22 Reacties
7 maanden geleden
Haha wauw! Bijzondere volgorde inderdaad! Zo zie je maar dat alles gemiddeld is en dat er altijd uitzonderingen op de regel zijn 馃槀 kan je dat andere tandje wel spotten of voel je hem helemaal niet zitten?
Hier wel 4 boven en 4 beneden en 1 kies is door, 2 andere zijn heel dichtbij aan de enorme bobbel te voelen. Lees idd ook overal vanaf 13 maanden, maar hier was ze ook supervroeg met haar eerste twee tandjes dus het verbaast me niets, haha
7 maanden geleden
Ik zag laatst een kindje met alleen twee kiezen, had ik nog nooit gezien maar dat kan dus blijkbaar ook. Mijn zoontje kreeg eerst boven een hoektand, leek net een vampier 馃ぃ
7 maanden geleden
Reactie op -Elvira
Haha wauw! Bijzondere volgorde inderdaad! Zo zie je maar dat alles gemiddel ...
Nee de overige voel ik helemaal niet,
Wauwww jullie zijn ook supervroeg..
indd het is een gemiddelde zoals je het benoemd, we laten de grafieken even los 馃お..
Ja was echt een drama hoor, 4 kiezen die doorkwamen en ze was maar verkouden, door tandjes diaree( wat normaal is) toen liepen we tegen luieruitslag aan, het was zo zwaar voor haar kleine lichaam, ze kreeg er een oorontsteking van.. all inclusief! 馃ぃ馃檹.
7 maanden geleden
Hii ons zoontje is 11 maanden en krijgt zijn tandjes heel snel op elkaar en veel tegelijk. Met 3 tot 6 maanden kreeg hij opeens 8 tandjes. Daarna was het heel lang stil. En nu is hij 11 maanden en krijgt hij 5 kiezen tegelijkertijd door. En tot mijn grote verbazing zonder enige klachten!! Heel blij mee. Maar hij is er dus ook vroeg bij :)
7 maanden geleden
Zoontje van 10,5 maand heeft al een tijdje alle 8 snijtanden. Nu komen er ook 2 kiezen en een hoektand aan. Gelukkig niet de enige zie ik haha
7 maanden geleden
Nog geen kiezen hier, maar die tanden naast de middelste kwamen eerder (met 6 mnd) dan de middelste zelf. Die kwamen 3 weken later
7 maanden geleden
Zoontje is 10,5 maand en volgens mij komen nu z'n eerste tandjes door. Hij is al een paar dagen uit zn doen, gisteren een knalrode wang en ik zie twee bobbels op zn tandvlees. Wel boven, dus ook niet 'zoals het hoort', maar ach, zie wel hoe het loopt. Deze gozer doet alles anders dan de standaard 馃榿
7 maanden geleden
Reactie op fietje27
Wat doen jullie tegen tandjespijn? 馃ぃ hier sprong 7, tandjes en verkouden. ...
Voor de nacht een zetpil als hij er echt last van heeft. Slaapt iedereen beter van 馃檭