255 Reacties
VRIEND
één jaar geleden
Mijn kolf voor het eerst uitgeprobeerd. Over 3 weken weer werken. Ooo wat voel ik me een koe haha. Echt weer even wennen dit hoor🤭
één jaar geleden
Een heerlijke rust, tukjes dag. Merk dat mijn hele lichaam tot rust komt
één jaar geleden
Met baby naast me geslapen omdat ze zo onrustig was en niet in haar eigen bed in slaap viel. Vervolgens heb ik haar 's nachts wakker gemaakt voor een voeding want het was al 6 uur geleden (😱) en ik had geen zin om te kolven of een extreem hongerige baby bij het wakker worden. Nu hopelijk weer terug in haar eigen bed en kruip ik tegen mijn vriend aan ☺️
één jaar geleden
De hele dag een poging gedaan om 2 wasmanden vol schone was te vouwen. M'n meissie was lekker hangerig vandaag dus echt niet aan toe gekomen. Net om 2 uur moest ik kolven want ze voelden vol en gespannen aan.. dus klaar wakker erna... toch maar die 2 wasmanden gevouwen💪🏼net klaar.. man lief is ook net thuis van werk. Dus hop nu saampjes ons bed in en nog ff paar uur slaap pakken voordat mevrouwtje weer komt🥱
één jaar geleden
Vandaag heb ik... Een spannende dag... Onze kleine meid wordt vandaag geopereerd aan een ARM in het Sophia. Mama is bloednerveus.. Hopelijk gaat het allemaal goed en gaat de tijd snel voorbij..🙏
één jaar geleden
Reactie op Coconutjes
Vandaag heb ik... Een spannende dag... Onze kleine meid wordt vandaag geope ...
Heel veel succes en beterschap voor de kleine meid 🤞🏻
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op Coconutjes
Vandaag heb ik... Een spannende dag... Onze kleine meid wordt vandaag geope ...
Sterkte en beterschap!
één jaar geleden
Voor het eerst naar de supermarkt geweest met drie kinderen! Voelde me echt een supermom haha.
één jaar geleden
Ik moest hoognodig naar het toilet en er was geen tijd meer om mijn baby'tje uit de draagzak te halen en neer te leggen dus ik heb op het toilet gezeten met mijn kleintje in de draagzak en intussen met hem een conversatie gevoerd (brabbeltaal).
10 jaar geleden had ik nooit gedacht dat mijn leven er vandaag zo ging uitzien...🙈