26 Reacties

één maand geleden

Reactie op Gpower92

Vreselijk, hoor net dat we met kerst uitgenodigd zijn om uit eten te gaan o ...
Ik zou zeker geen oppas regelen. Want mijn kinderen horen er met kerst gewoon bij te zijn. Dus dan maar lekker thuis met gezin eten. Zeker als je het al een keer hebt aangegeven

één maand geleden

Reactie op Gpower92

Vreselijk, hoor net dat we met kerst uitgenodigd zijn om uit eten te gaan o ...
Inderdaad vreselijk ja.. ik herken het deels. Ik zou zeker geen oppas regelen zou kerst niet zonder mijn zoontje door willen brengen.

één maand geleden

Wanneer eten jullie allemaal dan? Want smiddags en ‘s avonds slaapt mijn zoontje rond etenstijd (13;00 en 19:00)

één maand geleden

Reactie op berryberry

Wanneer eten jullie allemaal dan? Want smiddags en ‘s avonds slaapt mijn zo ...
Normaal ergens tussen 12-13 en 17:30-18:00. Dus als ze half 6 hadden gereserveerd had ik haar nog wel mee kunnen nemen. Iets later keer naar bed is geen probleem maar pas na 7 uur eten 😅🤗 dat gaat ze niet trekken. Bedankt voor jullie reacties. 🩷

één maand geleden

Reactie op berryberry

Wanneer eten jullie allemaal dan? Want smiddags en ‘s avonds slaapt mijn zo ...
Thuis eten we rond 12 uur en half 6 ongeveer. Avondeten wat vroeg maar dan kan mijn zoon daarna nog even spelen en lang in bad want dan barst hij weer van de energie en hij vind het bad gewoon elke dag geweldig. Maar hij gaat ook half 8/8 uur slapen dus iets later. Gaan we een keertje wat leuks doen dan gaat hij ook wel later slapen maar uit eten gaan we ook wel echt uiterlijk half 6 zitten want voor je het eten hebt duurt het gewoon wat langer. We eten ook niet uitgebreid 3 gangen zegmaar (krijgen we ook niet op 😂)

één maand geleden

Wij eten ook rond 12 en 18 meestal, maar voor kerst en uit eten wil ik wel rustig en uitgebreid kunnen eten, zonder me gehaast te voelen. Ik heb dan liever oppas! Ik voel me ook wel snel wat gestressed anders daarover haha, omdat ik zijn slaap belangrijk vind. Maar goed, ik vind zonder overleg er vanuit gaan dat je wel komt met jonge kinderen echt raaarrr.