12 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb maatje 90 maar de mijne komen van de jbc wij hebben daar nieuwe zomer slaapzakken heb al eentje en daar slaapt ze nu heerlijk in

6 maanden geleden

Onze dochter is 73 cm en heeft dus maat 74/80. De slaapzakken van Hema van 68-80 vind ik best ruim vallen, die past ze niet echt nog meer dan prima. En ik ga er vanuit dat ze die de hele zomer nog past ..

6 maanden geleden

We gingen voor 68/80 slaapzakken voor deze zomer (van lodger dan) voor ons meisje die maat 74 begint uit te groeien in sommige kledingstukken (vlg laatste meting 72,5cm lang was zij). Vond die grotere maat daar ook erg groot vallen. Ik zou lekker voor 68/80 gaan 😊

6 maanden geleden

Hier maat 74/80 en lekker al de slaapzakken 86/104 van zolder gehaald. Heerlijk dat hij zoveel ruimte bij z’n beentjes heeft juist! Bij het nekje gaat het ook prima.

6 maanden geleden

Hier heeft ze 86/104 en die is idd groot maar gaat echt prima hoor! Hier zit ze nog ruimschoots in maat 74 🥰

6 maanden geleden

Wij hebben de puckababy 4 seizoenen, die is 100 cm lang. Dochter zit ook in maat 74. Komt inderdaad wel lang uit, maar stoort me niet. (Je kan de onderkant met een knopje dubbelplooien maar ben te lui om dat te doen haha) Dus ik zou in jouw plaats de grote kopen en waarschijnlijk kan je hem volgend jaar dan nog eens gebruiken 🤣

6 maanden geleden

Ik zou voor de 86/104 gaan. Het is juist fijn om wat meer ruimte te hebben met d'r warmere dagen. Mocht er te veel ruimte zitten rond de armen dan zou je deze vast kunnen zetten met een paar steken garen💪🏻 en wie weet kun je hem volgend jaar in dieje nodig nog gebruiken

6 maanden geleden

Ohja dat ik m volgend jaar ook nog kan gebruiken was ik even vergeten haha dan kan ik idd beter voor de grotere maat gaan!

6 maanden geleden

Volgens mij zijn onze dochters redelijk hetzelfde qua lente en gewicht. Tond 73 cm en 8 kilo. Hier heeft ze de slaapzakken tot 80cm en ook die vanaf 86cm. Beide gaat prima!

6 maanden geleden

Reactie op Rizzerd

Ohja dat ik m volgend jaar ook nog kan gebruiken was ik even vergeten haha ...
Daarom hebben wij ook de grotere idd 😂 en we hebben een enorme draaikont en gaat echt prima!

6 maanden geleden

Ik ga nog voor de kleinere maat, vind het niet fijn als het veel te groot is. Maar dan moet je inderdaad over een tijdje weer nieuwe.