15 Reacties

één maand geleden

Ons dochtertje is vandaag 10maand. En we zijn 12+3 weken zwanger vandaag ^^ Al was dat niet helemaal gepland (nadat we meer dan 10jaar op ons eerste kindje hebben gewacht hadden we dit niet zo snel zien aankomen). Denk dat het vooral in het begin erg pittig zal worden, maar ken veel mensen met kindjes met ongeveer die tijd tussen en nadien is het wel fijn het kleine leeftijdsverschil.

één maand geleden

Ons dochtertje is nu 10 maanden en ik ben 34 + 4 weken zwanger

één maand geleden

Yesss🙋🏻‍♀️ alweer bijna uitgerekend. Ze gaan een jaartje verschillen. Was ongepland dus ik heb geen tips hahaha.

één maand geleden

Goedemorgen, ik heb een dochter van 25 maanden en een zoontje van 11 maanden. Ik was na 6 maanden weer zwanger. Het is de eerste maanden echt pittig. Wij hadden een huilbaby en dat valt niet mee. Maar mijn dochter was helemaal niet jaloers en was super lief. Dus dat scheelt enorm! Nu vind ik het een mooi leeftijdsverschil.

één maand geleden

Alles heeft zijn voor en nadelen. Voordeel kort op elkaar: ze kunnen later lekker veel spelen. En wij vonden het ook wel fijn wat sneller uit de luiers te zijn. Van de middagdutjes af te zijn etc. Ander voordeel: de oudste deed nog middagdutjes tijdens de eerste maanden en zwangerschap. Zo kon je zelf ook rusten. Nadeel: die van ons heeft weinig van de zwangerschap enzo meegekregen. Nog niet heel bewust. Fysiek is het wel weer zwaar met rollen van de oudste enzo.

één maand geleden

Mijn zoontje is nu 11 mnd en ben nu al 25 weken weer zwanger ben 6 juli uitgerekend🤪

één maand geleden

Ik was na 8 maanden weer zwanger. Vond zwangerschap wel pittig, was erg misselijk. Ook eerste 3 maanden met baby vond ik pittig. Maar dan maakt het niet uit of je oudste kindje 4 of 1 is, eerste maanden blijven pittig. Nu vind ik het echt super leuk. Ze schelen elkaar 1.5 jaar en hebben al zo veel aan elkaar. Lekker gek doen, achter elkaar aan kruipen. Alles heeft voor en nadelen, maar ik vond het zeker niet tegenvallen

één maand geleden

Ik was toen de oudste 1 was zo’n 11 weken zwanger van de 2e. Tweede zwangerschap verliep vlekkeloos, vond ik niet zwaarder dan de eerste. Scheelt wel dat ik nooit kwaaltjes heb gehad zoals misselijk of bekkenklachten. De eerste +/- 4-5 maanden vond ik met een baby erbij echt wel pittig. Daarna werd het allemaal leuker en makkelijker. Als ik het over zou mogen doen zou ik het weer precies zo doen.

één maand geleden

Mijn zoontje is nu net 1 jaar. Ik was uitgerekend in mei maar hij verraste ons al in maart ☺️ En nu bijna 9 weken gepland zwanger van nr. 2. Ik vind het heel leuk dat ze straks zo’n 1,5 jaar schelen. En dan heb je alle gebroken nachten en slaapjes in een keer gehad! Ook heerlijk dat mijn zoon nog 2 slaapjes overdag heeft, kan ik ook even liggen 😊

24 dagen geleden

Zoontje is nu 11 maanden en mijn man en ik hebben samen afgesproken om te “beginnen met proberen” als hij 2 wordt. Vinden wij allebei een fijne leeftijd verschil omdat de oudste dan wat meer zelfstandig kan

24 dagen geleden

Ja; oudste is bijna 11m. Bewust zwanger van nr2; 11w nu

24 dagen geleden

Reactie op atratr

Ja; oudste is bijna 11m. Bewust zwanger van nr2; 11w nu
Moet wel bekennen zwangerschap valt me zwaarder dan de 1e.

24 dagen geleden

Reactie op atratr

Moet wel bekennen zwangerschap valt me zwaarder dan de 1e.
Heb je nu een meisje of een jongen?

23 dagen geleden

Ik vind het dus ook lastig. Ik heb pcos en de vorige keer is wel zonder hulp gelukt, maar het duurde even. Onze dochter is nu bijna 11 mnd. We zitten echt in dubio over wanneer we gaan beginnen 😩

23 dagen geleden

Hier ook pcos en het zal weer onder behandeling moeten in het ziekenhuis. Dit maakt dat het weer een hele bewuste keus wordt. Ik zal hoe dan ook eerst nog een paar kilootjes verder moeten afvallen voordat ze mij in het ziekenhuis weer willen helpen.