22 Reacties

茅茅n maand geleden

Haha wauw! Bijzondere volgorde inderdaad! Zo zie je maar dat alles gemiddeld is en dat er altijd uitzonderingen op de regel zijn 馃槀 kan je dat andere tandje wel spotten of voel je hem helemaal niet zitten? Hier wel 4 boven en 4 beneden en 1 kies is door, 2 andere zijn heel dichtbij aan de enorme bobbel te voelen. Lees idd ook overal vanaf 13 maanden, maar hier was ze ook supervroeg met haar eerste twee tandjes dus het verbaast me niets, haha

茅茅n maand geleden

Ik zag laatst een kindje met alleen twee kiezen, had ik nog nooit gezien maar dat kan dus blijkbaar ook. Mijn zoontje kreeg eerst boven een hoektand, leek net een vampier 馃ぃ

茅茅n maand geleden

Reactie op -Elvira

Haha wauw! Bijzondere volgorde inderdaad! Zo zie je maar dat alles gemiddel ...
Nee de overige voel ik helemaal niet, Wauwww jullie zijn ook supervroeg.. indd het is een gemiddelde zoals je het benoemd, we laten de grafieken even los 馃お.. Ja was echt een drama hoor, 4 kiezen die doorkwamen en ze was maar verkouden, door tandjes diaree( wat normaal is) toen liepen we tegen luieruitslag aan, het was zo zwaar voor haar kleine lichaam, ze kreeg er een oorontsteking van.. all inclusief! 馃ぃ馃檹.

茅茅n maand geleden

Hii ons zoontje is 11 maanden en krijgt zijn tandjes heel snel op elkaar en veel tegelijk. Met 3 tot 6 maanden kreeg hij opeens 8 tandjes. Daarna was het heel lang stil. En nu is hij 11 maanden en krijgt hij 5 kiezen tegelijkertijd door. En tot mijn grote verbazing zonder enige klachten!! Heel blij mee. Maar hij is er dus ook vroeg bij :)

茅茅n maand geleden

Zoontje van 10,5 maand heeft al een tijdje alle 8 snijtanden. Nu komen er ook 2 kiezen en een hoektand aan. Gelukkig niet de enige zie ik haha

茅茅n maand geleden

Hihi mijn zoontje is as Vrijdag 11mnd en heeft nog niet 1 tand馃槀

茅茅n maand geleden

Hier nu 5 snijtanden en er komen overduidelijk een aantal kiezen aan nu

茅茅n maand geleden

Nog geen kiezen hier, maar die tanden naast de middelste kwamen eerder (met 6 mnd) dan de middelste zelf. Die kwamen 3 weken later

茅茅n maand geleden

Zoontje is 10,5 maand en volgens mij komen nu z'n eerste tandjes door. Hij is al een paar dagen uit zn doen, gisteren een knalrode wang en ik zie twee bobbels op zn tandvlees. Wel boven, dus ook niet 'zoals het hoort', maar ach, zie wel hoe het loopt. Deze gozer doet alles anders dan de standaard 馃榿

茅茅n maand geleden

Reactie op Amna79

Hihi mijn zoontje is as Vrijdag 11mnd en heeft nog niet 1 tand馃槀
Hier ook bijna 11 maanden en alleen 2 ondertandjes sinds januari, nu nog geen signaal die op de volgende tandjes wijzen 馃ぃ

茅茅n maand geleden

Bij mijn oudste dochter ook met 10 maanden. En was echt vreselijk wanr ze had er super veel last van.

茅茅n maand geleden

Wat doen jullie tegen tandjespijn? 馃ぃ hier sprong 7, tandjes en verkouden. Groot slaapdrama haha

茅茅n maand geleden

Reactie op Amna79

Hihi mijn zoontje is as Vrijdag 11mnd en heeft nog niet 1 tand馃槀
Hier ook nu pas de onderste haha, volgende week 11 maanden

茅茅n maand geleden

Hier nu 4 onder en 4 boven en 2 kiezen馃槵. Ze is nu net 10 maandjes. Was er ook erg vroeg bij. Moet wel eerlijk zeggen dat we gelukkig minder last hebben van die doorkomende kiezen (even afkloppen 馃槄)

茅茅n maand geleden

Reactie op fietje27

Wat doen jullie tegen tandjespijn? 馃ぃ hier sprong 7, tandjes en verkouden. ...
Dentinox!

茅茅n maand geleden

Hier ook, 4 snijtanden boven 2 snijtanden beneden en er zijn al 2 kiezen door. Maar de 3de en 4de snijtand beneden nog niet echt te bekennen馃檲 11 maanden oud.

茅茅n maand geleden

Reactie op fietje27

Wat doen jullie tegen tandjespijn? 馃ぃ hier sprong 7, tandjes en verkouden. ...
Voor de nacht een zetpil als hij er echt last van heeft. Slaapt iedereen beter van 馃檭

茅茅n maand geleden

Mijn zoontje is bijna 1 jaar en nog geen een tand 馃ぃ hij had wel vandaag weer uit het niks koorts 38.9 maar ze zeggen dat tandjes wat verhoging kan geven maar geen koorts. Hadden jullie kindjes koorts?

茅茅n maand geleden

Reactie op WNDYx

Mijn zoontje is bijna 1 jaar en nog geen een tand 馃ぃ hij had wel vandaag we ...
Ja hoor... Mijn dochter maakte uit het niets altijd 39 koorts... Een maand later kwam haar eerste tandje erdoor. Nu heeft ze dus al 2 weken een voelbare tand. Ze is 10,5 maand

茅茅n maand geleden

Reactie op WNDYx

Mijn zoontje is bijna 1 jaar en nog geen een tand 馃ぃ hij had wel vandaag we ...
Gelukkig, hier ook een meisje zonder tanden. We kijken elke dag vol spanning ;)