255 Reacties
één jaar geleden
Reactie op BabySS
Hoop het echt. Het ergste is dat ik nu al tegenop zie hoe het morgen zal zi ...
Snap ik helemaal. Ik hoop voor je dat hij straks dan net z'n goede slaper wordt dan die van ons nu maar de eerste maanden was hel.
Bij ons hielp toen de numsy goed maar zelf met dat ding heeft mijn man uren gewiegd op Iron Maiden. Gek genoeg was toen dat goede muziek waar hij in slaap viel.
Misschien kun je wat muziek uit proberen waar hij bij in slaap valt?
Wij kwamen er toen bij toeval achter.
één jaar geleden
Snap ik helemaal. Ik hoop voor je dat hij straks dan net z'n goede slaper w ...
Nou ik heb het geprobeerd alleen had ik tijdens mijn zwangerschap denk ik best lopen dansen dus hij herkent het als ik moet nu bewegen commando denk ik haha. Alleen hush geluiden wordt hij even rustig van en na 5 min werkt dat ook niet meer. Duwt zich van mijn borst af of anders probeert hij zich juist in mn oksel zo een beetje in te wurmen.
één jaar geleden
Reactie op BabySS
Nou ik heb het geprobeerd alleen had ik tijdens mijn zwangerschap denk ik b ...
Hmmm 😞
één jaar geleden
Vandaag heb ik al een week een kind dat rolt. Van rug naar buik en kan geen moment meer stil ligge .
Meid, doe rustig aan met je 3 maanden.
één jaar geleden
Ben ik dankbaar voor mn lieve familie 🙏 gister was mn zus op bezoek met haar dochters (oudste 16). Mn zus appte me daarna nog dat ze met ons te doen had en bood haar hulp al aan. Maar kreeg savonds ook nog een appje van haar oudste dat ze best een x wil oppassen en dan ook best kan logeren zodat wij een x met zn 2en wat leuks kunnen doen. Echt zó lief 🥰
VRIEND
één jaar geleden
Vandaag mijn laatste dag thuis, morgen weer aan het werk en mijn dochter voor het eerst naar op de opvang. Hebben ivm vakantie geen wendag gedaan.
Wat een emotie, heb al dagen tranen in mijn ogen als ik er aan denk. Ik heb zo genoten van het knuffelen, voeden, spelen, kijken, ruiken, vasthouden, de liefde die mijn zoons voor mijn dochter hebben, de jongens die haar vasthouden, kusjes geven, beschermen, zeggen dat ze van hun is als iemand anders haar vast heeft. Geweldige vakantie deze week op de camping met mijn gezin gehad.
Maar ook ben ik weer toe aan iets anders en niet meer 24 uur per dag alleen mama te zijn, volwassen dingen doen, mijn lichaam weer terug krijgen.
Morgen begint de uitdaging met op tijd op het kinderdagverblijf zijn, op school zijn, op het werk zijn, kinderen weer ophalen, eten koken, kinderen weer naar bed te brengen, trots zijn als ze allemaal slapen en ik tv kan kijken op de bank.
Ik zit vol emotie, ben trots op mezelf, hoop dat ik genoeg heb genoten van de afgelopen periode, ons gezin is klaar zo en deze fase komt niet meer terug, op naar mooie nieuwe herinneren maken!
één jaar geleden
Reactie op MamavanRenK
Vandaag mijn laatste dag thuis, morgen weer aan het werk en mijn dochter vo ...
Ik moet binnen 2 weekjes aan het werk en ik voel echt zo met je mee. Het is heel dubbel hé.. het is ook een periode van zwangerschap, geboorte,... dat nu afgesloten wordt. Maar langs de andere kant uitkijken naar alles wat nog komen zal.
Heel veel succes morgen! Gelukkig went het wel heel snel.
😘
één jaar geleden
Reactie op MamavanRenK
Vandaag mijn laatste dag thuis, morgen weer aan het werk en mijn dochter vo ...
Wat mooi verwoord! Het gaat vast allemaal goedkomen komen. Zo te horen heb je er alles aan gedaan om de afgelopen periode een geweldige herinnering te maken en is dat volop gelukt 😘
één jaar geleden
De kleine sinds een lange tijd gewogen 😅 Hij is 7 kilo 😱 en hij is pas 3 maanden