Ik wil voor de zomer eigenlijk nog een hydrofiel slaapzak van de Hema halen. Nu hebben ze die in maat 68/80 of 86/104. Die laatste vind ik echt nog heel groot, maar ben bang dat die andere niet lang genoeg meer meegaat. Ze heeft nog maat 74 en gaat richting de 80 nu, dus missch dat het dan toch nog wel kan t/m september ofzo, maar zou het zo zonde vinden als het niet gaat en ik dan alsnog een maat groter moet kopen.
Welke maat hebben jullie kindjes nu?
Onze dochter is 73 cm en heeft dus maat 74/80. De slaapzakken van Hema van 68-80 vind ik best ruim vallen, die past ze niet echt nog meer dan prima. En ik ga er vanuit dat ze die de hele zomer nog past ..
We gingen voor 68/80 slaapzakken voor deze zomer (van lodger dan) voor ons meisje die maat 74 begint uit te groeien in sommige kledingstukken (vlg laatste meting 72,5cm lang was zij). Vond die grotere maat daar ook erg groot vallen.
Ik zou lekker voor 68/80 gaan 😊
Hier maat 74/80 en lekker al de slaapzakken 86/104 van zolder gehaald. Heerlijk dat hij zoveel ruimte bij z’n beentjes heeft juist! Bij het nekje gaat het ook prima.
Wij hebben de puckababy 4 seizoenen, die is 100 cm lang. Dochter zit ook in maat 74. Komt inderdaad wel lang uit, maar stoort me niet. (Je kan de onderkant met een knopje dubbelplooien maar ben te lui om dat te doen haha) Dus ik zou in jouw plaats de grote kopen en waarschijnlijk kan je hem volgend jaar dan nog eens gebruiken 🤣
Ik zou voor de 86/104 gaan. Het is juist fijn om wat meer ruimte te hebben met d'r warmere dagen. Mocht er te veel ruimte zitten rond de armen dan zou je deze vast kunnen zetten met een paar steken garen💪🏻 en wie weet kun je hem volgend jaar in dieje nodig nog gebruiken
Volgens mij zijn onze dochters redelijk hetzelfde qua lente en gewicht. Tond 73 cm en 8 kilo. Hier heeft ze de slaapzakken tot 80cm en ook die vanaf 86cm. Beide gaat prima!