255 Reacties
VRIEND
één jaar geleden
Vast een winterjasje gekocht. Wat kunnen zulke dingetjes je toch gelukkig maken hihi
één jaar geleden
Voor het eerst weer mijn oude een skinny jeans aan getrokken. Poe hij past maar zit nog wel wat strak
één jaar geleden
De 2 oudste weer naar school gebracht en baby in bed gelegd. En daarna een heerlijke cappuccino gezet en in rust en warm op kunnen drinken.
één jaar geleden
Een telefoontje gekregen van mijn baas. Hij wilde deze week op kraamvisite komen. Dit is mijn laatste vrije week en ik heb 4 maanden lang niks van die man gehoord en had het ook niet meer verwacht. Ik heb vriendelijk bedankt. Deze week is er in mijn agenda alleen maar ruimte voor mijn gezin 🥰 maar deze situatie zorgt er wel voor dat ik nog meer opzie tegen volgende week helaas..
één jaar geleden
Een baalmoment van mezelf 🤣 op de camping in Frankrijk kwamen onze franse buren bij onze veranda staan. Het zijn opa en oma met hun kleindochter van 7. Onze oudste is 2,5. Mijn frans is niet goed, ik versta het wel redelijk maar spreken is echt lastig. Maargoed, omdat mn dochtertje net naar de speeltuin wilde, stelde ik voor om samen te gaan. Nu kom ik er waarschijnlijk nooit meer van af 😒 waarom zoeken ze niet gewoon contact met andere franse mensen? Wij zijn echt een van de weinige niet-fransen hier 🤷🏼♀️
één jaar geleden
Een telefoontje gekregen van mijn baas. Hij wilde deze week op kraamvisite ...
Haha nou mijn baas appte mij nadat ik mn eerste werkweek erop had zitten dat hij mn cadeau op kantoor had achter gelaten want hij was het vergeten en heeft nu vakantie 🤣
Maar goed het was wel een super leuk cadeau en dat voor een vrijgezelle man die niks met kinderen heeft en het wel zelf uitgezocht heeft.
één jaar geleden
Reactie op Lindah1989
Haha nou mijn baas appte mij nadat ik mn eerste werkweek erop had zitten da ...
Haha ook lekker op tijd! Maar wat leuk dat je nog een cadeau hebt gehad en het zo in de smaak viel 😊
één jaar geleden
Vandaag heb ik een avond dienst. Ik heb het gevoel of mijn hersenen ergens ver weg zijn in een grijze maar ook roze wazige wolk. Roze omdat ik alleen maar aan thuis kan denken en aan chocolade, snoepjes.
Grijze omdat ik het gevoel heb dat ik alles van werk vergeet.
één jaar geleden
.. onze dochter laten wennen op het kinderdagverblijf! Aanstaande maandag is mijn eerste werkdag weer, na 5 maanden vakantie en verlof. Vandaag was onwijs spannend maar we hebben zulke lieve leidsters gezien vandaag, dat we er vol vertrouwen in hebben 💪 de ervaring van vandaag maakt het voor maandag misschien ietsjes minder spannend
VRIEND
één jaar geleden
Ouderschapsverlof even in een excel gezet om te kunnen hoe ik dit kan aanpakken. Als ik de herfstvakantie, kerstvakantie, voorjaarsvakantie, meivakantie allemaal vrij neem hou ik nog 40 uur over. (Werk 3 dagen in de week). Ben positief verrast😊