255 Reacties

één jaar geleden

Reactie op NAB_

Ik moest hoognodig naar het toilet en er was geen tijd meer om mijn baby'tj ...
Hahahah😂 Moeder zijn is…. je principes opzij zetten zeg ik maar altijd😬

één jaar geleden

Reactie op NAB_

Hahaha bij mn oudste had ik een keer al borstvoedend op de wc gezeten 🤣 het sloeg toen nogal op mn darmen 🤭 arm kind

één jaar geleden

Reactie op NAB_

Doet me denken aan zo'n insta filmpje. Sta je op je 23ste lekker te dansen met oud en nieuws, helemaal mooi aangekleed en wel. Ben je 33 zit je met je vriend in bed, uitgeblust, met glaasje wijn, boek, te wachten totdat het 00:00 zodat je daarna zo snel mogelijk naar bed kan omdat je de volgende ochtend weer om 7:00 wakker en aan moet staan.

één jaar geleden

Een knuffeldag met mijn dochter omdat ze haar eerste prikjes heeft gehad. Ontzettend van aan het genieten aangezien ik vrijdag weer moet gaan werken. Voelt alsof ik dan niet meer kan knuffelen dus nu er extra van geniet, kan natuurlijk wel, maar gewoon veel minder 🥲

één jaar geleden

De peuter gepottytraind en de baby aan het slaaptrainen. De peuter heeft echt de hele dag alles op het potje gedaan, ben super trots op haar! Wou dat het slaaptrainen van de baby ook zo goed ging... soms echt lastig om consequent te blijven, but we're getting there (eventually)

één jaar geleden

Voor het eerst de tracheacanule van mijn zoon uitgehaald. De verpleegkundige deed meteen de nieuwe erin, dus het was een kort moment dat mijn zoontje even geen adem kon halen. Ik vind het nog een onwerkelijk idee dat wij dit als ouders binnenkort elke keer met zijn tweeën, zonder ervaren verpleegkundigen, zullen doen. Toch kijk ik ernaar uit; dat betekent namelijk dat we samen thuis zullen zijn..

één jaar geleden

Reactie op Coconutjes

Vandaag heb ik... Een spannende dag... Onze kleine meid wordt vandaag geope ...
Hoe is het gegaan?

één jaar geleden

Reactie op Mamsiemoesie

Voor het eerst de tracheacanule van mijn zoon uitgehaald. De verpleegkundig ...
Ik heb zo veel respect voor jullie! Wat een rollercoaster waar jullie inzitten. Doet hij het nu met de tracheacanule wel goed? Als in, is er een zicht op wanneer jullie naar huis zouden kunnen? ♥️

één jaar geleden

Een rustige start van de dag. Lekkere broodjes gehaald bij de campingwinkel, rustig ontbeten. Vervolgens wilde de oudste in zijn bedje ipad kijken dus hem daar neergezet, gaan douchen en vervolgens op de bank gaan zitten. 1 uur later zit hij er nog steeds. Wij hebben ook vakantie 🫢🤣

één jaar geleden

Voor het eerst 2 uur in de auto gezeten met ons dametje! Ging goed! Nu feest van mijn broer en schoonzus die 25 jaar getrouwd zijn. We slapen met ons vijven in 1 kamer op luchtbedden. Zo benieuwd hoe de nacht gaat.

één jaar geleden

Reactie op -Elvira

Ik heb zo veel respect voor jullie! Wat een rollercoaster waar jullie inzit ...
Met tracheacanule lijkt het nu heel goed te gaan. Hij is nu een gewone baby, maar dan met een speciale behoefte. Hij kan namelijk alleen niet zijn opgehoeste long-vocht doorslikken, daar moeten wij hem bij helpen. Dat zijn we aan t leren. Ook dingen als hoe om te gaan met buikligging of dragen in een draagdoek. Dat gaat allemaal net iets anders dan hoe dat bij onze dochter ging. Ook wordt onze kinderwagen nu omgebouwd zodat we daar uitzuigapparatuur en saturatie meters etc op kunnen krijgen. Onze auto wordt anders ingericht: oudste dochter voorin, maxicosi achterin zodat er een volwassene naast kan zitten. Er zal altijd een bevoegd iemand naast hem moeten zitten als we met de auto gaan.. even alleen met mijn twee kinderen naar de dierentuin zit er niet in. En thuis krijgen we de benodigde materialen en apparaten. Pas als alles omgebouwd en geleverd is (en wij kundig zijn), mogen we eindelijk met zijn allen naar huis..

één jaar geleden

Reactie op Mamsiemoesie

Met tracheacanule lijkt het nu heel goed te gaan. Hij is nu een gewone baby ...
Poeh. Ik kan me heel goed voorstellen dat vooral het deel dat je niet in je eentje op pad kan gaan met beide kinderen pittig is om te verwerken. Nogmaals heel veel respect ♥️ Ik heb even gegoogled hoor want ik kende het wel maar wist niet precies hoe dit zat bij baby's. Klopt het dat de tracheacanule tijdelijk is? Of kan het ook permanent zijn? Is er een kans bij jouw zoontje dat er verbetering optreedt? Is er enig zicht op het toekomstbeeld of zijn jullie daar nog niet mee bezig? Als je de vragen niet wil beantwoorden zeker niet doen hoor, kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt!

één jaar geleden

Mijn laatste dag vakantie morgen weer werken😔

één jaar geleden

Reactie op Carolien Dieperink

Mijn laatste dag vakantie morgen weer werken😔
Succes morgen!🙏

één jaar geleden

Is mijn zoon opgenomen in het Erasmus (Sophia kinderziekenhuis l) om morgen geopereerd te worden. We wisten dat deze dag zou komen al tijdens de zwangerschap maar oooooh wat is dit moeilijk. Zo sterk als dat ik me de afgelopen maanden hield, zo zwak ben ik nu en kan ik niet stoppen met huilen 😢

één jaar geleden

Reactie op Bovanwd

Is mijn zoon opgenomen in het Erasmus (Sophia kinderziekenhuis l) om morgen ...
Ahhhh💔💔 Mn hart breekt bij het lezen hiervan. Je voelt je zo machteloos en het liefst neem jij alle pijn over als moederzijnde. Ze zijn ook zo klein en de gedachte dat ze nog niets begrijpen, maakt het zo moeilijk. Aan de andere kant is het soms ook beter 🥺 Heel veel sterkte met lieve Teddy! Ik hoop dat de operatie voorspoedig zal verlopen. Ook wens ik jou en je partner veel kracht toe 🤍

één jaar geleden

mijn klein mannetje voor het eerst naar de opvang gebracht. 🥹🥺 Tijd gaat zo snel.

één jaar geleden

Reactie op Bovanwd

Is hij al geopereerd?

één jaar geleden

Reactie op Bovanwd

Ohh heel veel succes 🙏❤️ hopelijk herstelt hij goed en snel 🍀

één jaar geleden

Zoveel aan mijn hoofd. Over 2 weken ga ik weer werken (21e) en maak me er al dagen druk om. Ze zal het prima doen, maar ik wil niet. Ik wil nog zo graag knuffelen en haar bij me houden. Ze is dan nog maar 13 weken, mijn laatste baby. Het gaat al zo hard, ik wil niets van haar missen. Anderzijds ben ik blij dat ik straks weer wat anders doe en niet 24 uur aan het moederen ben.