255 Reacties

één jaar geleden

Vandaag heb ik met me dochter haar eerste prikje gehaald (22 weken prik was niet voldoende door vroeggeboorte 36.5) .. Zag er zoo tegen op! Kleine meid heeft flink gehuild na de prik en even geslapen maar is nu weer ontroostbaar. Zelfs aan de borst blijft ze een beetje jengelen. Hopelijk is het snel over..

één jaar geleden

Reactie op Coconutjes

Vandaag heb ik met me dochter haar eerste prikje gehaald (22 weken prik was ...
Ooo wat naar en sneu! Hopelijk gaat het snel beter. Lekker knuffelen vandaag 🤗

één jaar geleden

Vandaag heb ik... Zonder baby boodschappen gedaan, elke keer dat ik even stilstond ging ik automatisch de boodschappen wiegen 🥴

één jaar geleden

Bijna alle spulletjes van mijn dochter gesorteerd om in te pakken, zaterdag vertrekken we naar ons huisje in Zweden. Heel spannend 😱

één jaar geleden

Reactie op -Elvira

Bijna alle spulletjes van mijn dochter gesorteerd om in te pakken, zaterdag ...
Ooo wat heerlijk. Mag ik mee 😉 zo lang geleden dat we naar Zweden hebben gekunt

één jaar geleden

Met mijn oudste en jongste van 10 tot 16 in het zwembad gezeten. De jongste heeft 2 x gedronken en verder alleen maar geslapen in de wagenbak. Was echt zo ontspannend, terwijl ik er best tegenop zag😅

één jaar geleden

Ooo wat heerlijk. Mag ik mee 😉 zo lang geleden dat we naar Zweden hebben g ...
Haha dat mag! Er moet nog veel geklust worden 😎 Ben echt aan het aftellen!

één jaar geleden

Vandaag heb ik een beetje genoeg van m'n ouders... Ze zijn zo lief en enthousiast als opa en oma, maar gunnen daardoor zoon geen rust. Vanmiddag werd weer niet geaccepteerd dat ie moest slapen en hij heeft z'n lange middagslaapje overgeslagen 🥺 nu ligt ie al sinds 5 uur te slapen terwijl hij nog minimaal 1 fles moet. Wakker maken was een half uurtje geleden geen succes. Hoop zo dat hij z'n nachtritme niet kwijt raakt... Dat ging net zo lekker...

één jaar geleden

Reactie op -Elvira

Haha dat mag! Er moet nog veel geklust worden 😎 Ben echt aan het aftellen! ...
Emigreren jullie of hebben jullie een vakantie huisje gekocht?

één jaar geleden

Vandaag niets gedaan want ziek wakker geworden 😢

één jaar geleden

Emigreren jullie of hebben jullie een vakantie huisje gekocht?
We blijven er zo lang als we willen in ieder geval. Zolang onze dochter nog niet naar school gaat blijven we daar, daarna gaan we waarschijnlijk iets kopen in Nederland 😊 voor nu lekker klussen aan het huis en het grote stuk land mooi maken 🥰

één jaar geleden

Reactie op -Elvira

We blijven er zo lang als we willen in ieder geval. Zolang onze dochter nog ...
Zoo gaaf. Ik heb je een vriendschaps verzoek verstuurd. Heb zelf ook in Zweden gewoond

één jaar geleden

Zoo gaaf. Ik heb je een vriendschaps verzoek verstuurd. Heb zelf ook in Zw ...
Oooh zo tof! Waar heb je gewoond? 😊

één jaar geleden

Buikgriep , laatste dagen bevallingsverlof 😪

één jaar geleden

Reactie op Gpower92

Omg zo zuur, beterschap! 🤍

één jaar geleden

Reactie op Coconutjes

Vandaag heb ik met me dochter haar eerste prikje gehaald (22 weken prik was ...
Oh echt, wanneer heb je de 22 weken prik dan gehad? Of komt het echt dat ze los van die 22 weken prik een extra vaccinatie moet doordat ze zo vroeg geboren is?

één jaar geleden

Kan ik niet slapen... dochtertje heeft bijna 5 uur tussen de voeding gelaten, jeej! Slaapt ook weer als een roos, maar nu lig ik zelf nog wakker 🙈🤣

één jaar geleden

Door planning fout 🤭 gaat de oudste vandaag en morgen hele de dag naar de opvang. Dus lekker twee dagen mi en minimi tijd.

één jaar geleden

Reactie op Gpower92

Voel je je al wat beter? ♥️

één jaar geleden

Reactie op -Elvira

Voel je je al wat beter? ♥️
Ja gelukkig wel weer. Mn dochter heeft nog wel dunne luiers. Oooo wat was ik misselijk en dan die volle stink luiers .. Haha vreselijk. En nu is mn man niet lekker. Gelukkig niet zo heftig als ik het had. Morgen 1e keer werken. Wel zin en toch gek. Heel lief dat je het vraagt.