8 Reacties
één jaar geleden
Ik herken je verhaal. Mijn zoontje is 7 weken en 3 dagen. 11 dagen te laat geboren. Wij zitten ook in sprong 2. Hij slaapt ook erg veel. Overdag als snachts. Ik kon hem zelfs moeilijk wakker krijgen voor te drinken. CB maakt zich ook geen zorgen omdat hij goed groeit en genoeg plas en poep luiers heeft en bij wakkeretijden lacht en alert is.
één jaar geleden
Hier zitten we ook in sprong 2, uitgerekende datum was 19 mei. Maandag, eerste dag van de sprong geloof ik, heeft ze bijna de hele dag geslapen. Gister waren we een dagje in de efteling en heeft ze ook veel geslapen. Vandaag kostte het haar juist heel veel moeite om te slapen en dronk ze bijna ieder uur (borstvoeding). Nu ligt ze wel al even op me te slapen, maar durf haar niet weg te leggen omdat ik haar niet wakker wil maken 🙈
Maar heb idd ook het idee dat t door de sprong komt
één jaar geleden
Hier zelfde signalen. Vandaag juist minder slapen en meer drinken/onrustiger. Dagen hiervoor veel slapen
één jaar geleden
Reactie op Meisjespapa
Hier zelfde signalen. Vandaag juist minder slapen en meer drinken/onrustige ...
Hier precies hetzelfde, vandaag in eens weinig willen slapen en moeilijk in slaap komen. Wel erg veel willen drinken. Afgelopen dagen zelfs wakker moeten maken overdag, anders zat er wel erg veel tijd tussen flesjes. 🤷♀️
één jaar geleden
Hier hetzelfde mijn zoontje 10 weken 4 dagen is net uit sprong twee vanaf vrijdag. Heeft donderdag ook ze eerste vaccinatie gehad en drinkt onwijs slecht vooor zijn doen en weigert ook de fles op de helft