255 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Mamsiemoesie
Een gezin van vier aan het worden. Heel anders dan één kind thuis en één ki ...
Ohh wat fijn na zo'n lange tijd 🙏 en goed dat jullie na die ruzie vandaag lekker kunnen genieten van elkaar ❤️
Kan me niet voorstellen hoe zwaar het voor jullie moet zijn 🍀
één jaar geleden
Al een tijdje aan het twijfelen of ik niet meer uitdaging wil qua werk. Een opleiding erbij, palliatief thema opzetten voor onze organisatie.
Ik ben dan toch er vandaag achter gekomen dat nu niet de tijd is.
Een vriendin vertelde dat ze overspannen thuis zit.
Ze heeft twee kids, werkt op een hoge school en studeert aan de uni.
Ik vind het heel erg voor haar maar voor mij is het wel een eye opener.
Dat steeds meer willen, carrière maken niet het belangrijkste is maar je familie, tijd voor jezelf en balans vinden uiteindelijk beter voor je is.
één jaar geleden
Een hele lieve al hele grote jongen 🥰 5 maanden prikjes gehad en iets verhoging, maar echt best vrolijk de hele dag geweest. Wat een verschil met de 3 maanden prikjes. 18:45 Laatste fles gehad en was out for the day. Kan er niet tegen dat ie niet heel lekker is. Maar Ohh wat een toppertje. ❤️
één jaar geleden
Vandaag (net) droomde ik dat m’n dochtertje niet van mij is, maar dat ik de draagmoeder ben geweest voor m’n vriendin en ik m’n dochter na de borstvoedingsperiode aan hun moet geven. Wat een pijn💔💔
Toen ik wakker werd, duurde het even voor het landde dat ze echt m’n dochter is 🥺
één jaar geleden
Vandaag een bluuu dag. Totaal nergens zin in. Ik doe wel pogingen om op te ruimen maar de benden wordt alleen maar erger door een peuter die met één ding maar 5 minuten mee speelt.
Voel me ook echt moe en zou her liefst heel de dag in bed liggen
één jaar geleden
Vandaag zijn we als gezinnetje gaan zwemmen. Tobyn vond het heerlijk. Het was wel een buitenzwembad, dus na een paar minuten hielden we het voor gezien, maar het was wel heel tof :)
(Hier is het 30 graden en het zwembad is verwarmd; voordat er allemaal geschokte berichten komen ;-) )
één jaar geleden
Reactie op NAB_
Amaj dat moet zo eng aanvoelen als je zoiets als echt ervaart 😰
Ja, verschrikkelijk! Ik zei in m’n droom: “Ik weet dat we dit zo hebben afgesproken, maar het idee dat ik haar nooit meer zal kunnen kussen, knuffelen of strelen, doet mij zoveel pijn.”
En toen ik wakker werd, dacht ik: Maar m’n vriendin is blond en m’n dochter heeft donker haar net als ik, ze heeft haar neusje van mij en ze lijkt op mij
Het duurde echt even voor ik me realiseerde dat het een droom was geweest 🥺 ik was ziek gaan slapen, dus denk ook dat het daardoor kwam
één jaar geleden
Met zn 2en een late lunch buiten de deur gehad omdat hij jarig is vandaag 🥳 kids waren bij opa&oma, we hadden een dag geruild zodat we op papadag even de kinderen niet zouden hebben.
Sowieso was dit de 2e x bij opa&oma voor de baby (ze was maandag voor het eerst), want begin volgende week weer met werken..
één jaar geleden
Als gezin de rugby wedstrijd van Nieuw-Zeeland tegen Italië bijgewoond. Wat een top avond.
één jaar geleden
Een heerlijke dag gehad. Gewoon thuis, niks bijzonders, maar beide kinderen hebben zich echt voorbeeldig gedragen. Wat fijn. Geen drama van de peuter (zelfs niet met naar bed gaan), goede slaapjes van de baby 👌 doe mij maar meer van dit soort weekenden.
Zo kan ik maandag wel met een gerust gevoel weer gaan werken voor de eerste keer.
VRIEND
één jaar geleden
Een meisje die weer heel erg veel drinkt. Gisteren 11 keer! En het is nu pas 9 uur en heeft ze ook al 4x gedronken😴🥴
één jaar geleden
Zo net eventjes lekker in de tuin gewerkt dus zoontje ook. Haha in de romper lekker onder de modder. 🫢
één jaar geleden
Lekker een dagje zonder de kids.
Schoonmaken, wat klussen en eindelijk de babykamer zo goed als af gemaakt.