51 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Romy242
Interessante artikelen. Ik heb precies hetzelfde meegemaakt (spoed bevallin ...
Fijn dat jij het niet zo ervaart!! Ik vind het ook lastig in te schatten wat nou waar is. Wel geloof ik dat het niet altijd nodig is maar wel toegediend wordt vanuit protocol/versnellen van bevallingen.
Ik had helaas ook een knip.
Ja ik denk zeker ook dat het de hormonen zijn, maar misschien dat die wel meer in de war geschopt worden door dit soort medicaties. Maargoed komt vast weer goed 🤭
één jaar geleden
🙋🏼♀️🙋🏼♀️ 5 maanden nu en ook ver te zoeken 👀 Voel me wel schuldig naar m’n vriend toe dus zet me er wel overheen maar sta niet te springen
8 maanden geleden
Reactie op Loa18
Inmiddels bijna 10 maanden oude baby en nog steeds hetzelfde??
Bij jullie ...
Niks, nada, noppes. Raak mij vooral niet aan😅
8 maanden geleden
Ik herken het wel, maar ik merk dat ik vaak vooraf niet zo zin heb, maar als we eenmaal bezig zijn het wel fijn is.. Of er voor mezelf over na denken en zelf dan naar m’n man gaan en initiatief nemen, werkt voor mij ook beter dan dat ik geen zin heb en hij naar me komt. Want dan voel ik me schuldig dat ik geen zin heb 😏
En verder er gewoon over hebben! En uiteindelijk weet ik ook dat het voor hem veel betekent en ik hou echt van m’n man dus ik probeer gewoon 1x per week zin te maken 😅 natuurlijk niet tegen mn zin in, maar je kan echt zin maken! Vanuit liefde ❤️