9 Reacties
4 maanden geleden
Ik zou het persoonlijk nog niet knippen. Mijn zoontje heeft lange haren aan de zijkant en die heb ik laten knippen bij de kapper toen hij er echt aan begon te trekken elke keer. Maar anders niet
4 maanden geleden
Sneller groeien weet ik niet. Wat ik wel weet is dat mijn oudste al meerdere keren geschoren was, vlak voordat hij 1 werd en daarna nog een laatste keer, omdat hij zo een kaal plekje had achter en idd daarna donzig haar. Het groeide bij hem wel echt iedere keer sneller terug. Daarna hebben we alleen nog maar de puntjes geknipt, hij heeft een poosje lang krullend haar gehad en dat is nu jammer genoeg weg :(.
Mijn dochter van 14 maanden, hebben we maar 1 keer geschoren, ook vanwege dezelfde reden en daar groeit het niet perse sneller terug, maar wel voller en gelijk. Dat donzige is bij haar ook weg. Mijn zus is kapster dus wij zullen denk ik einde zomer haar puntjes laten knippen. Die geeft aan dat het knippen juist fijn kan zijn voor de haren, maar uiteindelijk moet je vooral doen wat jij fijn vind. Als je het liever niet wil, dan niet doen. Komt van zelf wel als ze wat ouder is.
4 maanden geleden
Met de jongens ging ik al naar de kapper voor ze 1 waren. Omdat hun haren echt al lang waren. Het hing in hun oogjes. Wat ik wel een voordeel vind van al eens te gaan, is dat ze er makkelijker aan wennen. Pas gaan als je kindje bv 2 jaar is, maakt het misschien moeilijker?
4 maanden geleden
Gaat niet sneller groeien. Haar is dood. Het haarzakje is zich er niet bewust van dat er een stukje wordt afgeknipt dus reageert ook niet met sneller groeien oid