20 Reacties

5 maanden geleden

Shoesme zijn fijne schoentjes.

5 maanden geleden

Shoesme

5 maanden geleden

Ik heb Cruyff schoenen met veters, heel ruime instap en super soepel! Gepast in een goede schoenenwinkel. Ik dacht ook eerst klitteband is veel handiger, maar ik ben heel blij met veters. Dat trekt het kind niet zomaar los :)

5 maanden geleden

Schoentjes genoeg opentrekken. Veters bijna helemaal losmaken en dan het voetje er in stoppen. Ik geef zelf wel de voorkeur aan harde, maar plooibare zooltjes. Rondinella is een leuk merkje voor babytjes vind ik.

5 maanden geleden

Nike zijn meestal echt niet geschikt. Kijk of je een kinderschoenen winkel kan vinden. Merken als shoesme, naturino, Develab hebben goede schoenen.

5 maanden geleden

Hier altijd naturino

5 maanden geleden

Converse heeft tm maat 20 volgens mij schoentjes die heel ver open kunnen door overdwars klittenband, en zachte zooltjes

5 maanden geleden

Vans old skoo(of iets wat daar op lijkt)l. Bij m'n 1e ook mee gestart en ze lopen daar makkelijk op weg. Makkelijk met klittenband aan te trkken

5 maanden geleden

Vraagje.. lopen jullie kindjes meteen goed op de schoenen? Of moeten ze er echt op leren lopen. Ik weet niet wat normaal is. We hebben nu Primigi schoenen voor onze dochter maar ze lijkt zich geen raad te weten met schoenen. Ze komt geen stap vooruit en lijkt te willen slepen met haar voeten in plaats van ze op te tillen. Op de driewieler loopfiets lukt het haar ook niet met schoenen aan terwijl zonder goed gaat.

5 maanden geleden

Reactie op M12321

Vraagje.. lopen jullie kindjes meteen goed op de schoenen? Of moeten ze er ...
Mijn zoon loopt vergelijkbaar met en zonder schoenen. Misschien nog eens kijken of ze wel passen of misschien zijn ze niet soepel genoeg? Ik ken het merk niet.

5 maanden geleden

Reactie op M12321

Mijn dochter liep er zonder problemen direct op weg. Ben wel echt naar een winkel geweest om te passen.

5 maanden geleden

Mijn dochtertje heeft alle schoentjes gepast in de schoenen winkel en ze paste alleen in de waterschoentjes 🤣 Gelukkig loopt ze nog niet dus hopelijk hebben we binnenkort meer geluk.

5 maanden geleden

Shoesme

5 maanden geleden

Reactie op Doperwt

Mijn dochter liep er zonder problemen direct op weg. Ben wel echt naar een ...
Sommige kindjes vinden het gewoon gek aanvoelen en moeten eraan wennen. Het is natuurlijk ook iets heel nieuws, na maanden blote voeten of zachte slofjes! Vanmiddag was de kinderfysio hier toevallig en we hadden het erover. Dus niets geks, gewoon even wennen!

5 maanden geleden

Reactie op M12321

Het is ook ineens een stukje zwaarder, daar moeten ze aan wennen

5 maanden geleden

Reactie op Nelly92

Het is ook ineens een stukje zwaarder, daar moeten ze aan wennen
Kan me dit wel goed voorstellen bij bijvoorbeeld Nikes. De shoesme van mijn dochter wegen echt niks. Dat scheelt inderdaad vast ook. ☺️

5 maanden geleden

Reactie op Nelly92

Sommige kindjes vinden het gewoon gek aanvoelen en moeten eraan wennen. Het ...
Ik moet het dus gewoon even tijd geven en ze haar aantrekken om eraan te wennen maar misschien zonder verwachtingen dat ze er al op kan lopen.

5 maanden geleden

Reactie op Doperwt

Kan me dit wel goed voorstellen bij bijvoorbeeld Nikes. De shoesme van mijn ...
Ja voor die kleintjes is het natuurlijk anders. In mijn hand voelen ze licht, maar misschien is dat aan hun voetjes wel anders.

5 maanden geleden

Reactie op M12321

M’n oudste moest er ook heeeel erg aan wennen. Ging ook echt hysterisch huilen als we ze aantrokken. En hij kon écht al heel goed lopen tegen de tijd dat we aan schoenen begonnen (winter dus we waren toch veel binnen). En van het ene op het andere moment was dat ineens over.

5 maanden geleden

Ons zoontje liep al bijna 2 maanden op blote voetjes (binnen of in de tuin) maar aangezien hij nu buiten ook constant wil rondlopen, hebben we z'n eerste paar schoentjes gekocht. Even zoeken want hij heeft best dikke voetjes en een hoge wreef. Naturino gekozen, die zijn speciaal ontwikkeld voor de eerste stappertjes om zo natuurlijk mogelijk aan de voet te passen en tijdens het stappen heel soepel mee te plooien. De schoen is vooraan ook beschermd door een verlenging van de zool voor als ze toch af en toe nog eens kruipen. Sneakers zoals Nike enzo zijn vaak niet goed aangepast aan de voeten van zo'n kleintjes. Het kan wel maar is niet ideaal. In het begin vond hij het heel vreemd en wilde ze onmiddellijk uit maar na wat oefenen en over de angst geraken, stapte hij er na 2 dagen prima mee 🥰