8 Reacties

9 maanden geleden

Hi! Was bij ons vanochtend ook zo. Ik geef hem dan een fles en meestal wordt hij dan om half 8 wakker. Om 9.15 wil hij dan wel weer zijn volgende slaapje doen.

9 maanden geleden

Ik laat haar dan inderdaad een powernap doen tussen 7 en 8 van max 15 min

9 maanden geleden

En is jullie baby nog steeds vroeg wakker?

9 maanden geleden

Reactie op Luca1234

En is jullie baby nog steeds vroeg wakker?
Normaal wordt hij rond 6. 30 wakker, maar vanochtend hoorde ik 'm op 5 al en heeft hij lopen brabbelen tot 6.15. Daarom er voor gekozen hem weer in bed te leggen na de fles.

9 maanden geleden

je baby volgen en dus de slaaptijden opschuiven, volgens de wakkertijden. Dus 2u na wakker worden weer naar bed. hoe oud is je kindje?

9 maanden geleden

Hier wisselend tussen 5:45 en 6:30 wakker. Als ze om 7:30 weer wil slapen dan toch prima. Waarom mag dat niet?

9 maanden geleden

Ik zou zzooo graag willen dat onze zoon na 06.00 wakker wordt. Lijkt mij heerlijk. De dagen beginnen hier erg vroeg en zijn daarom ook lang. Van alles geprobeerd, maar hij blijft stug rond 05.00 klaar wakker zijn en ja idd na 2 uur is hij moe. Voor het volgende slaapje laat ik hem 3 uur wakker en dan nog 4 uur voor de nacht. Ik accepteer maar dat het een early bird is, maar hoe fijn zou het zijn als de ochtend net even een uurtje later start. Hij slaapt wisselend ‘s nachts 10-11 uur. Hoe andere ouders dit doen met kinderen die tot 7.00-8.00 slapen is mij een raadsel. En een kind wakker moeten maken is mij een raadsel of een droom 😄

9 maanden geleden

Ik zou zzooo graag willen dat onze zoon na 06.00 wakker wordt. Lijkt mij he ...
die verschillen zijn er nou eenmaal.. mijn beide zonen waren/ zijn slechte slapers (heel vaak wakker snachts), maar de oudste sliep wel 's ochtends goed, die moest ik inderdaad op een gegeven moment zelfs wakker maken om 8u (om te voorkomen dat de rest van de dag mis zou lopen qua ritme en hij s nachts beter zou gaan slapen). En m'n jongste krijg ik meestal na 5u of uiterlijk 6u niet meer in slaap... Tuurlijk heb je als ouders invloed, maar elk kind is ook anders 🤷‍♀️