6 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb het zelfde. Onze oudste was laat met al zijn ontwikkelingen heeft bv nooit gekropen en liep pas met 19 maanden. Mijn jongste en laatste kroop met 7 maanden en is nu met 9,5 maanden gaan staan waarom moet ze zo snel gaan😭 ze gaat zo snel dat het hele baby zijn er al af is en meer een dreumes lijkt nu al met 10 maamden

8 maanden geleden

Reactie op Leviatha

Ik heb het zelfde. Onze oudste was laat met al zijn ontwikkelingen heeft bv ...
Ja onvoorstelbaar hè en ik maar roepen ik kan niet wachten tot ze een jaar is. Nu gaat het in een paar weken ineens allemaal zo snel. Wetende dat er geen kids meer komen, weet ik dat we fases afsluiten. Bij de 2e maak ik het ook zo bewust mee allemaal

8 maanden geleden

O dit herken ik zo. Meerdere keren gezegt tegen mijn dochter dat ze even moet stoppen met groeien. Ze wordt zo snel groot.

8 maanden geleden

Bij ons andersom, wij vieren juist de 'hoera nooit meer..' mijlpalen 😄 Aangezien we allebei de baby tijd het zwaarst vinden, hoe lief we onze kinderen ook vinden en kunnen genieten van het knuffelen en alle ontwikkelstapje. Als in 'hoera nooit meer 6 slaapjes op per dag' (aangezien slapen hier heel moeizaam gaat), 'hoera, nooit meer spannend gedoe met de eerste hapjes', 'nooit meer voor het eerst naar de opvang'.. etc :)

8 maanden geleden

Reactie op R84

Bij ons andersom, wij vieren juist de 'hoera nooit meer..' mijlpalen 😄 Aan ...
IDEM! 😄 Elke keer als het weer een strijd is voor die dutjes of hij maar 20min wil slapen (ongeveer elke dag dus 😅) kijk ik naar mijn bijna 3-jarige en denk: 'ok, dit gaat sneller voorbij dan je nu denkt. Voor je het weet is ie even oud en zijn die dutjes verleden tijd' En dan moeten we NOOIT meer rekening gaan houden met dutjes! Can't wait 😅

8 maanden geleden

Hier hebben we tot 7,5 maand gestruggeld met het flesje, omdat ze een flesweigeraar was. Tot 7,5 maand wilde ze ook geen vast voedsel hebben. Daarna kreeg ze wel interesse. Met 8 maanden ging ze al staan. Heb echt helemaal niet het gevoel alsof we een baby hebben gehad. Geen fles, geen speen, al vroeg staan en met hulp al wat stappen kunnen zetten..😭 Heb mn eerste veel bewuster meegemaakt!