22 Reacties

4 maanden geleden

Ja hoor is hier ook🤣

4 maanden geleden

Haha hier ook zo hoor haha

4 maanden geleden

Hier werkt: een grote plaat met verschillende dieren en dan dieren zoeken en liedjes over dieren zingen. Een ding met Luierzakjes en daar de zakjes uit laten trekken en het klepje open en dicht te doen.

4 maanden geleden

Juppp als ze gepoept heeft vrees ik met grote vrezen 😂 ik geef haar soms de billendoekjes die ze er dan uit mag halen (vreselijk want je krijgt ze er niet goed meer in) maar dan gaat ze in ieder geval niet zitten of met haar hand in de poep of haar luier wegtrekken. 😂 Het komt goed hoor, uiteindelijk

4 maanden geleden

Herkenbaar! De ene keer lukt t beter dan de andere keer.

4 maanden geleden

Oh ja herkenbaar 😒 Vanaf 12mnd doet zoon dit, is nu 13mnd. Krijsen, gillen, draaien, wegduiken, met z'n handen in de luier (leuuuk als ie heeft gepoept🤢) gaan zitten, gooien met alles wat je em geeft om em af te leiden . Soms helpt liedjes zingen. Soms helpt het op de grond doen. Soms dan maar ff geen luier en in blote kont door huis en doen we t straks weer. Soms helpt niks 🤷🏻‍♀️ of krijgt ie de kieteldood van me met een halve houdgreep en lukt het ook 😅 Oudste had dit niet en ga er maar vanuit dat ook dit een fase is 🙈

4 maanden geleden

Hier ook! 🙈

4 maanden geleden

Oh heel herkenbaar 🙈. De ene ontsnappingspoging na de ander, wurmen, draaien, woest gillen. Ik leg vaak een arm over zijn buik om de romp plat te houden en geef iets te doen in de handen (dat regelmatig woest wordt weggesmeten). Zwaaiende armen en benen zijn daarmee helaas niet 100% tegen te houden, maar dan ligt ie iig op zijn plek. Zingen en grapjes maken leidt soms tot succes en soms tot nog meer woede 🤣. Dat kan ook aan mijn zangkwaliteiten liggen, overigens.

4 maanden geleden

Mijn dochter was trouwens totaal anders. Zij tilde zelfs haar billetjes op en bleef altijd liggen. Ligt dus echt aan het karakter en niet (volledig) aan je aanpak, want we doen niks anders 🤣.

4 maanden geleden

Hier hielp het om het aankleedkussen anders neer te leggen zodat de voetjes naar je toe liggen (ipv op zij) en ‘vertalen’ wat je gaat doen. Nog steeds geen 100% succes hoor 🤣

4 maanden geleden

Jep hier ook vreselijk

4 maanden geleden

Luierbroekjes haha! Verschoon tegenwoordig staand, geen strijd meer 😊

4 maanden geleden

Hier ook 😅 even oud

4 maanden geleden

😅 sinds 12 maand en zo sterk. Commode verplaatst want ze wou telkens op het plankje boven de commode kijken. Nou hielp dus niets, ze doet het nog. 😱

4 maanden geleden

Reactie op SjorsKoom

Luierbroekjes haha! Verschoon tegenwoordig staand, geen strijd meer 😊
En als er gepoept is? 😅

4 maanden geleden

Hier ook vaak zo. Als ze meewerkt, krijgt ze een gewone luier om en als ze blijft worstelen, wordt het een luierbroekje. Verschonen op bed, op een grote handdoek doen we ook wel eens. Dar is vooral handig als ze gepoept heeft

4 maanden geleden

Ik ben al vrij lang over op luierbroekjes en staand verschonen. Maar als het een dusdanig poepfestijn is dat toch vraagt om liggend verschonen, dan doe ik het zo, met mijn voeten op z'n schouders. Dan heb ik mijn handen vrij en kan ik hem toch enigszins in bedwang houden 😅

4 maanden geleden

Reactie op Mi_ch_el_le

Ik ben al vrij lang over op luierbroekjes en staand verschonen. Maar als he ...
🤣🤣🤣🤣

4 maanden geleden

Reactie op Mi_ch_el_le

Heerlijk 🤣

4 maanden geleden

Reactie op Mi_ch_el_le

Haha superslim, die werkwijze ga ik ook proberen!