7 Reacties
4 maanden geleden
Bij ons is het andersom. Mijn zoon neemt alleen een hap of drinken als ik het hem geef en niet als mijn man het doet. Vorige week was hij ziek en hangt hij alleen maar aan mij. Ik had geen seconde rust, was zelf ook ziek en dat was erg zwaar.
Ze houd echt wel van je, vergeet dat niet!! Ze zijn jong en aan het ontdekken en zulke fases horen erbij. Meisjes trekken gemiddeld vaker naar papa en jongens vaker naar mama. Leg je erbij neer en geniet even van je rust want het kan zo weer anders zijn :)
4 maanden geleden
Mijn zoon van 14 maand sinds kort ook echt voorkeur voor papa. Soms als ik hem dan moet pakken omdat m’n man even wat anders moet doen wordt hij echt boos en gaat hij me ook slaan, dus we zijn dat vooral proberen af te leren nu 😢 voor zover geen tips, maar wel herkenning dus
4 maanden geleden
Hier was het ook fase van week of 3, daarna weer voorkeur ma en vanochtend weer pa opeens. Het wisselt hier, al is de voorkeur voor pa sinds zij wat ouder is pas en dan ook voor verschonen, aan-en uitkleden, voeden en troosten en gewoon dingen samen met hem willen doen.
Ik word er soms verdrietig ervan (als zij mij echt wegduwt/slaat) maar buiten dit vind ik het vooral schattig eigenlijk - pa moet ook hieraan wennen 😅
4 maanden geleden
Reactie op fredkroket123
Mijn zoon van 14 maand sinds kort ook echt voorkeur voor papa. Soms als ik ...
Zo herkenbaar dat je zoon boos wordt als je hem overneemt. Mijn dochter wordt ook heel boos. Ik kan er ook verdrietig om worden.