank keten, gek doen met haar, ze wil gaan 'springen' op de bank, tegen de bank op staan of oefenen er goed vanaf te klimmen.
9 maanden geleden
Ik zei vanmiddag precies hetzelfde tegen mijn man: ‘poeh vanaf 16.00 wordt het taai.’ Alsof dan alles gedaan is en de koek op is. Wij hebben weken gehad toen hij jonger was dat het tussen 16.00 en 18.30 dreinen was, niks was goed meer en een slaapje hielp voor geen meter. Nu gaat het met regelmaat beter. Idd even in bad of juist dan nog naar buiten met hem helpt. Maar ja ik merk dat ik daar zelf eind van de middag niet veel zin meer in hebt, want ik wil ook koken ed. Ik accepteer ook maar dat hij dan meer dreint en dat ik daar niet steeds wat mee moet dan maar even dreinen.
9 maanden geleden
Ja hier precies hetzelfde. Even dollen, vliegtuigje spelen, hobbel in de weg, zulke dingen. Of een eindje wandelen. Zolang hij maar vermaakt wordt is het goed.
En soms als we echt moe zijn (of moeten koken) dan kijken we eventjes tv. Dansend fruit e.d. van Hey Bear sensory kan hij echt niet van wegkijken. Of nijntje of de teletubbies.