18 Reacties

één maand geleden

Hier exact hetzelfde verhaal. Wordt elke 2u krijsend wakker en kan dan niet slapen. Ook in slaap vallen lukt niet meer zelfstandig, het is echt zwaar. Heb het gevoel dat hij al 13maanden lang constant in slaapregressie zit

één maand geleden

Ja hier ook gehad nu weer normaal voorlopig nu is ze 14maand

één maand geleden

Reactie op Hayat, Inaya & Aydin

Hier exact hetzelfde verhaal. Wordt elke 2u krijsend wakker en kan dan niet ...
Ah wat vervelend zeg, dat klinkt heel zwaar. Balen dat het al zolang duurt :-(

één maand geleden

Reactie op Chartjeeee

Ja hier ook gehad nu weer normaal voorlopig nu is ze 14maand
Nou, geeft toch een beetje hoop. Ook al weet ik dat het niet eeuwig duurt, toch fijn om te lezen dat het bij jou nu rustig is.

één maand geleden

Reactie op Nelly92

Ah wat vervelend zeg, dat klinkt heel zwaar. Balen dat het al zolang duurt ...
Ja klopt het is zwaar en begint door te wegen 😢

één maand geleden

Reactie op Hayat, Inaya & Aydin

Ja klopt het is zwaar en begint door te wegen 😢
Het vervelende is ook gewoon dat je er niets aan kunt doen. Je hebt er zelf geen invloed op! Het is echt iets waar zo’n kleintje zelf doorheen moet 😫

één maand geleden

Hier nu bijna 14 maandjes. Ook vele nachten heel hard huilend wakker worden. Zodra ik of mijn man dan haar kamer binnen komt is het weer goed en gaat ze verder slapen. Vannacht is het weer een nacht goed gegaan !

één maand geleden

Hier ook drama. Het savonds in slaapvallen gaat gelukkig weer goed. Maar hij word al paar weken snachts wakker en slaapt dan verder bij ons. Maar soms is die dan ook nog voor me gevoel paar uur wakker tussen ons. 😴😴😴

één maand geleden

De slaapregressie hadden we al gehad en was dra-ma-tisch. En nu heeft mevrouw ineens bedacht dat het tussen 1 en 3 uur snachts speeltijd is. Meine gute.

één maand geleden

Mijn god, ik weet niet wat ik meemaak.. Sliepen altijd keurig van 19:00 tot 9:00, maar de laatste week 🙈 ‘s avonds al krijsen in bed (ging gister voor het eerst weer goed) en dan in de nacht krijsen. Voor mijn gevoel gaat hij alleen rustig weer liggen als ik hem terug leg, bij mijn vriend blijft hij krijsen. Na zo’n 1,5 uur begint het weer opnieuw.. ben gesloopt. Bij ons andere zoontje ging het vannacht weer goed, hopelijk is hij eruit 🤣

één maand geleden

Is het echt een slaapregressie? Ik dacht last van de tandjes en nog last van de laatste spuit

één maand geleden

Hier hetzelfde! Overdag gaan de slaapjes heel goed maar de avond/nacht is echt een ramp. Ons dochtertje huilt dan heel hard en we kunnen haar soms ook niet rustig krijgen. Het enige wat dan helpt is naar beneden gaan en daar begint ze dan vrolijk te spelen. Bij eerste vermoeidheidsignalen leggen we haar dan weer in bed maar na max anderhalf uur begint ze weer 🫣. Uit nood bij opa en oma gaan slapen afgelopen nacht en daar heeft ze wel doorgeslapen dus ik ben benieuwd vanavond..

één maand geleden

Pff hier ook. Sliep altijd goed van 19u-8u. En nu.. Krijsen, krijsen, krijsen. Vaak snachts wakker, en smorgens uur eerder wakker. Zie nu al tegen vakantie op.

één maand geleden

Reactie op Nelly92

Nou, geeft toch een beetje hoop. Ook al weet ik dat het niet eeuwig duurt, ...
Te vroeg gejuicht wordt alleen maar kalm als de naast mij ligt dan is het net of er is niets gebeurd ik kom er helemaal gek van...

één maand geleden

Hier wordt ze ineens ook iedere 2 uur wakker snachts. Zonder reden lijkt wel. Geef haar dan steeds maar bv om rustig te krijgen en daarna valt ze weer in slaap. Echt super vermoeiend.. Geen idee of het de slaapregressie is of sprong 9 waar ze middenin zit, maar hoop dat het snel voorbij is 😣

één maand geleden

Ik heb het idee dat het bij ons is gekomen omdat ik gestopt was met melk geven savonds. Gisteren weer melk gegeven en hij sliep de nacht weer door. Maar goed niet te snel juichen want dit was nog maar 1 nacht 😅

één maand geleden

Hier ook drama. Heel veel (klaar)wakker in de nacht. Slaapt dan tegen de ochtend weer en net dan wordt z’n zus wakker. Heel weinig slaap hier van mij momenteel. Hij loopt nu sinds een paar dagen goed, daar heeft het vast mee te maken.

één maand geleden

Bij ons was het na 1 week over, zijn wel overgegaan naar 1 slaapje overdag, ze leek daar nog niet perse aan toe want deed allebei de slaapjes nog goed maar uit nood dit toch maar geprobeerd en nu slaapt ze weer de hele nacht door, wie weet helpt het bij jullie ook?