1201 Reacties

één jaar geleden

Mijn beste vriendin verteld dat ik zwanger ben... en afspraak met de verloskundige gemaakt Vanavond de ouders van me vriend vertellen 😁

één jaar geleden

Vandaag heb ik mijn vriend toch weten te overtuigen om frietjes te eten, terwijl ik vanmiddag nog te misselijk was om überhaupt iets te eten

één jaar geleden

Vandaag heb ik voor het eerst deze week al mijn eten binnen kunnen houden 🥹

één jaar geleden

Vandaag heb ik een eerste goede echo gehad ☺️

één jaar geleden

Ons ongeboren kindje aangemeld bij het KDV😄

één jaar geleden

Vandaag heb ik de knoop doorgehakt en aan m’n teamleider gezegd dat ik waarschijnlijk na m’n verlof niet terug kom en elders ga solliciteren. (Klinkt heel negatief, maar ik vind het juist heeel erg jammer. M’n werk is te ver en het breekt me op, dus voor m’n gezondheid moet ik wel iets dichter bij zoeken)

één jaar geleden

Al 4x naar boven kunnen lopen sinds 19.00 uur omdat onze bijna 1-jarige steeds huilend wakker wordt 🥲. Geen koorts/ verhoging. Wellicht toch doorkomende tandjes? Zo lastig te achterhalen waar hij last van heeft. Laat zich wel snel troosten en weer terugleggen om vervolgens max een half uur later weer huilend wakker te worden 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Vandaag heb ik eindelijk niet over gegeven. Yeah to the nuc vomica. En had ik boerenkool als ontbijt haha. ( je moet wat haha)

één jaar geleden

Vandaag heb ik eindelijk een italiaanse bol met vegetarische filet americain voor mezelf gemaakt, waar ik al weken zin in heb. Smaakt 'ie me niet en word ik er misselijk van 🥹 (Had al weken zin in filet americain, al sinds vlak voor ik wist dat ik zwanger was en ben al jaren vegetariër - achteraf een van mn eerste kenmerken van mn zwangerschap hihi. Zin in vleees!)

één jaar geleden

Reactie op Leonieeeeee

Vandaag heb ik eindelijk een italiaanse bol met vegetarische filet americai ...
Dit had ik mijn vorige zwangerschap ook. Ik eet ook al jaaaaren vegetarisch maar er zijn wat bakjes vega filet american door heen gegaan toen 🤣

één jaar geleden

Vandaag heb ik de dierentuin bezocht met mn peutertje en man en nu lig ik in bed want ben doodmoe 😅 maar het was het waard 🥰

één jaar geleden

Vandaag heb ik de eerste rompertjes cadeau gekregen van mijn schoonbroer 😍

één jaar geleden

Vandaag heb ik eindelijk maar eens die ellendige was opgevouwen die me al dagen aanstaarde 😴

één jaar geleden

Vandaag heb ik ondanks de misselijkheid gesport, zijn we naar de kinderboerderij geweest en heb ik wat schoongemaakt. Vandaag heb ik zeker niet geaccepteerd dat ik ook gewoon echt moe ben 😅.

één jaar geleden

Vandaag had ik super veel zin in boerenkool. Eenmaal gekookt en klaar om te eten, met lange tanden gegeten. Bah wat smaakte het vies!

één jaar geleden

Vandaag heb ik voor het eerst in dagen eens heerlijk doorgeslapen. Ik voelde me zo energiek dat ik meteen het hele huis gesopt heb😅. Tot grote schrik net wat rozige afscheiding gezien. Dat maakt me onzeker. Misschien toch teveel gedaan.. we wachten even af hoe het uitpakt.

één jaar geleden

Vandaag heb ik.. gehuild omdat mijn vriend het laatste chocolaatje op at waar ik zoooooo’n zin in had 😂 hij is nog nieuwe gaan halen ook 🥹

één jaar geleden

Vandaag heb ik 100 blz gelezen uit het boek 12 maanden zwanger van Wil & Tien. En gehuild bij het hoofdstuk over stilgeboorte, ookal kende ik het verhaal al van hun youtubekanaal.

één jaar geleden

Nou mag hij blij zijn dat je zo subtiel bent.. ik kan mijn man zijn lucht momenteel in zijn geheel niet handelen terwijl ik anders uren aan hem kan snuffelen.. zelfde geldt voor mn oudste 2 jongens.. niet met je opgepoetste mond in mn buurt komen 🤣🤣 ik hou heel veel van ze hoor 🤣

één jaar geleden

Wat een leuk topic! Vandaag heb ik voor in maart een midweek centerparcs geboekt zodat we nog lekker met zijn 3en zijn voordat kleine frutsel er is in mei. We vieren daar de 2e verjaardag van onze dochter.