21 Reacties

9 maanden geleden

Ik heb dit ook een tijdje gehad, kan slaapregressie zijn maar ook tandjes.. Bij mij waren het tandjes en als ik hem in de avond een paracetamol gaf dan sliep hij wel beter

9 maanden geleden

Precies het zelfde hier! Ook zijn er tandjes doorgekomen

9 maanden geleden

hier ook zo eentje... tandjes ook doorgekomen

9 maanden geleden

Hier ook echt drama.. ik denk dat het tandjes zijn icm verlatingsangst bij ons. Hij ligt bij ons onder een Nunki lakentje maar dit werkt ook niet meer, hij rolt onder dat lakentje om op zijn buik en raakt dan in paniek. Het strakker doen heeft geen zin want ook dan krijgt hij het voor elkaar. Zonder lakentje slapen hebben we geprobeerd maar dan staat hij wanneer hij wakker is rechtop in bed en begint te krijsen. Het samen slapen in ons bed is hij niet gewend en hebben we wel eens geprobeerd maar toen stond hij ineen aan omdat we meestal spelen op ons bed (vaak in de ochtend), dus miss daardoor een andere associatie met ons bed. Ben blij dat ik dit samen kan doen met mijn partner anders zou ik echt niet weten hoe ik dit zou moeten trekken. Denk dat het iets is waar we doorheen moeten 😅. Veel sterkte allemaal, we can do it ♥️

9 maanden geleden

Snap er ook niks meer van. Slapen ging al slecht, maar nu nog slechter 😅. Van 19:00 tot 22:00 in de armen geslapen daarna bij ons in bed tot 04:00 en toen weer in de armen (nu 05:30) want ze werd schreeuwend wakker als ik haar neerlegde of ze rolde dan om naar haar buik en dan ook schreeuwend wakker worden… Ik ben heel moe en ik hoop dat het ook tandjes zijn want dan is er iets logisch hieraan 😭

9 maanden geleden

Hier ook al een week drama. slapen was al niet haar hobby, maar nu sloopt het nog meer. Overdag slaapt ze ook slecht ( s middags vaak niet of maar 30 minuten en s ochtends is het ook de vraag). Zodra ze neergelegd wordt is het huilen en hard. Voorheen huilde ze nauwelijks, wat een verschil is dit. Hier ook het vermoeden van tandjes en er worden pogingen tot kruipen gedaan. Hopelijk snel van deze ellende af. Liefs voor iedereen😘

9 maanden geleden

Verlatingsangst. Het is pittig, maar wordt echt beter. Ik blijf bij haar bedje, zonder haar eruit te halen, leg mijn hand op haar rug/buik, tot ze gekalmeerd is, daarna haal ik mijn hand weg en blijf nog wel bij haar bedje staan zodat ze weet dat ik er nog ben en uiteindelijk is ze dan genoeg gekalmeerd dat ze in slaap kan vallen. Dit klinkt heel snel overigens maar duurt soms echt meer dan een uur hoor 😅 Ik haal haar er niet meer uit want dan word ze inderdaad weer net zo hysterisch en begint het riedeltje van vooraf aan. Bij ons werkt bovenstaande inmiddels goed maar het vergt wel veel geduld. Heeft hier een hele tijd geduurd voordat het überhaupt werkte. Sterkte!

9 maanden geleden

Geen koorts? Kan ook misschien een oorontsteking zijn

9 maanden geleden

Geen tips helaas, wel herkenning. Het begint bij ons ook rond 22/23u. Het echte krijsen lijkt (durf het niet hardop te zeggen 🤭) voorbij te zijn, maar het lijkt alsof hij weer een poging doet om te gaan slapen als hij me gezien heeft. Zodra ik de kamer binnenloop draait hij zich namelijk op zijn zij. Ik hoop zo dat dit snel voorbij is, want het is best pittig.

9 maanden geleden

hier ook 9 maand en we merken ook dat slapen plots moeilijker gaat, onrustig.... zucht!!!!! amai hoelang kan een slaapregessie duren? nu bijna 5 dagen heel veel wakker...

9 maanden geleden

Jup wij ook. Al 5 dagen om 4 uur wakker 🙃

9 maanden geleden

bedankt ! hij heeft geen koorts en 2 onder tanden zijn door het tandvlees al een paar weken. Hij komt nu om het uur.. hoop dat het weer beter gaat

9 maanden geleden

Pffff mijn nacht was weer horror! Zoon werd om 12 uur wakker, kreeg ‘m in slaap zonder op te pakken maar vervolgens kwam ie ongeveer elk half uur tot 4 uur. Toen maar opgepakt en bovenop mij laten slapen tot 6 uur.

9 maanden geleden

Hier ook weer onrustige nachten (8,5 mnd oud), ze kruipt ook in haar slaap 🤣 Denk dat het hier te maken heeft met alle fysieke ontwikkelingen zoals zitten en optrekken.

9 maanden geleden

Same, herkenbaar. Ze gaat niet meer zelfstandig slapen (verlatingsangst), dus ik wieg. Regelmatig even naar boven voor speentje. Maar ook al 2 avonden gehad dat ze wakker werd en ontroostbaar was. En sowieso wordt ze ‘s avonds om 22:00 uur altijd wakker, dan gaat ze met ons mee naar bed. Ze heeft steeds heel rode wangen, dus toch tandjes? Who knows.

9 maanden geleden

Is het bij jullie weer rustig? Hier wel!

8 maanden geleden

Eergisteren 9 maanden en nu voor de tweede nacht op rij om 04:00 beneden. Meneer is klaarwakker!🫠

8 maanden geleden

Reactie op miekebe

Is het bij jullie weer rustig? Hier wel!
Hier gaat het wat beter, maar wordt altijd om 3 uur wakker en moet gewiegd worden haha

8 maanden geleden

Ik volg dit topic even. Bij ons precies hetzelfde , bijna 10 maanden. Overdag gaan slaapjes goed ook in eigen bedje, normaal ook de nachten goed doorslapen af en toe tutje . Maar nu denk ik dus ook tandjes icm hele erge verlatingsangst. Na half uur wakker en krijsen in z’n eigen bedje . Paar keer proberen weer in slaap en weg leggen. Nee gelijk wakker en ogen open. We laten hem nu tussen in slapen, en dat gaat wel redelijk goed . Hopelijk is dit n fase en slaaptie straks weer wat beter in z’n eigen bedje . Echt heel pittig zo. Heel aanhankelijk ook.

8 maanden geleden

Bij ons is ie nu een vroege vogel geworden, wakker tussen 5-5.30u. Meh