19 Reacties

8 maanden geleden

Lekker thuis in ieder geval ☺️

8 maanden geleden

Wij huren een zaaltje, en vieren al onze verjaardagen in een keer. Zodat het in een keer ook allemaal klaar is (: (we zijn allemaal in dezelfde maand jarig)

8 maanden geleden

Reactie op June 💗

Wij huren een zaaltje, en vieren al onze verjaardagen in een keer. Zodat he ...
Dats een goed idee eigenlijk. Me dochter en haar vader worden op 1 dag jarig dus vieren we dan ook beide.

8 maanden geleden

Dats een goed idee eigenlijk. Me dochter en haar vader worden op 1 dag jari ...
Ja echt ideaal! Zo verdelen we de ‘druk’ over ons drieeen, en is het voor ons dochtertje dus niet snel te veel. Ook maken we een cadeau tafel ipv dat ze alles aan haar of ons geven, zodat zij kan doen wat ze zelf wilt! Hopen dat het uiteindelijk ook zo uitpakt natuurlijk 🤪

8 maanden geleden

Hopelijk is het mooi weer en dan lekker bij ons in de tuin. Springkussen erin, modderkeuken, barbecue aan en voor de ouders lekker koud biertje en wijntje en dan heeft zowel onze dochter als wij een top middag. Denk wel dat we in de ochtend met z'n drietjes een cake smash doen en de dag erna met z'n drieën erop uit

8 maanden geleden

Reactie op June 💗

Ja echt ideaal! Zo verdelen we de ‘druk’ over ons drieeen, en is het voor o ...
Ow heb 1 keer kado tafel meegemaakt vond ik verschrikkelijk 😊 doe je je best wat leuks te kopen weten ze niet eens meer van wie wat is.

8 maanden geleden

Reactie op Tassie1980

Ow heb 1 keer kado tafel meegemaakt vond ik verschrikkelijk 😊 doe je je be ...
Gelukkig komen er niet zoveel mensen dus dat moet helemaal goedkomen!

8 maanden geleden

1e Verjaardag dit jaar valt precies op hemelvaartsdag, baal ik van want iedereen is vrij en komt met hele gezin 🤣 wij nodigen daarom denk ik smorgens de helft vd mensen uit en smiddags de andere helft... alleen familie (zijn er al 18) en hooguit 2/3 vrienden met hun gezin. Gewoon het huis versiert met wat vlaggetjes en ballonnen(dit doen we altijd ook voor elkaar en zelfs voor de hondjes haha), lekker taart eten en cadeautjes uitpakken Verder doen we niets bijzonders, bewust niet want het is al druk genoeg. Mijn zus maakt elk jaar een nieuwe kroon van vilt voor haar zoontje, superleuk. Misschien dat ik zoiets ook wel doe...leuke traditie😁

8 maanden geleden

Gewoon lekker thuis, simpel met wat versieringen van iets wat zij leuk vindt (ik gok dat het nijntje wordt haha), paar mensen uitnodigen in de middag voor een paar uurtjes en ik wil wel graag een cakesmash doen, omdat ik het heerlijk vind hoe ze kan kliederen.

8 maanden geleden

Wij gaan denk ik op vakantie en dan met ze viertjes haar verjaardag vieren 😊.

8 maanden geleden

Wij gaan als gezinnetje op vakantie. Met familie en vrienden maken we losse afspraken om eventueel ‘gewoon’ even langs te komen voor ‘gewoon gezellig’ een kop koffie/thee/fris en dit keer een taartje erbij.

8 maanden geleden

Op de dag zelf gaan we met het gezin (5) high teaen aan het einde van de dag. In het weekend vieren we haar verjaardag met vrienden en familie. Gelukkig is het mei vakantie dus ben zelf twee weken vrij om er van bij te komen 😅

8 maanden geleden

Wij vieren ook alle verjaardagen samen omdat we in april en mei allemaal jarig zijn. En dan in mei vieren zodat we hopelijk mooi weer hebben om het buiten te vieren met de families.

8 maanden geleden

De dag zelf wil ik er een leuke gezinsdag van maken met ons drie. Als het goed weer is, wordt het de dierentuin. Verjaardagsfeestje voor de familie doen we de week nadien, kwam beter uit. Is ineens ook een verjaardagsfeest voor mijn man, maar ik denk dat die niet zo veel aandacht zal krijgen 🫢

8 maanden geleden

als het mooi weer is, ergens in een speelpark afspreken met vrienden en familie. bijvoorbeeld van 15u-18u, geen rommel en opkuis achter af, mensen kunnen blijven,wij gaan naar huis. op haar verjaardag zelf nemen we een dag vakantie (doe ik ook voor mezelf) en gaan we samen met 3 genieten! 💖🎉

8 maanden geleden

Reactie op Mamsiemoesie

Wij gaan als gezinnetje op vakantie. Met familie en vrienden maken we losse ...
Dats ook goed, iedereen doet het lekker op z'n eigen manier zie ik🥰. Ik maak plannen over haar jaardag in me hoofd maar ik weet nieteens of ze tegen die tijd nog in het ziekenhuis is 😂lol. Gaat wel beter met haar, ze is nu heel flink maar moet nog blijven.

8 maanden geleden

Reactie op Carolina S

als het mooi weer is, ergens in een speelpark afspreken met vrienden en fam ...
Nou je hebt gelijk, want als je het thuis doet ruim je alles achteraf nog zelf op😂 Goed dat je ook aan jezelf denkt😊

8 maanden geleden

Wij hebben zelf een kwekerij, we hopen op mooi weer dan vieren we het op ‘het landje’. Als thema wordt dan ook iets met bloemen, heerlijk lentes 🌸🌼

8 maanden geleden

Onze zoon is op een woensdag jarig. Ik denk dat we op die dag zelf misschien lekker met z'n drieën naar de dierentuin gaan. En in het weekend voor een paar familieleden en vrienden ofzo zijn verjaardag vieren. Ik heb eigenlijk geen idee 😂