Nog meer (borstvoedende mama’s) waarvan de libido na 5 maanden nog steeds ver te zoeken is.
Ik zeg borstvoedende mama’s omdat ik denk dat het daar aanligt…
Echt precies dit, in de zwangerschap al geen behoefte maar tot op heden nog niet terug gekomen. Dochter is bijna 5 maand en ik moet er nog steeds niet aan denken 😅
Sinds 1 week volledig gestopt met bv een hier ook nog niet terug. Maar bij mijn vorig kindje was dit ook pas na 8 maanden ofzo (toen op 3 maanden moeten stoppen met bv). Het ligt bij mij aan de vermoeidheid. En een baby op de kamer en het tijdsgebrek enz. helpen ook niet mee 😂
Hier ook 0.0 libido! Hoe lossen jullie dit op met jullie partner? Zijn libido is gewoon aanwezig, maar ik heb ook gewoon helemaal geen zin om hem te helpen
Hier ook! Bij de eerste kwam dat eigenlijk pas weer een beetje toen mn cyclus terugkwam 8 mnd pp (nog steeds bv toen ook). Nu 6 mnd pp en het is een beetje eenrichtingsverkeer als je begrijpt wat ik bedoel 😉 mn hoofd wil wel maar de rest niet 😅
Kindje hier 5,5 mnd en ook totaal nog geen behoefte aan. Ben aan het stoppen met borstvoeding geven dus ben benieuwd of dat helpt maar zal deels ook aan de vermoeidheid liggen denk ik.
Check! 👋🏻
Mijn ervaring: als je gestopt bent met de bv komt het langzaam weer terug.
Bijna 6 maanden 100% bv inmiddels 🙏🏻. Trots:)
Sex kan je hele leven nog💙