255 Reacties

één jaar geleden

Vandaag ben ik met de twee kids naar de tandarts geweest. De afspraak was alleen voor mij desondanks deed de oudste het zo goed. Hij vond het niet eng, ging netjes op de stoel staan ( haha niet zitten, zo kon hij naar buiten kijken naar de auto's) wachten totdat ik klaar was. Daarna mocht de tandarts in zijn mondje kijken zonder enig probleem. Om vervolgend zwaaiend en lachend naar buiten te lopen. 🥰🥹

één jaar geleden

Vandaag ben ik gefopt door m’n kindje 🫠 06:15 hoor gebrabbel dus denk Ahh die is wakker. (Keek op camera, ja wakker) dus ik ga me wassen en aankleden. Toen was ik klaar en dacht ik Hmm wat is het stil.. kijk weer op de camera slaapt ie weer 😅 tja wakker en klaar voor de dag, denk ga niet weer slapen. Ga wel lopen met de hond. Daarna is ie vast wel wakker. 🥴 nee we zijn nu 07:30 en meneer ligt nog lekker te slapen. En ik… tja tweede kopje koffie dan maar 😬 had ik dit geweten dan lag ik zeer zeker ook nog op 1 oor 🙈

één jaar geleden

In een week tijd 900 gram afgevallen. Ben zo trots op mezelf. Totaal nu 3 kilo kwijt sinds ik weer bewust bezig ben. Wil totaal nog 8 kilo kwijtraken.

één jaar geleden

Een mental break down gehad in de supermarkt 🤣 na een lange en helse reis weer terug van vakantie en moest boodschappen doen. Had baby meegenomen, maar ze was zo aan t jammeren in de kinderwagen dat ik haar heb gedragen. Moest haar alleen echt even terugleggen omdat ik wat dingen moest pakken, begon ze natuurlijk meteen weer te jammeren. Ik was een stukje verderop, dus een random vrouw begon de kinderwagen te wiegen, heel aardig. Ze zei ook nog dat het alleen maar makkelijker wordt en vroeg of ik nog veel nodig had. Ik had haar bedankt, zei dat dat heel aardig van haar was, en pakte de baby maar weer om daarna weer andere spullen te pakken. Omdat ze zo aardig was, kreeg ik even tranen in mn ogen, wat weer een andere vrouw opmerkte. Zij kwam later nog naar me toe, om te zeggen dat ze het begreep, haar dochtertje was 15 maanden en huilde ook zo vaak. Ze gaf me vervolgens een knuffel. Echt zó lief ❤️ van allebei overigens. Maar bij haar heb ik mn tranen echt laten stromen haha Kan het normaal best handelen en ze huilt ook echt al veel minder, maar de autorit was al een hel en thuis was ze dus ook niet meteen zen. Plus ben zelf ook gewoon moe na zo'n rit. Maar wat een lieve mensen sowieso 🙏

één jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Een mental break down gehad in de supermarkt 🤣 na een lange en helse reis ...
Jeetje wat een lieve mensen eten dat in de supermarkt. Zelfs ik krijg tranen ervan🙈🤭. Een kind dat (veel) huilt kan zo'n impact hebben en dan zo'n soort gebaar kan je weer even energie geven. Digitale knuffel!

één jaar geleden

*waren dat in de supermarkt

één jaar geleden

Reactie op MamavanRenK

Jeetje wat een lieve mensen eten dat in de supermarkt. Zelfs ik krijg trane ...
Nou, maar echt 🙏❤️

één jaar geleden

Vandaag heb ik plankjes gemaakt voor in de kastjes van de camper. Dochter zat lekker op de bank haar hele pixie-boeken-bakje uit te lezen en zoon lag in de maxicosi naar me te kijken en te lachen. Heerlijke middag :)

één jaar geleden

De gedachte gehad dan dit een fijne dag zou worden. Vanmorgen heerlijk gewandeld met baby en peuter. Toen boterham gegeten, papa gebeld en toen begon de drama. Nu is het een onhandelbare peuber peuter die niet wilt slapen,aan het krijsen is. Fijn 😞 ben nu al op.

één jaar geleden

Onze dochter heeft weer haar hele maag leeggespuugd. Ze zat in de auto in de maxicosi. Dus stikte erin. Heb haar uit de maxicosi getrokken en op de arm gelegd. Na paar seconden ging het gelukkig weer. Maar zeiknat natuurlijk. Was op het schoolplein, heb van een mevrouw een dekentje gekregen zodat ze niet afkoelde. Ben wel erg geschrokken.

één jaar geleden

Reactie op MamavanRenK

Onze dochter heeft weer haar hele maag leeggespuugd. Ze zat in de auto in d ...
Oh, dan schrik je je echt rot! Gelukkig goed afgelopen

één jaar geleden

De gedachte gehad dan dit een fijne dag zou worden. Vanmorgen heerlijk gewa ...
Dit heeft die van ons vandaag 🤣 pff overal drama over aan t maken. Heb dr om 10 uur maar weer terug op bed gelegd (ook met een hoop drama uiteraard, maar pff ff rust).

één jaar geleden

Vandaag zijn we voor een check naar het ziekenhuis gegaan en na een half uurtje gingen we weer naar buiten! Ik was ergens zo bang dat ze mijn zoontje weer wilden houden. Ik heb nog wel wat te verwerken geloof ik 😅

één jaar geleden

Reactie op Mamsiemoesie

Vandaag zijn we voor een check naar het ziekenhuis gegaan en na een half uu ...
Ik kan me je verhaal nog herinneren van de geboortetopic. Snap dat je nog dingen moet verwerken, wat was dat heftig. Gaat alles nu goed met jullie zoontje?

één jaar geleden

Er de pest in dat ik precies vandaag voor het eerst ongesteld ben geworden aangezien we morgen een week op vakantie gaan 😫

één jaar geleden

Mijn dag niet. Het begon vrolijk, lekker vroeg de deur op met de kids, oudste op zijn fietsje met aanhangwagen wat na 30 minuten een drama werd. En nu bah totaal nergens zin meer in

één jaar geleden

Eerste tandje zien doorkomen van mijn zoontje die vrijdag 4 maanden is! 🦷🫣

één jaar geleden

Mijn kleine man van 4 maanden voor de eerste keer naar het KDV gebracht voor zijn wen-ochtend! Ging supergoed! 🥰

één jaar geleden

Met mijn twee jongens een poppenkast gemaakt en met hun knuffels shows opgevoerd. Ze vonden het geweldig!

één jaar geleden

Een gezin van vier aan het worden. Heel anders dan één kind thuis en één kind in het ziekenhuis. Na gister een ruzie met mijn man te hebben gehad, hebben we vandaag heerlijk samen van het zonnetje en ons gezin genoten. Sámen voor beide kinderen gezorgd 🥰