30 Reacties
10 maanden geleden
Daar ik een afgeronden bachelor social work heb het liefst wel binnen het sociale domein qua functie zat ik te denken aan ‘ ondersteunend beleidsmedewerker ‘ of ambulante cliëntondersteuner of als docent mag en kan ook iets heel anders zijn als het maar goed te combineren is met de kleine. En jij?
10 maanden geleden
Ik ben projectmanager bij een grote corporate. Wij hebben 2 kinderen dus baby ging mee in het schema dat er al was:
Maandag: kinderen opvang, ik thuiswerken, man kantoor
Dinsdag: grootouders passen op, man kantoor, ik meestal thuis werken
Woensdag: ik ben vrij en met de kinderen
Donderdag: opvang, beide op kantoor
Vrijdag: opvang, soms kantoor soms thuis
Mijn man heeft bewust geen “papadag” omdat hij het zwaar vindt met 2 kinderen en daardoor niet een hele leuke vader is op zo’n dag (en ik me dan dus druk zou gaan maken of het wel goed gaat). Hij doet ook nog een studie naast zijn werk. In schoolvakanties is hij wel op dinsdag vrij en dan onderneemt hij van alles met ze.
10 maanden geleden
Hier dochter van bijna 3 & een van 8 maanden… doe onregelmatig werk, 24u per week…
Hele week is gewoon ‘gedekt’ met oppas & geef uiteindelijk door wat ik moet werken als m’n rooster definitief is.
Ma: zelf vrij
Di: oma 1
Woe: papa-dag (en oma2 vanaf 1jr)
Do: oma 2
Vrij: opvang
Zat/zon: papa-dagen in mijn werkweekend
10 maanden geleden
Maatschappelijk werker, 32 uur
28 uur uitvoering, 4 uur ouderschapsverlof
Ik werk op maandag, dinsdag en donderdag. Die dagen gaat onze dochter naar familie (hebben ze zelf aangeboden). Dat is wel fijn!
9 maanden geleden
Reactie op Y1995
Wat leuk om te lezen allemaal! Ik weet dat het taboo is om over salaris en ...
Dat wisselt toch heel erg per baan, leeftijd, ervaring en niveau qua werk wat je salaris is. Dat valt niet te vergelijken.. of je moet gericht naar iemand die in een vergelijkbare positie zit.
Ik zal vooral kijken wat je zelf nodig hebt en wilt.