20 Reacties
5 maanden geleden
Converse heeft tm maat 20 volgens mij schoentjes die heel ver open kunnen door overdwars klittenband, en zachte zooltjes
5 maanden geleden
Vraagje.. lopen jullie kindjes meteen goed op de schoenen? Of moeten ze er echt op leren lopen. Ik weet niet wat normaal is.
We hebben nu Primigi schoenen voor onze dochter maar ze lijkt zich geen raad te weten met schoenen. Ze komt geen stap vooruit en lijkt te willen slepen met haar voeten in plaats van ze op te tillen. Op de driewieler loopfiets lukt het haar ook niet met schoenen aan terwijl zonder goed gaat.
5 maanden geleden
Reactie op Doperwt
Mijn dochter liep er zonder problemen direct op weg. Ben wel echt naar een ...
Sommige kindjes vinden het gewoon gek aanvoelen en moeten eraan wennen. Het is natuurlijk ook iets heel nieuws, na maanden blote voeten of zachte slofjes! Vanmiddag was de kinderfysio hier toevallig en we hadden het erover. Dus niets geks, gewoon even wennen!
5 maanden geleden
Reactie op M12321
Vraagje.. lopen jullie kindjes meteen goed op de schoenen? Of moeten ze er ...
M’n oudste moest er ook heeeel erg aan wennen. Ging ook echt hysterisch huilen als we ze aantrokken. En hij kon écht al heel goed lopen tegen de tijd dat we aan schoenen begonnen (winter dus we waren toch veel binnen). En van het ene op het andere moment was dat ineens over.
5 maanden geleden
Ons zoontje liep al bijna 2 maanden op blote voetjes (binnen of in de tuin) maar aangezien hij nu buiten ook constant wil rondlopen, hebben we z'n eerste paar schoentjes gekocht. Even zoeken want hij heeft best dikke voetjes en een hoge wreef. Naturino gekozen, die zijn speciaal ontwikkeld voor de eerste stappertjes om zo natuurlijk mogelijk aan de voet te passen en tijdens het stappen heel soepel mee te plooien. De schoen is vooraan ook beschermd door een verlenging van de zool voor als ze toch af en toe nog eens kruipen. Sneakers zoals Nike enzo zijn vaak niet goed aangepast aan de voeten van zo'n kleintjes. Het kan wel maar is niet ideaal.
In het begin vond hij het heel vreemd en wilde ze onmiddellijk uit maar na wat oefenen en over de angst geraken, stapte hij er na 2 dagen prima mee 🥰