7 Reacties

6 maanden geleden

Gisteren heeft ze voor de eerste keer echt kunnen eten bij de wok, heeft meer gegeten dan onze peuter 🙈 vandaag nasi

6 maanden geleden

Laten jullie je kindjes al gewoon zelf eten? Of nog geprakt voeren?

6 maanden geleden

Af en toe nog een potje maar vaak eet ze gewoon echt mee

6 maanden geleden

Ja ze eet grotendeels zelf met haar handen, en alles van havermout tot stukjes groenten, pasta, rijst, yoghurt of brood. Ze vindt het heerlijk om alles door haar handen te laten gaan haha. Soms geef ik haar een lepeltje eten tussendoor als ze meer geïnteresseerd is in spelen 😋

6 maanden geleden

Mijn dochter wil het meeste niet zelf eten, dus wij voeden haar nog. Maar wel steeds minder geprakt, gewoon fijn gesneden. Soms uit gemak nog een potje. Fruit wel meestal gepureerd. Met stukjes is ze kieskeuriger 😅

6 maanden geleden

Onze dochter wil alleen eten wat wij ook eten. Ze eet daardoor wel echt alles, van mosterdsoep tot surinaamse roti, pizza etc. We koken wel voornamelijk zoutloos als het kan. We koken dus geen speciale babymaaltijden. Ze eet meeste dingen zelf en sommige doe ik het op een lepel.

6 maanden geleden

Hier is het meestal nog klassiek aardappelpuree, groenten en kip of vis. Stilaan eet ze meer met de pot mee. Deze week oa spaghetti met tomatensaus, groentjes en linzen met ons meegegeten, lasagne, varkenshaasje met champignonnenroomsaus.