255 Reacties
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op DE31
Meehuilen met de eerste vaccinatie van mijn zoon 🥲 vandaag heel veel knuff ...
Hier vanmorgen ook eerste prikje voor mijn dochter en mijn driejarige kreeg ook zijn prikje.
Zo zielig :-(
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op BabySS
Weer dingen tegen mijn man gezegd wat ik eigenlijk niet zo direct had moete ...
Ze zeggen 9 maanden op 9 maanden af. Het gaat weer weg, maar kan even duren. Bij mijn oudste voelde ik me pas na 1,5 jaar weer echt mezelf. Ben nu drie maanden geleden bevallen en heb er ook nog echt heel erg last van, terwijl ik bij de middelste helemaal geen last ervan heb gehad na de bevalling
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op DE31
Hoe ging het bij jullie vandaag? Uff hier huilde hij een paar uur na prikje ...
Eerst leek ze er weinig last van te hebben. Maar dat sloeg halverwege de middag wel om. Zo verdrietig en veel huilen, ze keek me zo hopeloos aan. Ze slaapt nu gelukkig ook. Rot prikjes zijn het!
Beterschap voor jullie kindje
VRIEND
één jaar geleden
Mijn teen verbrand aan kokend water, een bezem op mijn huid gekregen, lekke fietsband, kdv belde dat ik het flesje was vergeten en ze accepteerde hun flesje niet, vergeet ik ook nog alle gekolfde melk op het werk en ik weet mijn code voor het alarm niet want die heb ik nog niet hoeven gebruiken. Wat een dag pff
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op Juni-20
Aaahh wat erg!! Vroeg naar bed en morgen weer een nieuwe dag 😅
Haha ja ga ik zeker doen!
één jaar geleden
Hulptroepen ingeschakeld. Peuter van ruim 3 is sinds de geboorte van onze kleine meid soms zoooo vervelend. Luistert echt nergens naar, elke nacht wakker, huilen om alles, weer terug bij af qua zindelijkheid. Echt ff klaar mee😫 zaterdag halen opa en oma haar gelukkig even op..
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op Juni-20
Hulptroepen ingeschakeld. Peuter van ruim 3 is sinds de geboorte van onze k ...
Fijn dat je peuter even naar opa en oma kan. Even weer een beetje opladen!
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op Rizzerd
Ohh pfff echt typisch geval van de wet van murphy haha morgen hopelijk een ...
Jaaa hoop het ook haha. Straks richting kantoor en gokken dat ik de alarmcode weet. Anders toch maar een collega bekken of ze mij hun code willen geven 🤭😇
één jaar geleden
Vandaag slaapt mijn zoontje al twee weken achter elkaar door!! Volgens mij heeft hij een ritme gevonden 🤩
één jaar geleden
Zijn we de een stortbui naar huis gerend( ik, peuter en baby). We waren helemaal doorweekt maar gelukkig was de baby wel droog.