1201 Reacties

één jaar geleden

Vandaag zijn we terug gekomen van een weekje Egypte! 😀

één jaar geleden

Vandaag heb ik het huis uitgebreid afgestoft en wat kasten/spullen gesorteerd. Ik was zo blij om nog eens een productieve dag te hebben!

één jaar geleden

Vandaag heb ik … ‘s ochtends lang uitgeslapen omdat ik gisteren avonddienst had en ‘s middags het huis schoongemaakt.

één jaar geleden

Reactie op Kellief

Wat een leuk topic! Vandaag heb ik voor in maart een midweek centerparcs ge ...
Oooh wat een goed idee! Ik ga dit ook voorstellen aan mijn partner, thanks voor de (onbewuste) tip! ❤️

één jaar geleden

Reactie op Mama-Lies

Oooh wat een goed idee! Ik ga dit ook voorstellen aan mijn partner, thanks ...
Ik heb express alvast de zwangerbox aangevraagd (die je bij de ah kan ophalen) omdat ik van de vorige zwangerschap wist dat daar een 40% kortingsbon in zit.

één jaar geleden

Reactie op Kellief

Ik heb express alvast de zwangerbox aangevraagd (die je bij de ah kan ophal ...
Wat slim! Ik heb volgens mij nog en bon liggen van de Prenatal, maar anders ga ik dit ook doen inderdaad. Nogmaals dankjewel 😄

één jaar geleden

Mijn man afgeblaft

één jaar geleden

Vandaag heb ik mijn intake bij de verloskundige. Vanavond om 18:00. Zo spannend en leuk, heb er zin in😍

één jaar geleden

Reactie op SannevRR

Vandaag heb ik mijn intake bij de verloskundige. Vanavond om 18:00. Zo span ...
Veel plezier! ❤️

één jaar geleden

Vandaag heb ik Heel erg gebaald omdat vriendlief thuis lekker spaghetti carbonara ging eten en ik op m'n werk het met een maaltijdsalade moest doen. Vervolgens op tijd klaar zijn met werk en bonusdochter gebeld dat ze naar de mcdonald moest komen na haar werk want ik verging van de honger (ze weet nog niet dat we zwanger zijn🤭🤫)

één jaar geleden

Vandaag heb ik heel erg gehuild omdat ik het allemaal even niet meer zag zitten en zie dat het voor m'n man ook wat te veel word...:(

één jaar geleden

Vandaag heb ik snotverkouden en met griep op de bank gelegen…

één jaar geleden

Vandaag heb ik snotverkouden en met griep op de bank gelegen…
Beterschap lieverd!

één jaar geleden

Vandaag heb ik.. de eerste echo! Een latertje omdat wij eerst op vakantie gingen en ik ben zo benieuwd. Ik zit ondertussen aan de medicatie voor het extreme overgeven. Ik was bij beide zwangerschappen hiervoor misselijk, maar nooit zo erg. Ik maak mijn man al gek dat het er misschien wel 2 zijn..... 😅

één jaar geleden

Mijn tweede echo, na een week lang super ziek op bed te hebben gelegen door Corona. Super spannend weer 🥺😻

één jaar geleden

Vandaag heb ik mijn buikje voor het eerst gespot! Bij mijn zoontje kwam er pas een buikje rond de 12 weken, maar nu al een een beginnend iets!

één jaar geleden

Vandaag heb ik mijn 2e opname voor een vochtinfuus wat mogelijk een weekopnamen gaat worden....

één jaar geleden

Reactie op Mellyhasababybelly

Vandaag heb ik mijn 2e opname voor een vochtinfuus wat mogelijk een weekopn ...
Wat naar, heel veel sterkte ❤️

één jaar geleden

Wat naar, heel veel sterkte ❤️
Dankjewel❤

één jaar geleden

Bloed moeten prikken, standaard voor de zwangerschap in eerste trimester en trots geglunderd toen mijn man zei: je hebt al een zwangerschapsbuikje (ben nu 9 weken). Vorige keer pas bij 15 weken.