4 Reacties

6 maanden geleden

Wij zijn twee jaar geleden naar Mallorca gevlogen met TUI. De buggy kon tot aan de gate mee en daarna ging hij in het ruim. We hadden de hoes eromheen gedaan en hij was helemaal in orde. Wij vlogen in het hoogseizoen en er was al 'te veel' handbagage, waardoor mensen hun kleine koffertjes ook in het ruim kwijt moesten. Dus de buggy's al helemaal. Misschien dat het buiten het hoogseizoen ook anders is als je een compacte buggy hebt. Dat weet ik niet.

6 maanden geleden

Ja, meegenomen tot aan de gate. Bij het boarden ging de buggy in het vliegtuig. Terug op de bagageband. Ik had de draagzak bij me voor stukje uit vliegtuig totdat de bagage kwam. Verder hadden we er een grote sporttas omgedaan. Buggy was heel, tas niet 🤣 op de terugweg de buggy direct ingecheckt en alleen de draagzak gebruikt op vliegveld

6 maanden geleden

Hier altijd in het ruim en niet alleen bij Tui. En wij hebben een buggy waarvan ze beweren dat hij als handbagage mag. Nou echt niet dus. Hij kwam altijd heel terug ja.

6 maanden geleden

Buggy nooit laten labelen aan de balie. Mits de al handbagage mee mag Joolz aer etc. Zodra jij label eraan hebt gaan zeuren om hem af te geven anders niet 😏