8 Reacties
4 maanden geleden
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!❤️ Ik was 6 maanden na onze eerste weer zwanger, ik ben over een maand uitgerekend. Ik was bij mijn dochter ook heel moe en ziek. Nu bleek dit deze zwangerschap wel mee te vallen, maar ik vind het wel pittiger nu vooral ik tegen het einde loop. Ik denk dat het fijn is om met je partner te praten over hoe jullie dit gaan aanpakken. Miss wat meer taken verdelen, hulp vragen aan mensen voor ondersteuning in het huishouden of af en toe te passen op je dochter. Belangrijk is om goed te blijven aangeven waar je behoefde aan hebt, zwanger zijn met een kleintje is niet niks.
Onze 2e was geplant maar ik had ook die gedachten hoor van wat mensen zouden denken. Maar die probeerde ik echt heel snel van mij af te zetten. Ons leven, ons kind, onze keus en laat mensen maar lekker denken.
Heel veel liefs en een fijne en mooie zwangerschap toegewenst 😊
4 maanden geleden
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!❤️ Ik was 6 maanden na onze eer ...
Dankjewel voor je lieve bericht❤️ jij ook gefeliciteerd wn geniet lekker van je kindje straks en je andere grotere kindje. De tijd vliegt echt snel voorbij
Ik laat het straks op mij af komen en idd wat je zegd over hulp vragen en praten met me partner is het beste om te doen❤️ mensen hebben altijd wel een oordeel zelfs eigen famillie maar ik probeer dat idd snel van mij af te zetten. Na de echo ben ik ongeveer 8/9 weken en dan ga ik het vertellen aan iedereen en dan zie ik het allemaal wel🤗
4 maanden geleden
Reactie op nikkialyssa
Dankjewel voor je lieve bericht❤️ jij ook gefeliciteerd wn geniet lekker va ...
😘
4 maanden geleden
Hee komt goed meid! Ben nu 39+3 en m'n zoontje is 15 mei 1 geworden. Bijna zo ver dus.
Ik was ook erg onzeker maar komt goed! Vertrouwen groeit vanzelf naar maten de zwangerschap vordert met ups en downs ☺️🍀🪻
4 maanden geleden
Reactie op Wallflower
Hee komt goed meid! Ben nu 39+3 en m'n zoontje is 15 mei 1 geworden. Bijna ...
Dankjewel voor je berichtje ❤️