76 Reacties

één jaar geleden

15 weken nu. Bij de eerste voelde ik haar heel snel, al twijfelde ik toen in het begin of ik haar voelde. Nu voel ik nog helemaal niets.

één jaar geleden

16+3 weken zwanger nu en vanmorgen toen ik wakker werd voelde ik een plofje in mijn buik. Volledig anders gevoel of ik gewoon ben dus ik denk dat ik hem voor het 1st echt voelde 🤩

één jaar geleden

Reactie op FemFF

Hier zwanger van de 2e en 3e en beide placenta's voor. Bij mijn eerste zwan ...
Ooo jaa voelde net se bovenste baby voor t eerst echt schoppen. 🥰

één jaar geleden

Fijn om te lezen dat nog niet iedereen de baby voelt bewegen. Ik ben nu 16.1 en heb een enkele keer iets gevoeld, maar echt minimaal. Nu voel ik ook al een paar dagen niets en begin dan toch een beetje onrustig te worden. Placenta ligt aan de achterkant, maar merk nu dat dat niet zoveel zegt. Dit is m’n derde zwangerschap en bij alle 3 is het anders merk ik 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Laris91

Fijn om te lezen dat nog niet iedereen de baby voelt bewegen. Ik ben nu 16. ...
Bij mij precies hetzelfde, derde kindje maar dit kindje is een stuk rustiger 😅 nu 16+2

één jaar geleden

Ik ben zwanger van ons 1ste kindje en ben 17 week maar voel de kleine nog niet. Wacht het rustig af☺️

één jaar geleden

Bij de eerste(tweeling) voelde ik ze rond 18 weken. Nu placenta aan de voorkant voelde ik het met 15 weken.

één jaar geleden

Hier morgen 18 weken en ik voel nog niets - maakt me wel onzeker. Niets is misschien een groot woord, soms wat gerommel… maar nog niets dat ik als schopje zou omschrijven 🫣 ik hoop dat dat snel komt!

één jaar geleden

Nu 17+3 maar voel helaas nog niks door de placenta aan de voorkant. Het maakt me soms wel onzeker omdat ik nog steeds kan stressen over of alles wel goed gaat maar hopelijk komt het vanzelf

één jaar geleden

Hier 15+5 met placenta aan de achterkant (1e kindje) en voelde gisteren ineens lichte plopjes 😍

één jaar geleden

Yes sinds 14 weken voel ik het duidelijk 😍 2e zwangerschap & placenta achter

één jaar geleden

Nu 17+3 maar voel helaas nog niks door de placenta aan de voorkant. Het maa ...
Oh dit is zo herkenbaar! Tis m’n 5de zwangerschap. Maar nooit m’n placenta voor gehad en nu wel. Ben nu 17+5 maar voel ook nog niets. Zo onzeker word je ervan!

één jaar geleden

Hier ook tweede kindje, placenta achter. Bij de 13 weken echo (toen was ik 14+1), vroeg de echoscopiste het al, voel je baby al. Dat ik al helemaal in de stress ging van, shit moet dat dan 😱 ik wist dat het kon maar voelde nog echt niets. Nou dagje later toevallig wel even, daarna echt weer 1,5 week niets. En nu gister weer even dat ik dacht, zou dat t zijn? Ben nu 16+3. Ik kijk ook wel veel meer uit naar het moment dat ik het gewoon écht voel, duidelijk, zonder twijfel. Nu toch elke keer, ja, zou het? Of zijn het niet toch gewoon m'n darmen, nee dit was wel echt anders. Naja. M'n eerste voelde ik met 19 weken en was ik er enorm mee bezig. Nu leuk om iets te voelen, maar wacht verder lekker af tot er geen twijfel over mogelijk is, ergens in de 20 weken waarschijnlijk haha.

één jaar geleden

Hier ook de tweede, placenta aan de voorkant maar voor het eerst bij 15+5 echt gevoeld. Nu 18 weken en voel ongeveer om de dag/avond wat.

één jaar geleden

Zit enkele minuten op de bank en voel echt golfbewegingen nu🥰

één jaar geleden

Ik ben 18 weken en voel sinds een week kleine schotjes. Ook placenta aan de voorkant dus had het nog niet verwacht!

één jaar geleden

18+5 nu, en ik twijfel of ik deze week iets gevoeld heb.. dus ik probeer iedere dag een glimp op te vangen 🥰 Placenta ligt aan de achterkant

één jaar geleden

Hier nu 18+6. Ik voel nu sinds een weekje elke keer plopjes. Vooral links en heb voorliggende placenta. Denk dat links niet helemaal voorligt aangezien ik daar het meeste voel. Maar kijk er zo naar uit dat ik me mannetje goed voel 🥰 Is je 4de kindje maar het gevoel blijft zo prachtig 💙

één jaar geleden

Zonet het eerste schopje duidelijk kunnen waarnemen😍

één jaar geleden

Ik ben 18+5 en toen mijn vriend gisteren zijn hand op mijn buik leggen heb ik zelf het eerste echte schopje tegen z’n hand gevoeld, haha. Hij voelde het zelf nog niet. Nu dus geen plopjes meer maar echt schopjes en gedraai. Voel ook steeds beter waar baby zit, heel bijzonder 😊