255 Reacties
één jaar geleden
Vandaag heb ik met me dochter haar eerste prikje gehaald (22 weken prik was niet voldoende door vroeggeboorte 36.5) .. Zag er zoo tegen op! Kleine meid heeft flink gehuild na de prik en even geslapen maar is nu weer ontroostbaar. Zelfs aan de borst blijft ze een beetje jengelen. Hopelijk is het snel over..
één jaar geleden
Reactie op -Elvira
Bijna alle spulletjes van mijn dochter gesorteerd om in te pakken, zaterdag ...
Ooo wat heerlijk. Mag ik mee 😉 zo lang geleden dat we naar Zweden hebben gekunt
VRIEND
één jaar geleden
Met mijn oudste en jongste van 10 tot 16 in het zwembad gezeten. De jongste heeft 2 x gedronken en verder alleen maar geslapen in de wagenbak. Was echt zo ontspannend, terwijl ik er best tegenop zag😅
één jaar geleden
Vandaag heb ik een beetje genoeg van m'n ouders... Ze zijn zo lief en enthousiast als opa en oma, maar gunnen daardoor zoon geen rust. Vanmiddag werd weer niet geaccepteerd dat ie moest slapen en hij heeft z'n lange middagslaapje overgeslagen 🥺 nu ligt ie al sinds 5 uur te slapen terwijl hij nog minimaal 1 fles moet. Wakker maken was een half uurtje geleden geen succes. Hoop zo dat hij z'n nachtritme niet kwijt raakt... Dat ging net zo lekker...
één jaar geleden
Reactie op -Elvira
Haha dat mag! Er moet nog veel geklust worden 😎 Ben echt aan het aftellen! ...
Emigreren jullie of hebben jullie een vakantie huisje gekocht?
één jaar geleden
Emigreren jullie of hebben jullie een vakantie huisje gekocht?
We blijven er zo lang als we willen in ieder geval. Zolang onze dochter nog niet naar school gaat blijven we daar, daarna gaan we waarschijnlijk iets kopen in Nederland 😊 voor nu lekker klussen aan het huis en het grote stuk land mooi maken 🥰
één jaar geleden
Reactie op -Elvira
We blijven er zo lang als we willen in ieder geval. Zolang onze dochter nog ...
Zoo gaaf. Ik heb je een vriendschaps verzoek verstuurd. Heb zelf ook in Zweden gewoond
één jaar geleden
Door planning fout 🤭 gaat de oudste vandaag en morgen hele de dag naar de opvang. Dus lekker twee dagen mi en minimi tijd.
één jaar geleden
Reactie op -Elvira
Voel je je al wat beter? ♥️
Ja gelukkig wel weer. Mn dochter heeft nog wel dunne luiers. Oooo wat was ik misselijk en dan die volle stink luiers .. Haha vreselijk. En nu is mn man niet lekker. Gelukkig niet zo heftig als ik het had.
Morgen 1e keer werken. Wel zin en toch gek.
Heel lief dat je het vraagt.